tips for renere hud.

Mange av dere har spurt meg hvordan jeg får så ren og fin hud, og da må jeg bare poengtere… Det har jeg ikke. Jeg får urenheter og kviser som de fleste andre, og jeg hater det. Jeg har lenge lett etter noe rensemiddel jeg kan ha på huden som er lett å ta på, altså at man ikke må begynne å skylle med vann og rense hele ansiktet, en som var billig, og en som fungerer. 
For rundt en uke siden kjøpte mamma zit zapper til meg. Det ser ut som en liten tusj, så fungerer det så lett som at man skal “tegne” oppå der man har kviser to ganger om dagen. Og gjett hva? Etter to dager var kvisene jeg har vært plaget med i over 2 måneder helt borte! Jeg vet ikke helt hva jeg skal si.. Jeg tipser dere om dette fordi nå slipper kanskje mange av dere å ha selvtilittsproblemer på grunn av dårlig hud som jeg vet at mange av dere har, og som jeg selv har hatt. Min er kjøpt på en frisørsalong, men er sikkert å få kjøpt mange andre plasser og! Den kostet 179 kr. 

Har dere noen tips for renere hud? 





 Dette innlegget er ikke sponset, dette er kjøpt for egne penger og er mine meninger. 

 

19 kommentarer
    1. Vil også minne om at dere som har mer enn bare et par kviser, så kan man gå til fastlegen for å få utskrevet forskjellige kremer, men legen vil oftest prøve å gi deg svakere midler i starten for å se om det funker ( noe det sjeldent gjør ) så ikke gjør samme feil som meg og prøv 5 forskjellige kremer som krever resept, spør heller med en gang om noe som heter ” Dalacin ” Det er et antibiotika og svir noe inn i helvette hvis du har åpne kviser, men det fjerner også kvisene på 1-2 dager og forhindrer at kviser noen gang skal poppe ut igjen. Med resept koster Dalacin ca 150-250 kr, husker ikke helt. Men det er verdt det! Har selv hatt store problemer med huden, og har prøvd det meste, Dalacin var det eneste som fikk ting til å skje, nå hadde jeg ganske ekstreme hudproblemer da.

    2. Jeg snakket med fast legen min, og hun sa at jeg kunne gå på apoteket å kjøpe noe som heter “Tetracyclin Arco” Jeg måtte ta to tabeletter om morgenen, og en om kvelden hver dag. Det funket fett faktisk, men det var litt for mye for meg, så jeg reagerte uheldigvis på det :/ Men det er veldig individuelt da, så prøv! 🙂

    3. Herregud.. Noen av dere er så teite!
      Sophie er søt og skriver en anbefaling, hun spør ikke hva dere synes om øyenbrynene hennes? Du er super, Sophie! Stå på og fortsett og vær deg selv 🙂 Du er virkelig en herlig jente!

    4. Hmm, burde kanskje skaffe meg det å teste det ut! ;D
      Jeg syntes Sophie’s øyenbryn er fine, selv om de ikke er identiske.
      Qouter Michelle Pham : Your Eyebrows doesn’t have to look exactly alike, they’re more like sisters, not twins 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg