trening trening trening

Jeg har vært våken helt siden klokken 8, ettersom jeg var å jogget da og tok diverse mageøvelser..Jeg er utrolig trett, er virkelig en prøvelse å sitte her å senga! Men men…  Må si at jeg er litt stolt over meg selv som er våken så tidlig for det! 

Jeg holder enda på med 6pack prosjektet mitt som jeg startet 14 Juni, og som jeg avslutter 14. August. Gleder meg til å vse dere hvordan det blir! Jeg tror neppe jeg klarer 6pack for å være helt ærlig, men har vært godt å ha noe så ” uoppnålig” å strekke seg til, for jeg har virkelig jobbet hardt! Jeg skal fortsette å jobbe helt til jeg når målet uansett hvor lang tid det tar ;)

Bilde fra dagen jeg startet. Vil ikke vise dere bilde nå, dere må nok vente til 14. August for å se “resultatet”!



22 kommentarer

Siste innlegg