Trening

Husker dere project sixpack som jeg started med for ca en måned siden? (Om ikke, kan dere lese innlegget her). Jeg har i alle fall ikke glemt det, og jeg trener enda hver dag! Ettersom jeg ikke jobber i ferien og ellers har fint lite å gjøre, klarer jeg å presse inn MINST en times trening om dagen. Og det handler bare om å være kreativ! Jeg jogger ute, hopper på trampolinen, tar sit ups, push ups, planken.. Ja, her setter bare fantasien grenser. Jeg har ikke tatt en eneste dag på treningstudio i sommerferien, noe jeg personlig mener er herlig

Gleder meg til å vise dere om 1 mnd! Omså resultatet ikke blir 6pack, så vet jeg at det kommer til å bli fint uansett – jeg er allerede fornøyd og ser endringer! :)

svett og sliten…



 

29 kommentarer
    1. hei sofie! 🙂
      æ leste kommentaran på det innlegget du hadde lagt ut et bilde av dæ og han marco, plutselig så æ en kommentar som plagde mæ. det va skreve ”ehh? er ikke han 97’er? OG han er med deg BARE på grunn av utseende.. han liker bare blonde puppebærter”. det e helt feil! æ vet at han elske dæ, bare fordi du e dæ sjøl. å dåkker passe utrulig bra ilag, det skal du vite:-) æ går forresten i klasse med han.

    2. Er ikke helt sikker på om det er starten på en 6 pack jeg ser helt øverst der ( nei ikke puppene, rett under den svarte toppen ) Det er ofte der magemusklene begynner å vise seg siden det er mindre fett der. Hadde vært utrolig flott om du kunne ha tatt et bilde hvor du hadde belysningen nesten rett over deg, siden alt av muskler osv vises bedre da, dette kan dog by på problemer grunnet dine boobtastiske pupper så lyset må nok være litt framfor deg + ovenfor.

    3. Jeg har et spørsmål. På de to bildene har du ganske kort hår i forhold til hva du har til vanlig(som jeg kan se på de andre bildene dine) Så jeg lurer på, er det ditt ekte hår eller? :)) ♥

    4. du har syykt fin kropp! også er du veldig pen:) synes det er sykt tragisk at folk skal kommentere det at han er yngre enn deg. alder er bare et tall vettu:) han så mye eldre ut enn han er! dere er veldiig søte sammen:)

    5. HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAAHHAHAHHHA ! Man ser jo at du trekk inn magen da. Så det liksom i narvik en dag. Man kunne se deg tusenvis av mil bort ann ifra. Og du va jæææævli feit. Også går du med den der gråe dongri boksa de heeeeeele tia ! ?? LOOL. Da e man ikke særli tynn hvis det e den eneste buksa man passe !!::P

    6. anonym ; JÆVLA TAPER.
      sophie : du har helt syk kropp!! personlighetsmessig virker du helt heeerlig ♥

    7. anonym: Dæven du e jo spætta!?!?!? du vet like godt som alle andre at det du skreiv der oppe va kunn BULLSHIT! reis, jævla analfræser!

    8. HERREGUD, er det mulig å bli mer tragiske enn dere som kommenterer dritt? Er det rart det er krig når folk som kommenterer dritt, og tror de er kule finnes? Vær så snill å gi faen i å kommenter dritt til en jente som Sophie, hun er pen, smart og har et bra liv? Dere er vel noen NO LIFERS som sitter hjemme i sofakroken med ølmager? Huffameien, get a life. :)<3 STÅ PÅ SOPHIE

    9. Herreguud, anonyme !
      Hva er egentlig vitsen å sitte å misunne Sophie for hun har store pupper ? JA, alle skjønner at du/dere er noe sykt missunnelig på henne !
      Sophie har verdens fineste kropp, og hun er noe sick pen !
      Stå på med bloggen og alt du jør ! <3;*

    10. Må du huske ikke å over trene som kan medføre betennelse o.l.
      Kroppen trenger hvile for å bygge muskla om du skal ha six pack^^ også kjent som hvile dag.
      Lykke til med prosjektet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg