oppdatering av blogg

Hei mine kjære, fine blogglesere!
Her er saken : om en stund drar jeg bort med kjæresten min, og da er det usikkert på om jeg kommer til å ha internett og alt det(har mobilt bredbånd, men det kan man jo aldri helt stole på..) Derfor tenkte jeg at jeg kunne ferdigskrive noen innlegg nå, som venniner av meg heller kan poste for meg når jeg er borte. Høres det okei ut? Da trenger jeg deres tips til hva jeg kan ferdigskrive innlegg om mens jeg er borte! Og det hadde vært greit om dere kunne utdype litt hva dere ønsker dere, og ikke bare si for eksempel ” alkohol” men heller ” hvordan, hvem, hvorfor, “. ja , dere skjønner sikkert! 

Jeg har allede ferdigskrevet to innlegg, et om hvordan det er å ha en yngre kjæreste og et om depresjonsperioden, ettersom det er ting dere har etterlyts før. Jeg skal ferdigskrive 4 til slik at jeg har de klare til når jeg drar bort, bare sånn i tilfelle. Skal sette meg ned å skrive idag, sånn at dere har noe å lese på mens jeg er borte! Remember that I love you all! ♥

 Tenkte jeg å marco kunne videoblogge sammen ettersom vi sikkert blir å ha en god del tid til overs mens vi er borte, om dere er interesserte i det! Håper jeg får han med! :)



44 kommentarer
    1. Lag et innlegg med mange bilder av deg selv opp gjennom årene, og fortell litt om barndommen din!:D

    2. kan du lage ett innlegg om hvordan du bled kjent med marco . ??
      og ett om hvorfor du synes at silikon og sånt er fint ??

    3. du kan lage en videoblogg nu som du kan poste mens du e der. om f.eks at du svare på nån spørsmål på videoe i stedetfør å skrive, eller kosjn du ordne håre, eller anbefaling av sminke/hårprodukta. eller du kan lage et innlegg om ka du gjør fra du står opp til du legg dæ (sophie elise sin dag). du kan lage innlegg om sminkeanbefaling, eller så kan du jo rett og slett bare ta nån spørsmål du får nu ofte å svare ferdig på dem nu, så kan du poste det da.

    4. Miljøet i harstad, og litt om byen!
      ungdoms tida her, og kordan man blir populær og kordan man klare å holde sæ oppe!
      skriv om den fæle byen her, og kordan ungdoman her har gjort det til et gjenomført nazist styre der man minst mulig skal være sæ skjøll. Or they wil bring you down.

    5. Jeg ønsker et innlegg om trening og kosthold 🙂 hvordan du holder kroppen din så vell og forbrenninga de må jo være super!

    6. alokohol, når du smakte deg første gangen, hvor du var da eller hvorfor du smakte det akkuratt DA. Om du noen gang har kommer dritings hjem og hva foreldrene dine sa til deg dagen etter på. Fortell litt om ditt forhold til alkohol, hva foreldrene dine mener om det og ja fortell bare litt om hvorfor, om du har vært full, hva foreldrene dine syns om du da har vært full, om du har gjort noe dumt i fylla osv 🙂

    7. Hadde vært fint om du kunne ha skrevet litt om utroskap og hva du synes om det 🙂 Hvor du synes grensa går, og om det noen gang har hendt med deg. Har du noen gang vært utro eller tenkt tanken? Når fortjener man en ny sjansje og når fortjener man det ikkje? 🙂

    8. Kan du skrive et innlegg om håret ditt,liksom hvilke hårprodukter du bruker på extentionene dine, hvilken sølv/lilla sjampo du bruker ( om du bruker det) o.s.v ? 😀 Har akkurat bestilt extentions, i samme farge og fra samme sted som deg skjønner du 😀

    9. Jeg vet ikke hva du har skrevet i innlegget “deprisjons perioden din”
      Hvordan du kom inn i det, hvordan det er, hvordan ting er nå, hvordan folk (venner, kjæresten familien din hjelper deg gjennom det), hva du vil anbefale andre for å komme seg gjennom det eller ikke komme inn i det.

