bestfriends forever liksom!

Kom akkurat hjem! Ble en sløvekveld som vanlig, dere vet sikkert hvordan det er! Men godt å ha Stine Mari hjemme i alle fall, har kjedet meg litt mens hun har vært borte..
Men jeg kan fortelle litt om hva vi gjorde! Vi brukte en time på å bare snakke gossip og oppdatere hverandre på hva som har skjedd de siste dagene, før vi tok bena fatt og gikk til butikken og handlet inn litt barnemat og godteri. Vi dro tilbake til Stine-Mari og så på film mens vi spiste, det var utrolig koselig! Filmen vi så heter beastly og jeg anbefaler den til alle, skuespillere som blandt annet Mary-Kate Olsen og Vanessa Hudgens er jo ikke feil! Dere kan se traileren her

Noen bilder: 


Her smiler jeg med tennene for dere som var interessert i å se det.. Tror jeg danser eller noe også på dette bildet, haha





 

24 kommentarer

Siste innlegg