ofte stilte spørsmål + en trussel

Hvor gammel er du? Jeg er født i Desember 1994, så jeg er 16 år gammel. Hvilken linje går du på skolen og hvor bor du? Jeg bor i Harstad, og jeg går studiespesialiserende. Har du silikon? Nei. Tjener du penger på blogging? Ja. Hvor gammel er kjæresten din? 14 år. Har dere vært kjærester lenge? Nei, 2 – snart 3 mnd. Bor du med foreldrene dine? Ja. Har du søsken? Ja, lillesøster. Er du søskenbarnet til stine(haawt)? Jepp.

Og så tenker jeg bare å informere i.p 88.90.145.4 som står for 90% av de stygge komentarene her at du bare kan glemme å komentere mer – tror du vet hvem du er, og om du ikke dropper å komme med minst en usaklig komentar om dagen på alle mulige slags dialekter, lekker jeg ut navnet ditt + bilde. Bare dagens trussel, lissm! ;) Skjønner ikke at du ikke skammes…? Om du ikke tar det til deg snart, så skal jeg jammen sørge for at du blir flau snart!

The bitch is back lissm:pPpP neida, men håper hvorfor dere forstår at jeg må si litt ifra!

Image and video hosting by TinyPicHar problemer med bildeopplasteren til blogg.no IGJEN1!! %¤#&¤%& Så må laste opp via tinypic.. Ser litt rart ut

71 kommentarer

Siste innlegg