      Hvordan du trener og hva du vil oppnå 🙂
      Jeg elsker bloggen din og vil vite MYE om deg 😀

    10. Skriv om dine favorittplassa i utlande (syden å steda du har vært, vil du anbefale de stedan?)
      Skriv om dine største drømmereisa (koffer e det dine største drømmereisa?)
      Skriv 5 positive ting om Harstad og 5 negative ting om Harstad (det e sånn generelt om det e en bra eller dårli by å bo i)
      Skriv om ka drømmedagen førr dæ ville ha vært (alle har sine ønska om en drømmedag, æ vil vite dine)
      Skriv om ditt beste minne me familien din eller ka du sku ønske du å familien din jor på en drømmedag me familien førr dæ (alle har mange goe minna me familien å vil høre andres)
      Skriv om ditt beste minne me vænnan dine og kjæresten din (de fleste lika å høre om gode minna me folk man e me ofte, førr man blir gla av å lese andres gode minna)
      Skriv om korsn du syns det e å ligge på topplista, negative å positive ting (generelt, sia mange syns det e stress)
      Skriv om korsn klea du lika bæst når du e blandt folk, å korsn klea du lika bæst når du e heime å slappa av (ka du føla dæ mest konfertabel i å koffer)
      Håpe du kan skrive nån innlegg om detta 😀

    11. Hei 🙂
      Husker jeg leste noe om en bh som skulle gjøre brystene større, men husker ikke hva du sa de het, så lurte på om du kunne svare på det? 🙂

    12. Hva med spørsmålsrunden om hårspursmålene du hadde men ikke har svart på? Og ja jeg spurte om det samme i forrige innlegg, har lyst å se svarene vettu.

    13. Innlegg om klærne dine, feks 5 yndlingskjoler, sko, bukser, tskjorter osv:) også bilder selvfølgelig. Også gjerne bilder av rommet ditt 😀

    14. et innlegg der det er bilder fra da vi er liten også til du blir stor også liksom sånn at du har et bilde eller mer fra noen år foreksempel hvert skoleår eller noe! 🙂 <3

    15. vil du linke til de innleggene du skrev om, og hvordan det er å ha yngre kjæreste og om desperasjonstiden? har ikke lest de, men vil så gjerne! kan du legge ut bilder av marco? 😀

    16. – Du kann foreksempel lage et innleg av stilige outfit og hvor du har kjøpt de å prisene 😀
      – et innlegg om hvordan du spiser iløpet av en dag og trener 😀
      Digger bloggen din ;D

    17. du kan gjerne skrive hva du syns om utroskap, og om sjalusi. om du blir lett sjalu, noen tips for å takle sjalusi bra osv? 😀 du skriver superbra, liker bloggen din utrolig godt 🙂 min favorittblogg faktisk!

    18. ja,en videoblogg av dere hadde vært søtt, 😀
      kan du skrive et innlegg om hvordan dere ble sammen? er dere mye sammen nå ( fritiden )? hva pleier dere gjøre når dere er sammen? er forholdet perfekt > krangler dere, osv.. ?

    19. Har du noen tips og komme med til de som ikke aner hva selvtillit er og er ekstreeemt sjenert, og rett og slett ikke kommer seg noen vei pga dette? Om du har noen SUPRE tips om dette, så hadde det fint at du blogget om du 🙂

    20. Hørtes smart ut,gleder meg til å lese alle innleggene dine.. Kanskje du kan ferdigskrive et innlegg om hvordan du og kjæresten din møttes/blei sammen osv? Lage en sminkevideo/legge ut bilder av håret ditt uten extensions? 🙂

    21. blogge om wonderbra bh’ene? hvor man finner de, priser, fortelle litt om de, også videre? kanskje bilde av dem også?

    22. Eller du kan kanskje blogge litt om sex? prevansjon, hvor man kan ha det, med hvem, hvordan det gikk med deg også videre..

    23. litt om familien din, om dere forhold! du trenger ikke å legge ut bilder av dem vis du ikke vil 🙂 <3

    24. blogg om kjønnhetsrutinene dine! f.eks når du tar hårkur ( hvis du bruker ) annsiktmasker og alt det, og hvilkne produkter osv 🙂 hadde blitt helt sykt overhappy om du gjorde! du er best!

    25. Kan du ikke skrive litt om hvordan det er å gå på studiespesialisering?
      Å litt om de forskjellige fagene? 🙂
      Om du har valgt realfag, hva du anbefaler og.l? 😀

    26. Så pent bilde! Syns forresten du har skikkelig fin kropp, hilsen ei jente som er rimelig kresen på det området 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg