litt mer personlig

Jeg tenkte jeg skulle vise dere litt av en slags kollasj jeg har laget som henger på rommet mitt. Det er en stund siden jeg har rørt denne veggen, men er alltid like koselig for meg å titte bort på den. Tenkte kanskje det ville vært gøy for dere å se også! 

Et brev jeg fikk hos en vennine for to år siden, kjempesøtt!

Meg i åttendeklassen. Neida, jeg var vel rundt 3-4 år gammel! 

Anne-Sofie skrev på dette da vi var 11 år, vi ble uvenner rett etterpå så jeg hvisket ut alt det andre hun hadde skrevet, men overså akkurat dette. Haha! 

Meg og verdens beste mamma 

Hahaha meg og stine, husker jeg syntes begge disse bildene var så fine og jeg husker jeg sa” skjønne ikkje koffør ikkje æ e populær på skoln”…. Jeg ble mobbet på den tiden og kan vel egentlig se hvorfor.

Liker dere når jeg viser fram slike ting eller er det bare noe jeg skal droppe i framtiden? Godt å vite hva dere liker å lese om! 



25 kommentarer

Siste innlegg