thank you

Det har vært mye negativitet på bloggen her i det siste føler jeg, og det er ganske feil. Jeg er jo egentlig ganske positiv! Så nå skal jeg ramse opp noen ting jeg er takknemlig for, så er det deres tur. Okei? :) 

Jeg er takknemlig for at jeg har verdens beste familie som gjør sitt beste for å støtte meg uansett hva. Jeg er takknemlig for at jeg er frisk, er smart og gjør det bra på skolen. Jeg er takknemlig for bloggen, og alle de fine leserne jeg har fått. Jeg er takknemlig for de gode vennene jeg har som alltid får meg til å le. Jeg er takknemlig for at jeg er så sykt lykkelig forelsket, det er den beste følelsen i verden.  Hva er dere takknemlig for? ♥ 

Bilde fra tidligere idag. Og ja, jeg er klar over hvor sur jeg så ut haha.. Men jeg er glad, altså! 



31 kommentarer
    1. takknemmelig for at æ har de beste vennan æ kunne tenkt mæ, som æ stole fullt og helt på, for å ha en gutt i live mitt som betyr sinnsykt mye for mæ…, for å være så heldi å få være med folk æ trives med og gjøre det æ digge mest av alt ; spille basket, og itilleg med mine beste venna, og verdens flotteste og greieste folk !
      fint innlegg:) du har en fin blogg og,sophie ! stå på:)!

    2. jeg er takknemlig for at jeg har den kjæresten jeg har, for at jeg har de vennene jeg har, for at jeg har den familien jeg har, for at jeg generelt har det utrolig bra! 🙂

    3. Takknemlig for det samme som deg i allefall. Og for at jeg slipper å ha folk som har negativ virkning på meg rundt meg, slik som jeg brukte å ha før :]

    4. Jeg skulle gjerne hatt mer å være takknemlig for, men.. Stor familie har jeg ikke, bare meg og min bror. Mistet kontakt med mange venner, etter jeg flyttet til Oslo. Har en god jobb, men alle pengene går til regninger.. :/ Men ja, jeg er takknemlig for at jeg har bein å gå på, tak over hodet, mat i magen og ett smil om munn…..enkelt og greit 🙂

    5. Fint bilde! : )
      Er takknemlig for familien som jeg har fått. Og de fantastikse vennene mine som har hjulpet meg i både tykt og tynt ^^

    6. E takknemlig for at eg gjør d bra på skoln, har goe venna som stille opp for meg, har en kjæreste som tar vare på meg, har den beste familien og dyrene, for at eg e frisk og oppgåanes 🙂
      Fint bilde forresten 🙂

    7. Jeg er takknemlig for at jeg lever blant verdens beste mennesker! Verdens fineste kjæreste, gode venner, den beste familien (og “sviger”-familie”).. og så er jeg takknemlig for at jeg bor i et så fint og trygt land som norge 🙂 at jeg har tak over hodet, får spise meg mett hver dag og at alle har muligheten til å få en bra utdanning!

    8. jeg synes du er kjempe flink til å blogge! de som er høyt oppe på blogglisten er ikke noe særlig flinke til å blogge ofte! blir så glad når du oppdaterer mye! jeg setter kjempe mye pris på det! og jeg er sikker på at alle de andre leserene dine også gjør det! et eksempel er jo tcmn som ikke legger ut mer enn 1 innlegg hver dag, noen ganger 2… og det synes jeg blir litt teit! men jeg er sikker på at du kan ta hennes plass hvis du fortsetter sånn her! (du er også mye mye mye penere! og søtere)
      lykke til videre 🙂 hilsen anonym

    9. jeg velger å skrive i et synonymt navn (er det det, det heter?) pga. det jeg skriver nå.
      jeg har lest hele bloggen din gjennom 2011 i dag (haha, ja, høres veldig nerd ut, men ja – jeg har vært ute også). på mange måter liker jeg å sammenligne deg med meg, hvorfor har jeg ikke tenkt å ramse opp. du er utrolig nydelig sophie, sinnsykt pen og vakker – selvom du ikke tror det selv. jeg kan bare lese deg utifra denne bloggen her, og herregud så herlig du er. du står så sterk du kan, selvom det blir for mye for dine unge skuldre å bære innimellom (okei, lol – må bare forklare den setningen så du ikke tror jeg er sånn 40 år eller noe – læreren min skrev det til meg under vitnemålsutdelingen, og jeg synes det betyr mye).. jeg vil bare si at du har en utrolig bra blogg, og jeg håper ikke du lar deg knekke mot de harde kommentarene. jeg synes du er utrolig pen, selvom du bruker sminke – betyr ikke det at du er drit stygg uten, men at du ikke ser selv hvor fin du er uten (påstår ikke noe, bare sier det sånn jeg ser det) det, noe som er synd. men sminke er kanskje deg. kroppen din er utrolig fin og jeg misunner den masse, og det er det flere som gjør – vit det! du virker som en ålreit jente utifra det jeg har lest, og jeg vil bare rose deg for den du er. jeg skriver : 97, silikon, pupper, bh, bryn, tegneseriefigur, brunkrem, venn, vennine, vennina, the grudge, pedo, barbie, dum, flaut, flau, bimbo, stygg, feit, fæl, grusom, not og ekkel – bare for å forsikre meg om at du kommer til å se denne.
      jeg tror jeg kommer til å prøve å legge deg til på facebook en dag, og jeg heter som sagt ikke kine. men først på jeg begrave meg i flauhet for alt jeg har skrevet her. jeg leker poet og det kler meg ikke, men synes du fortjener å høre hva jeg og sikkert fler ser!

    10. virker som om du får mye hets og frekke kommentarer på bloggen din : utrolig synd hvis du lar det gå inn på deg og ta det til deg..syns du virker som en snill og grei jente..hev heller hodet ditt, du er bedre enn dem 🙂 et lite tips fra meg, hihi. ha en fin dag 🙂

    11. hei 🙂 kan ikke du skrive en dag om øyenbrynene dine, syns du skrev en gang at du hadde henna tatto der, kan du skrive om det og sånt? 🙂 stå på sophie, du virker som en uuutrolig flott jente 🙂

    12. Æ e takknemlig for at æ har mamma og pappa, mine tre søstre og mine to brødre. Æ e takknemlig for at svigerfamilien min har tatt mæ så godt imot, og e verdens beste. For at æ har en jobb og kan tjene penga. For at æ og min kjæreste skal flytte i et hus. Æ e takknemlig for mi lille tantepia. Og for at æ og alle mine e friske og leve godt!

    13. Jeg er takknemlig for familien min. For at jeg har alt jeg trenger og aldri mangler noen ting. Jeg er takknemlig for at jeg og de rundt meg er friske. Jeg er takknemlig for alle de fantastiske vennene jeg har og alle de herlige minnene vi har sammen. Jeg er takknemlig for karakterene mine på skolen og jeg er takknemlgi for alt jeg har fått oppleve i livet ! Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har det så godt i livet !

    14. Jeg er takknemlig for at jeg har mine nærmeste rundt meg, det vil si nærmeste familie, kjæreste og venner. Jeg er glad for at jeg er frisk, og for at alle mine kjære også er det. Jeg er takknemlig for at jeg har den jobben jeg har (jobber på sykehjem, svært givende). Jeg er også takknemlig for at jeg har verdens flotteste kjæreste. Mest av at er jeg nok tekknemlig for den trygge, lykkelige og minnerike barndommen min. Den har formet meg som menneske og gjort med til den jeg er i dag 🙂

    15. jeg er først og fremst takknemlig for familien min selfølgelig, og det sier jo seg selv hvorfor. Så er jeg takknemlig for kjæresten min og samme som deg, OG ikke minst for at du har bloggen din. Den er jeg takknemlig for at du har pga den gir meg inspirasjon og ikke minst selvtillit til å tørre å være meg selv ettersom jeg har slitt ganske mye med det : )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg