fyrer meg

Endelig Lørdag, og jeg er sinnsykt trøtt etter en uke med å gjøre…absolutt ingenting. Jeg har ikke helt tatt meg friheten til å sove helt ut enda i sommerferien, så i morgen skal jeg sove hele dagen! Fyfaen så godt det kommer til å bli ! 

Og så en ting til.. Jeg kan bli så sinnsykt irritert og frustrert av enkelte mennesker som antageligvis har mangel på IQ som komenterer noe så idiotisk her på bloggen at jeg ikke klarer å avgjøre om personen er seriøs eller bare kødder.. Hva skal man gjøre med sånt? For eksempel når dere spør meg om jeg har silikon, enda. Seriously? Om dere vil ha en silikonblogg, er ikke dette plassen å være.
Og så det verste av alt , som jeg har skrevet om her på bloggen før. Folk som tar mine bilder å later som om de er meg, her om dagen ble jeg faktisk oppringt av noen som hadde blitt kjent med “meg” på nettet..  Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre med sånne mennesker, på en måte tar jeg det som smiger at de vil være meg så mye, men samtidig er det ekkelt og kan ha uhyggelige konsekvenser for meg, og ikke minst de som blir lurt. Og så en siste beskjed til dere som ikke klarer å kontrollere sjalusien deres og bare må spy det ut på alt og alle – gjør noe med deres eget liv istedet. 

Og nå når jeg har sagt det er jeg fornøyd, unnskyld, men jeg må få fyre meg litt i blandt! :D Nå føles det mye bedre, så satser vi på at vi slipper dette på en stund! 

Har spilt inn en videoblogg idag, den kommer ut i morgen! 

Meg akkurat nå :D





10 kommentarer
    1. Skjønner deg utrolig godt! Du har jo sagt at du ikke har silikon, ferdig med det!
      Og de som holder på å lage fake profiler av deg må serriøst skaffe seg et liv! Vil jo bare si at de må være utrolig sjalu på deg da 🙂 Skulle ha fått anmeldt slike folk!
      Stå på sophie, du er rå pen og virker som en super jente! 🙂

    2. kanskje bu burde skrive nettadr. på bloggen din med svak skrift på bildan du legg ut så e det ingen som kan bruke di tell å late som at di e dæ:)

    3. enig her oppe, skriv bloggen din slik at ingen kan stjele 🙂 eller kan du jo prøve deg på den høyreklikkesperringa, men den funker jo ikke så bra etter at printscreen ble populært, eheh.
      men look at the bright side; nesten hele norges ungdom vet hvem du er, så er få som tror på fake shiten.

    4. fint bilde! er enig med deg, folk som ikke har annet å gjøre enn å lage fakeprofiler av deg på nettet – bør FÅ SEG ET LIV! Seriøst, det er bare teit å holde på sånn :S

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg