I must be bimbo

Hei! Jeg har hatt supermye blogginspirasjon i dag men blogg.no har ikke villet samarbeide helt.. Så jeg tar en kort oppsumering nå! Jeg har vært i byen og fikset frikort ettersom jeg, for første gang i mitt liv, skal tjene mine egne penger! Etter det dro jeg og familien min + Anne-Sofie til havet og solet oss, grillet og badet. Koselig dag!

Men så.. En liten skjennepreken til en sur eldre dame jeg møtte på stranden idag. Hun presterte nemlig å kalle meg BIMBO når hunden min sprang bort til henne. Jeg beklaget så masse og hun svarte med “det e ikkje greit..bimbo” Det er enten det dummeste eller værste jeg har hørt fra en dame på 40+. Huff, ødela virkelig dagens humør.. 







44 kommentarer
    1. siden du er barbie ? burde du ikke ta bimbo som ett kompliment ? : )))) <3
      Fine bilder !
      Du har utrolig vakker kropp! <3

    2. Se der ja, der fikk du inn bildene til slutt 🙂 Og for noen bilder det er… trur jeg må byne å henge ved havet der du er altså 😛 hehe!!
      Men ja, hu dama skulle virkelig fått høre noen gloser 😛 Skulle sagt noe skikkelig smart til henne, så hun fikk bakoversveis over at ikke alle smellvakre blondiner er bimboer 🙂

    3. Herregud så frekt av den damen, jeg er sikker på at viss hun får vite hvordan du egentlig er, så blir hun til og skjemmes. veldig! Ble faktisk utrolig sint på denne damen nå, men det er jo også synd i henne som dømmer så lett. Veldig barnslig gjort av henne vertfall. Men nå ble denne kommentaren veldig negativ, så jeg får vell komme med noe positivt også. Kjempe koselige bilder, og heldige dere som har sol :)))

    4. Herregud, også et voksent menneske også?! Æsj, kjenner jeg blir kvalm av slikt! Vi blondiner blir ofte dømt føler jeg og stemplet som dumme uten noen som helst grunn!
      hahah, du burde slått ho;D

    5. Hva faen?!?! For en jævla stygg dame. Hva sa du tilbake da?? Syns det er så teit når folk dømmer etter utseene. men bortsett fra det! Det var nydelige bilder! Kansje du kan bruke dem til å lage nytt design ellernoe? 😀 <3 <3

    6. I hvert fall ganske tydelig at du er mye mer moden enn den stakkars, godt voksne damen, som faktisk oppførte seg helt idiotisk. Selv hadde jeg sikkert blitt drittforbanna, og sagt noe tilbake. Men synes det var voksent gjort av deg, å bare unnskylde for det som var skjedd. Håper hun tenkte seg om etterpå, og kanskje forsto hvem som EGENTLIG burde unnskyldt.
      Stå på, fine du!<3

    7. Så frekt!
      Btw, det nye extensionet passer kjempe godt til håret ditt, det ser mye sunnere og bedre ut enn det gamle! 🙂 Kan du legge ut et bilde av håret ditt uten extension? 🙂

    8. Hva faen?? Hahah herregud, hun kjerringa kunne vel ikke ha det helt godt med seg selv..dummeste jeg har hørt :s jommen hadde jeg klikka om jeg hadde hørt det. :-p
      Kjempefine bilder av deg, forresten! 😀
      Håper det går litt bedre med deg nå? 🙂

    9. At en VOKSEN dame sier noe sånnt, sier nok mer om henne enn deg! Bare fordi hunden din kom bort? Hun burde vært flau.
      Kjempefine bilder, fint lys på dem og alt, de blir kjekke å se tilbake på når det blir vinter!
      Du er så fin 😛

    10. hun var sikkert sjalu over at hun sikkert er en skrukkete gamel dame :p
      hunden din er så søt! hvilken rase er det? hadde du ikke kunnet lage et lite innlegg om henne/han ? har ikke fulgt med på bloggen din så lenge så jeg beklager hviss du har nevt det i et tiligere innlegg

    11. haha, svarte du noe tilbake til hun damen? jeg e ganske hissig av meg, så jeg hadde nok sakt noe ganske stygt tilbake.
      fyfaen så pen du e sophie, se på deg da!
      ta det til deg, du fortjener det!

    12. Ah, SE så nydelig du er, Sophie <3 Jeg ble så glad da jeg så bildene av deg der du smilte og lo, til tross for at du har det litt vanskelig for tiden. Men når du tenker at du ikke er pen nok, ta en titt i kommentarfeltet og se hvor mange som kommenterer hvor pen du er, for du er virkelig nydelig og det virker som du har en dødsbra personlighet også. Heldige Marco;)

    13. Herregud, så fin du e når du smile. Det e vel første gang æ har lagt merke til at du smile på bildan, fordi du for det meste bruke trurmunn. Ikkenokka galt med det, men når du gjør det i så og si hvert innlegg du har med bilda av dæ, va det fint å få nåkka anna førr en gangs skyld. Synes du skal smile meir på bildan, fordi du e så utruli fin når du smile. Hvertfall når du vise tennern dine, herregud, kommer ikke over det. Har aldri kommentert på bloggen din(Jo, kanskje under en konkurranse), men denna gangen måtte æ. Det va litt syke bilda av dæ!

    14. Wow, du er helt ubeskrivelig nydelig!
      Har møtt på noen sånne sure damer selv ja… Ei truet til og med en venninde av meg med at hun skulle sparke ham når hunden hennes kom bort til henne!
      Oog btw, det er ikke lurt å ta bilde av sola med kameraet, for det kan bli ødelagt av det :p

    15. ååh, du må være verdens herligste!!
      latterlig at en dame som er så gammel kommer med sånne teite utalelser.. kjente jeg ble litt irritert når jeg leste det faktisk..

    16. gad, at en voksen person kan si noe sånt til et barn/ungdom? Hadde snakket hardt til henne om hun hadde sagt det samme til meg !

    17. Heia<3 Vil bare si : Ser du sånn ut til vaneli eller er det bare forskjell på bildekvaliteten fordi du er nydelig vakker naturlig , sophie ! Har du sånne lapper til vanelig? Det var serr drittfint !!!
      Og:Den dama er bimbo ! Herregud så respektløst til og vere 40 ? OMG 🙁 She is a freak ?
      Og til sist ...: elsker bloggen din , du blogger bra synest jeg ! 🙂 ... Du er UTROLIG naturlig vakker ... Og du er ikke bimbo ! Hade

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg