spørsmålsrunde – spør om extensions, hårprodukter, farging ++

Dere skjønner sikkert utifra overskriften hva dette går ut på. Send meg inn spørsmål dere har om hårfarging, hårprodukter og extensions så skal jeg svare så bra som jeg kan! Jeg har prøvd hår fra rapunzelofsweden, butterfly hairextensions, pilus og luxushair – så om dere har spørsmål angående noen av de eller hva som er best , så kjør på! 

Jeg svarer når jeg føler jeg har fått laget et bra nok innlegg om hår – slik at jeg besvarer hver og en av dere på best mulig måte. 

Alt håret “mitt”. 



66 kommentarer
    1. hvilke produkter bruker du for at håret ikke skal bli så slitt av bleiking?
      hvilken bleiking bruker du?
      noen bra hårprodukter du vil anbefale?

    2. Hvor er dine extensions fra?
      Må du bruke noen spesielle produkter på de?
      Jeg vurderer å kjøpe meg extensions, og driver med mye retting/krølling av hår. Blir det fort slitt? 🙂
      Hvordan vasker du dine extensions?
      Tusen takk for at du har dette, det hjelper meg masse 🙂

    3. hvor lange er extensionene(?) dine?
      kan du lage video der du viser hvordan man fester dem på best mulig måte?
      hvordan er extensionene fra luxushair`?
      hvilke extensions er de beste du har prøvd?

    4. jeg vil gjerne ha extensions, men vet liksom ikke helt hvilken farge jeg bør ha. vil gjerne bestille på internett,siden det er billigere enn å gjøre det hos frisør. så hvordan fant du din farge? og kan man sende de tilbake om de er helt feil?
      takk på forhånd <3

    5. – Bruker du hårkur?
      – Hvordan sjampo og balsam bruker du?
      – Hvor ofte vasker du håret?
      – Hvis du vil ha litt volum, bruker du noe hårspray eller tupperer det?
      – Hvor lang tid bruker du på og vaske håret?
      – Du har brukt extension fra mange steder, hvilke var den beste?
      – Kan du hilse til Rubymyrmoen.blogg.no? 🙂

    6. Jeg mener løshåret fra luxushair er noe DRITT ! Er du ikke enig ?
      Syntes du det er pent med skille ?
      Hvor ofte drar du til frisøren ?

    7. Hvis clipsene piper i sikkerhetskontroll på flyplass, må du ta de av da, eller bare vise de at du har det? 🙂

    8. hvordan bruke hårkur når man dusjer? shampoo>hårkur, shampoo>hårkur>balsam?
      hvor lenge bør hårkuren være i?

    9. Hvorfor synes du det er fint at håret/hårfargen ser fake ut? man kan egentlig se på deg at du har veldig dårlig selvtillit, så mye sminke og bleking som du driver med..

    10. når du gikk fra mørk til lys, hvor mange ganger måtte du bleke det for å få den fargen du har nå? 🙂

    11. akkurat hva jeg trengte 🙂 Jeg skal bestille hair extensions snart, hvor vil du annbefale at jeg bestiller fra? Og jeg har veldig kort hår, ikke engang til skuldrene..tror du det vil se rart ut med extensions da? Og jeg har mørkebrunt hår nå (farget) og jeg har lyst på lyst hår igjen. Burde jeg da bestille extensions i den fargen jeg har lyst på, å farge det hos frisøren etterpå, for å få mest mulig lik farge? 😀 Takk <3

    12. Jeg lurer jo da på hvor de har best kvalitet på extensionene sine? Altså, hvor jeg burde bestille neste gang 🙂 Og hvilke produkter du pleier håret med?

    13. Har akkurat bestilt Clip-on Extentsion fra rapunzel. Har du noen arfaring med det? Hvordan jeg burde pleie det? hva jeg IKKE må gjøre med det Osv. Har aldri hatt extentison før. Trenger nødvendige tips!<3

    14. hvilket merke synes du er best?
      kan du vise på video hvordan du setter det på?
      hvordan ser håret ditt ut uten extension? (bilde)

    15. – Bruker du sølvshampo, i så fall hvilken?
      – Hvilken rettetang har du?
      – Er håret ditt (ditt altså, ikke extensionene) slitt?
      – Går du ALDRI uten extensions? Feks en dag du bare skal være hjemme, er syk eller noe og ikke skal ut døren, tar du dem på da og?
      – Hvor gammel var du da du begynte med extensions?

    16. Jeg ser du har hestehale av og til, men har du noen gang noen andre frisyrer? Du går for det meste med det løst ser jeg.

    17. Kanskje ikke så lett for deg å svare på noen av de spørsmålene siden ikke du har/bruker de selv kanskje? men håper at du kan prøve 🙂
      – Vet du og kan du noe om anbefaler av shampoer osv. for å få grans til svart hår?
      – Er det noe som ikke koster 1234567(ja du skjønner hva jeg mener) og ikke extensions som kan få lengere hår?
      – Hvordan balsam, sjampo, hårkur og hårspray bruker du?
      – Hvordan setter du håret opp i en dult/ball/topp ? xD
      – Sover du med extensions?(vet du tar bilder om natta, men heheh)
      – Hvor ofte vasker/dusjer du håret ditt? 🙂

    18. Hvor kjøper du håret?
      hvordan klarer du å holde håret så glatt og fint ? uten at det blir slitt osv? ser serr helt perfekt ut.

    19. hvor gammel var du når du farget håre første gang ?
      liker du hår fargen din?
      hvor langt hår har du egent.?

    20. Kan vi få se deg uten extensions, også viser du hvordan du setter dem i?
      Jeg har prøvd mange forskjellige metoder men får det ikke til å se helt ekte ut 🙁

    21. jeg vurderer å bestille extensions fra rapunzel of sweden, er det de beste du har prøvd?
      og er fargene på bildene inne på nettsiden like som de egentlig er i virkeligheten? er fargene like?
      kan man sende tilbake extensionene hvis man ikke vil ha dem, eller dem ikke passer?

    22. blender håret godt inn i ditt eget?
      hvordan føles håret i forhold til ditt eget?
      hva slags farge er det på spennene og hvor mye kostet det?

    23. Hei!
      Har lest igjennom bloggen din ! Og du virker som ei utrolig søt og snill jente! ikke minst er du pen! deg skal jeg følge videre:))

    24. Hvordan er håret fra pilus? er det god kvalitet? ser det ekte ut når du har de påå? er en pakke extensions tykt eller tynt? hvor lenge brukte du de før de ble slitt?
      har tenkt å bestille, men vil vite litt om de først 😀

    25. Kan du vær så snill og lage en video om hvordan du setter i exstensions ? Jeg har lyst til og klippe håret så det går til skuldrene og bruke løshår derfra men jeg vil ikke ta sjangs på og klippe det så kort om lløshår bare går til helvette for meg c:

    26. Kan du ikke fortelle litt om alle extensionene? Fordeler og ulemper, hvor lenge hver av dem holder seg osv? 🙂

    27. Du har nydelig hårfarge, hvordan klarte du å få det så blondt når du naturlig har nesten svart? 🙂

    28. Hvilken selvbruning bruker du?
      Kan vi se deg uten ex.. ?
      Kan du vise hvilken sminke du bruker til hverdag?

    29. bruker du clips, eller er det sydd på?
      hvor langt er håret ditt uten extensions?
      hva slags produkter behandler du extensionsene med, og hvor ofte vasker du det?
      hvorfor bruker du det?

    30. Kordan fikk du håre ditt ifra mørkebrunt te blondt? va det en lang prosess?
      Og kor langt e extensionse ditt i cm? 🙂
      og btw, du e driitfin! sku ønska e ligna på d!

    31. Vet du hva den ”shampoo’en” som farger håret heter og hvor man kan få kjøpt den? En sånn som varer i ca. 2 måender, men får tilbake den naturlige hårfargen.

    32. kan du legge ut en video der du tar på estensions ? : ) er ikke sikker på hvordan man gjør det ;p jeg syns det er så vanskelig å gjøre det, og får det ikke til å sitte, det bare glir ut:S

    33. – Hvordan får du håret ditt til å se så naturlig ut, når du bruker clips? (skjønte ikke når du forklarte sist.. Så hadde vært fint om du viste ved bilder eller video)
      Jeg bruker selv clips, men jeg synes det er utrolig vanskelig å skjule det.
      – Bruker du rettetang eller har du så rett hår?
      🙂

    34. hvor kommer extensions ditt fra,(det som du har nå) og hvor mye kostet det? Kan du andbefale det ? 🙂 håper du tar med spm. mitt ! elsker bloggen din.

    35. hallo! jeg har brukt extensions i kanskje 1-2 år nå. og jeg har ett fra sarashair.com men har hatt det i et år og nå vil jeg ha nye ex. siden du har prøvd ex fra så mange sider, hvilke ex er det som har best kvalitet på håret? 😀 jeg har mørkebrunt hår btw.

    36. Er det gøy og blogge ?
      Kan du ta flere bilder med kjæresten din eller noe sont gjøre ?
      Har du pult noen før ?
      Hvem velger du mellom Bestevenne din eller kjæresten din og du må svare ?
      Hvilken størrelse BH bruker du ?
      Vil du ha SEX ?
      Hvor lenege har du tenkt til og blogge ?
      Hva synes foreldrene din om deg ?
      Når begynte du og blogge ?
      Liker du Justin bieber ?
      Liker du meg da ?
      Har du været lespe før ?

    37. Ser at dette innlegget er litt gammelt nå, men jeg spør allikevel. Hvis du skulle anbefale noen extensions (som i clip on), hvorfra vil du anbefale å kjøpe de? Tenker til blondt/hvitt hår, og noen med litt lengde. Søt blogg forresten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg