la meg få sove, vær så snill!

Jeg håper jeg ikke er den eneste som føler det sånn her men.. Aldri skal jeg få sove ut når det er ferie, helg osv. Det må alltid være en masse støy utenfor vinduet som tvinger meg til å stå opp når jeg egentlig er dødstrøtt og gjerne kunne sovet noen timer til.
Er det ikke hunder som bjeffer eller unger som roper og skriker, så er det bilalarmer, gressklippere etc etc.

I morges våknet jeg av at bilalarmen til en eller annen idiot gikk av, og den sto og peip i sikkert et kvarter før eieren bestemte seg for å gjøre noe med det. Og så bestemte de seg for å klippe plenen. Hvorfor, og hvem i helvette gjør det klokken 9 om morningen!? Det pågikk i noen timer så jeg kan jo bare glemme å sove videre.. 
Jeg blir så sur og frustrert! Spessielt på barn. De roper å skriker 24/7, haha! Ja, jeg er ikke særlig barnevennlig. Får bare lyst til å låse de inne på loftet slik at jeg får sove litt, haha. Jeg vet jeg høres ut som en bitter kjerring, men dere vet hvordan man blir når man ikke får sove!  

Et lite tips til alle naboer: steng barna inne i kjelleren og utsett gressklippingen til ettermiddagen. Så slipper dere å få meg på døren! 



21 kommentarer

Siste innlegg