En stoooor klem til dere!

Nå har jeg nettop kommet inn døren her hjemme, jeg har vært sammen med Mariell, Charlotte, Isabel-Mari og Stine Mari! Vi gjorde ikke så mye, alt jeg vet er at jeg er så sinnsykt sulten at jeg kunne spist hva som helst. Har akkurat slengt en pizza inn i ovnen og gleder meg sykt til å spise. Haha, her snakker vi å enten ha for få gleder i livet, eller å rett å slett elske mat for mye! 

Tenkte å sende en takk til dere for at dere er så snille mot meg, selv om jeg har fått mange stygge kommentarer har faktisk denne bloggen gitt meg tro på det gode i mennesket – for herregud så positive og glade mange av dere er,HELE tiden! Forsvarer meg når jeg ikke fortjener å bli forsvart, sender støttende ord og fine komplimanger.. Jeg er helt målløs! Dere er verdens beste, I love you all! Og så må jeg påpeke en ting på slutten til alle haters : jeg kommer aldri til å endre mitt utseende for å bli tatt mer seriøst? Jeg tror på at det indre har liten sammenheng med det ytre, og at jeg kan bevise at uansett hvordan man ser ut eller hvor man kommer fra eller hvordan bakgrunn man har, så kan man ha tilstrekkelig med IQ. Så ikke prøv, engang. I am me! 

Jeg var desverre den eneste som ville stille opp på bilder idag. Kødda jeg var egentlig alene har ingen venner:PPpP




53 kommentarer
    1. syyns det e bra at du ikke velge å forandre på utsenede ditt før å se ”smartar” ut. se heller ut sånn som du gjør og vær så selvsikker på det du veit og kan sånn at du heller kan overaske(!!) folk med at looks og brains ikje nødvendigvis treng å ha en sammenheng! ps. du e nydelig

    2. du er så herlig du!
      Elsker denne bloggen og du virker som bare verdens herligste, og snilleste venninen som finnes. misunner de som kan ha deg som en vennine, virkelig! Stå på sophie 🙂

    3. Kjempe bra at du bare driter i di stygge kommentarene, de vet virkelig ikke hva di snakker om !
      Du er kjempe nydelig, og jeg håper du kommer ganske langt opp på topplisten !
      Jeg og kjempe mange digger deg ! <3;*

    4. Åå for et fint soverom:-) det er ingen vits i å kommentere negativt og stygt til deg,for du er så flott og utrolig omtenksom og snill! så hvorfor kommentere noe negativt om en jente som ikke er annet enn en flott person!!

    5. herregud du har et fint smil !! elsker det<3 sykt bra blogg !! 😀 for de som skriver bare dritt til sophie: det er faktisk dere som gjør at hun er på topplisten over harstad ! så ikke rakk ned på ho !!!

    6. gå inn på hannavaage.blogg.no så finner du det samme! hun er blond, osv men har sykt høyt snitt osv!
      du er søt, stå på 🙂

    7. “Smells like teen spirit”. Ekkel og overfladisk. Liten drittunge med linni meister ønsker. lattis blogg

    8. hahahah det er så lattelig å lese kommentarene fra haterne, flirer like mye hver gang, for all den dritten di sier til deg, gir rettåslett ikke mening i det hele tatt! vedder på at over halvparten av dem er store flodhester som fortsatt er på leting etter hvor livet demmers først og fremst egentlig er, noe som tydeligvis befinner seg langt inne i det feite hode demmers. haha, elsker bare at du ikke tar de tingene di sier, til deg 🙂 nydelige bilder av deg, igjen!

    9. i hate you all fuckers, til sophie! sophie blogge bra, hun er pen og hun virke som en FLOTT person gjennom bloggen, så gi såå langt faen i å være frekke mot hu. har ho gjort dokker noe? NEI.. LIGG UNNA, det e så ufattelig teit av dokker alle sammen, æ blir såå pisst off av alt det dritet dere sier, kan dokker ikke bare GI FAEN I Å PLAG HO!?? HERREGUD, ho har ei fantastisk blogg, stygge jæveler….

    10. hehe. Det var ikke vondt ment. kanskje du ser selv hvor dumt dette er når du blir voksen. Og nej jeg er ikke feit eller som du sier en stor “flodhest”,

    11. AVICII: Haha, jeg liker nirvana også;) Kanskje du blir sjokkert over å høre at jeg faktiks hadde innrammet bilde av Kurt Cobain på rommet tidligere? Jeg er mer enn du tror, og NEI – jeg har ikke glamourmodell ambisjoner.

    12. Det skal ikke være enkelt å være så pen som deg, spesielt når du har misunnelige lesere som prøver å trykke deg ned i driten. Vær sterk og vis at vi blondiener også er minst like sterk, smarte, inteligente som de andre! 😀

    13. Du må ikke la folk fortelle dæ kem du skal være, bare vær den du e!
      Tror folk har fått et helt anna syn på dæ m.h.t bloggen din, du fremstår som ei
      sterk jenta med egne meninge! Keep on keepin’ on! 🙂

    14. hvis hun ville blitt det så skal jeg lova deg at hun hadde komt inn!!
      stå på sophie!!
      du er nydelig uansett hva folk sier! <3

    15. Det mest attraktive hos jenter (som jeg har hørt) er selvtillit, og det har iallefall du ! : ))
      Nydelige du.
      Søte du.
      Pene du.
      Fortsett slik, og ikke la deg knekke av alle taperne uten liv der ute ! : )

    16. Stå på videre Sophie, digger deg ! Når du får mye kritikk så kan du forresten tenke på et av mine favorittsitater :
      “If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.”
      😉

    17. Man fortjener ikke å få dritt slengt til seg uansett om man er tynn/tjukk, pen/stygg, liten/stor.. ja whatever.
      Jeg synes det er drit kult at du svarer de negative kommentarene i kommentarfeltet. Kjempe gøy å lese at du eier dem 😉

    18. Så peen du er 🙂 <3 Kjempe bra at du fortsetter selv om du får mye dritt slengt mot deg, du er et stort forbilde for meg og maaaange andre!

    19. Aw, Sophie du er så søt! Elsker bloggen din, også at du er deg selv og sier dine meninger! <3 Forresten tar du mye sol burde du se denne, tar mye sol selv så skal slutte helt nå : http://www.youtube.com/watch?v=_4jgUcxMezM
      Kan hende du har sett den før, men vil ikke at du eller andre skal oppleve det osv…

    20. digger deg og bloggen din! ♥ Du er deg selv og står for dine meninger! Du er utrolig pen også! :))

    21. Litt arty å lese detta innlegge. før æ følte det på samme måte når æ va like gammel som dæ å bodde i Harstad. Alle liksom bare trudde æ va ei dom tøs pga, æ vetje? bare før æ va blond osv. å festa masse. men æ ska førtelle dæ en ting:) æ har kjempe bra selvtilit å tru på mæ sjøl, å dritt i akkurat d ka andre tenke nu idag. før det e de som e DOM, ves de dømme dæ utn å kjenne dæ. så ves de e så lite oppegåanes i haue at de går ut i fra at du e dom bare pga du e ei pen jenta m bleika hår så e d ikje folk du treng å bry dæ om uansett. bare ha tru på dæ sjøl å bevis at de tar feil:) d e d som e så arti. bestandi når folk blir kjent me mæ så blir dem heilt sån Ka fan du e jo ikje sån æ trudde du va i d heile tatt!! ;o bestandi like trivelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg