Verdens kjekkeste

Synes det er litt gøy med slike kåringer, så da tar jeg en igjen!

1.  ♥ Alex Pettyfer. Han er kanskje ikke så kjent i norge enda, men fyyyfaen.. Klarer ikke å forholde meg helt rolig når jeg ser en film med han.. Det er sykt…..Herregud skjelver litt nå jeg,haha.

2. ♥ Zac Efron. Hvilken (hetro) jente mellom 12-20 år har ikke hatt en liten crush på han? Likte han ikke i High School Musical men kan trygt si at jeg kjente det i eggstokkene under 17 again. Eller noe sånt…Hehehe

3. ♥ David Beckham. Trenger vel egentlig ikke å si så mye, bortsett fra at han er utrolig deilig og virker som om han har verdens beste personlighet også! Et stort pluss at han har en av verdens beste klesstiler.

4.♥ Ian Somerhalder, fra vampire diaries. FYYYYFAEN. Øynene…

5. ♥ Jake Gyllenhaal. Han er egentlig mest søt, men veldig deilig i Love and other drugs, så da må han på kjekkaslisten min også!

6.♥ Justin Bieber. Han må vel nesten på lista, om ikke blir jeg vel drept… Jeg elsker Justin, men dere må innrømme at han blekner ganske kraftig om man sammenligner med de andre her!?

Og så til noe helt annet… Fant dette innlegget på en blogg, og jeg er helt rystet. Anbefaler alle å gå inn på linkene og skrive under! 




58 kommentarer

Siste innlegg