kjip natt

Jeg hadde en ganskje kjip natt, når jeg kom hjem oppdaget jeg at mail, bloggmail, facebook , youtube, blogg ++ hadde blitt hacket, jeg satt oppe i hele natt og gråt, klarer ikke å skjønne hvordan enkelte mennesker kan gjøre sånt mot andre ettersom det her er tredje gangen det skjer på en måned.. Heldigvis fikset pappa det for meg, men det sitter litt inne enda.. Det kan jo fort skje igjen.

Jeg har fikset meg litt smått, og skal nå dra til Anne-Sofie for siste gang på en stund! Hun skal først til Spania og så til Nederland, så er ca 1 måned til vi møtes igjen. Kommer til å savne henne en hel masse..
Jeg oppdaterer dere når jeg kommer hjem igjen, stor klem!

 Meg og Anne-Sofie for rundt 14 år siden



25 kommentarer
    1. Det er utrolig kjipt! Min private email ble hacket for over en mnd. siden, og den er nå sperret. hotmail vil ikke åpne den igjen…………. Hadde utrolig mange viktige emailer der, og har ikke sett dem på over en mnd. suger så jævlig!

    2. Burde skaffe deg en solid firewall, det beskytter mot sånne ting. Pass på å ha passord på trådløst nettverk, ikke logg deg på mail osv på åpne trådløse netverk du ikke kjenner og ikke registrer deg på steder med samme passord to steder.. Det er enkle sted mot å få ett helt sikkert netverk 🙂

    3. Herregud for noen tullinger. Skjønner virkelig ikke at de i det hele tatt gidder. Hva er vitsen liksom? Det viser bare hvor mange tåpelige mennesker det finnes her i verden. Jeg blir nærmest sjokkert at det er en del av sånne her i Norge og. Det var bra faren din fikset opp i det! 🙂

    4. heei sophie!! :-)) elsker bloggen din!
      jeg lurer på om du kunne ha skrevet et innlegg om regulering? (skulle ikke du ha hvit regulering?)
      der du skriver mye info om det, osv. og legge ut bilder sånn at jeg/vi får se. skal snart ha, og klarer ikke bestemme meg om jeg skal ha hvit eller vanlig sølv pga. alle fordelene/ulempene..:(
      takk på forhånd!<3

    5. eh, wow. skjønner ikke hvordan noen folk kan gjør noe sånnt.. jeg skjønner at du blir sykt lei deg!:/ håper det aldri skjer igjen!

    6. explode.blogg.no var jo også blitt hacket for noen dager siden. de hadde slettet både bloggen og gjort noe greier på facebook.

    7. Å fyfaen, jeg skjønner at du satt og gråt.. Det jeg IKKE skjønner er at noen i det hele tatt er så slemme som gjør noe sånt? Bra du har en pappa til å fikse pc’ting – jeg har akkurat det samme. ^^
      Kos deg da, så håper jeg ingen finner på å hacke deg igjen. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg