Dette er ikke meg!

Hva skal man gjøre med dette? Hver enste dag får jeg mailer og brev på facebook om at folk bruker mine bilder eller verre – gir seg ut for å være meg slik som dette. Det var en gang en jente som laget en falsk blogg og et helt fantasiliv der “jeg” var hovedpersonen, tenk dere det! Tenk om jeg plutselig møter noen som har blitt kjent med ” meg” på nettet.. Huff, vil ikke tenke på det engang! Haha og en annen sak.. Hvofor later alltid de som faker meg på nettet som om jeg er BIFIL? Er det nå det som drar gamle pedoer? Ingenting i mot bifile altså, jeg bare lurer..Kanskje jeg bør vurdere det :pPpPp 

Nå oppklarer vi dette. Jeg har ikke msn eller skybyen, dere kan kun nå meg på 

skype: sophyie1991
facebook: sophie elise isachsen
mail : [email protected] 



28 kommentarer
    1. du burde skaffe sånn greie at det er umulig og lagre bildene fra bloggen din! 🙂
      Utrolig dårlig gjort av folk som gjør sånn.

    2. Huff, slitsomt med falske profiler .. Må være veldig frustrerende å tenke på at noen utgir seg for å være deg. Da hadde jeg blitt skikkelig sinna, heheheee..

    3. hei det er et spørsmål som eg ville likt å få svar på <3 godtar du folk på facebook, de som leser bloggen din? kan du være så snill å skrive et innlegg om det?

    4. jeg opplevde akkurat det samme selv. en jente utga seg for å være meg over 2 år, med mitt navn, mine bilder osv.. skaffet seg mange kjærester over nettet og lignende.. var tilfeldigheter som gjorde at jeg fant ut hvem det var, og politiet var ikke til stor hjelp heller, saken ble til slutt overflyttet til kripos..

    5. Jeg hadde aldri lagd fake profiler av noen, jeg skulle ønske jeg hadde utseende ditt men om jeg vil at folk skal like meg så vil jeg at de skal like meg for den jeg er!
      Jeg er ikke akkuratt en skjønnhet eller en så fantastisk person som deg men jeg vil alikevel bli likt for og være meg 🙂
      Jeg er ikke akkuratt en jente som skiller seg ut så du legger sikkert ikke merke til meg av alle de snille kommentarene du får og jeg finner jo ikke ut at du har lest min heller men jeg har tenkt til og sende deg en Mail om noe jævlig som skjedde med meg i fjor. Ingen vet det utenom familie og så klart politiet og de to guttene som gjorde det..
      Men siden jeg kan stole på deg og ikke kjenner deg så må du være en spessiell og det er du 🙂
      Det er vanskelig for meg og snakke om men Jeg føler jeg kan stole på deg.

    6. til Ida C:
      det er umulig å ikke kunne stjele bildene. har aldri forstått de som gjør sånn at det ikke går liksom..
      for det går alltid ann å printsceene bildene.
      er vel heller eierene av bildene som bør tenke på hva de legger ut!:)

    7. Ikke slemt ment, men er vel ikke noe annet du kan forvente når du legger ut så utfordrende bilder av deg selv, hele tiden ca. Eller på videoene du legger ut, hvor du gjør det ÅPENBART at du står og dreger ned toppen foran cam, “ubevisst”. Du liker selv og bli kalt for barbie, når folk da ser barbiebildene av deg, bruker de det i feilesammenheng, utnytter dem. Bruker dem til kåte menn ute på nettet, som nettopp tenner på barbie jenter som elsker å by på seg selv.

    8. Nora: Det spiller ikke noe rolle hvilke bilder man velger å legge ut, andre har ikke lov til å bruke dem uten tillatelse fra eier.
      Å når bildene i tillegg blir brukt til fake profil på nettet (Noe jeg vil tro er ulovlig.) så spiller det ikke noe rolle hva bildene er av. Jeg er 100% sikker at om Sophie hadde bare lagt ut bilder av seg iført kjeldress eller uansett heldekkende klær, så hadde noen likevel laget fake profil og misbrukt bildene hennes.
      Hvorfor? fordi noen folk blir grusomt sjalue og lever på å lage helvette for andre. Sophie er en topp-blogger og som med alle andre er det fort at folk bruker bilder uten lov.
      Dette er på ingen måte greit.

    9. skikkelig teit. har hørt at det er noen lesere som lager falske profiler til andre bloggere, men noen av dem gjør det bare for å være vennlige. men dette var bare tragisk siden de bare utnytter deg og ditt navn. håper de slutter med det 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg