en ting dere kanskje ikke visste om meg..

… Jeg er utrolig klomsete! Nevn et sted og jeg har snublet der, nevn en ting og jeg har mistet den i bakken, og slik kan man bare fortsette. Jeg snubler, jeg ødelegger, jeg knuser.. Så er faktisk et mirakel at jeg enda har kamera i behold og ikke minst – iphonen. Om man er en klumse så er vel en slik telefon det verste man kan ha!

Jeg bestilte meg for en stund siden dette dekselet herfra , var det ikke fint? Nå får jeg i alle fall litt støtte på telefonen min, i venten på iphone 5 som kommer om en stund.. Eller skal jeg bare kjøpe iphone 4? Noen som vet forskjellen på de to? 

Og så tenkte jeg bare å informere om at de som har meldt seg på konkurransen og har kommentert stygt her på bloggen tidligere ikke har sjangs i havet til å vinne. Det er tilfeldig trekning, men enkelte får bare som de fortjener og blir ikke regnet med.  Beklager, men jeg har i.p adressene deres! ;) Og nå har jeg navnene dere også..

 

38 kommentarer
    1. hehe, venter på iPhone 5 selv. Forskjellen er vell at det er bedre camera. iPhone 4 har 5 mp og iPhone 5 har 8 mp. Også er det bedre skjermoppløsning, slik at bildekvaliteten blir bedre. osvosv. (:

    2. Iphone 4 vet du vel hvordan ser ut, Iphone 5 kommer sannsynelig vis til å bli litt tynnere og litt rundere enn 4’ern. 5’er kommer til å gå litt tilbake til samme design som 3g men fortsatt er det litt design fra 4’ern der. Det vil altså bli en blanding av Iphone 3G/4 men litt tynnere. forstår? :p

    3. Synes det er så utrolig latterlig at folk skal holde på å rakke ned på deg og kommentere stygt, de tjener jo faktisk ingenting på det! Blir stadig overrasket av hvor langt folk kan synke. At folk ikke klarer å holde kjeft hvis de ikke har noe godt å si. Bare ikke bry deg om de stygge kommentarene, Du er en unik blogger og du inspirere mange, og jeg synes du fortjener 1.plass på blogg.no! Folk som rakker ned på deg er bare sjalu på deg! Hev deg over de som snakker stygt om deg og rakker ned på deg, DU ER SÅ MYE BEDRE EN DEM! 🙂

    4. Alt er generelt bedre på iPhone 5 fordi det ble en feil med iPhone. iPhone 3gs og 4 har helt likt kamera, men 4 er utstyrt med blitz. Selgere anbefaler også og kjøpe 3gs eller vente på iPhone 5 fordi begge dem er bedre enn 4 🙂 Så du bør vente på iPhone 5 🙂 grunnen til at dne kommer så fort etter 4 er jo fordi de faila med iPhone 4 🙂

    5. Elsker dekslet:D Men iPhone 3gs og 4 er nesten helt like. Forskjellen er vell større megabite og designet. Jeg hadde ventet til iPhone5 i rosa<3

    6. Digge bloggen din! Du har kanskje norges beste personelighet, å æ fikk tåra i øyan når æ så den videobloggen om at du ville hjelpe andre, at dem kunne sende dæ mail om det va nokka osv 🙂 å du fortelte litt om probleman du hadde opplevd. Du får mæ virkelig til å få et nytt syn på livet, å personeligheta di, å utstrålinga di kan få alle og en hver til og smile. Digge ironien du bruke, å syns du e mega pen! Æ bynte å lese bloggen din for kunn kort tid sida, å lure på koffer æ ikke har oppdaga den tidligere. Gikk inn å så på alle youtube videoan dine, å no håpe æ bare på fler. Ei sånn flott jenta om dæ, å ei sånn personelighet, det skulle det vært fler av her i verden! Du lyse opp hverdagen med di flotte blogginnleggan dine, og kan muntre alle å en hver opp med di morsomme videobloggan dine. Du fortjene førsteplass på topp lista, du e heltklart min favoritt blogger. Du sir ting rett ut, sånn som du mene dem, det e det ikke mange jente som tørr! du har en sykt bra blogg, digge den! 😀

    7. VIL HA IPHONE JEG OGSÅÅÅÅ 🙁 MIN BLR OVERSKJØRT AV EN TRAKTOR!!!! jævela bonde 🙁 ha-ha…………….

    8. iPhone 5 kommer kanskje med tastatur om de klarer og produsere det til telefonen og str osv. og kamra er 8 mp og 4’rn har 5 mp på kamra.

    9. Jeg har Iphone 4, og er virkelig FORNØYD med den. Har ikke hatt et eneste problem med den. Og jeg har mistet den en del i bakken. Så at det er en “faila” verson er tåpelig å si 😉 kameraet er også kjempebra på iphone4. Så jeg ville ha gått for den. Men det spørs jo hvordan Iphone5 ser ut da.

    10. man ser lett på kløften din at du ikke har så brede pupper som bh’en viser.. På bildene ser det ut som du har like store som Linni Meister, uten at du har tatt silikon + at du ikke har noe hofter en gang? lite trolig.. Sier ikke at jeg tror du har tatt silikon, men tror du har bomma litt på bhstørrelsen 🙂

    11. Det som er forskjellen er at iphone 5 får samme prosessor som ipad 2’en. Jeg aner ikke om det de andre skriver er sant, men jeg har ihvertfall aldri hørt om det. Eneste jeg har lest er at den får en bedre prosessor!:)

    12. “Beklager, men jeg har i.p adressene deres! Og nå har jeg navnene dere også..” Haha, digger deg, måten du eier dem er awesome! 😀

    13. haha sykt bra at de ikke får være med de fortjener det ikke!<3
      jeg likte den siste steningen! 🙂 haha

    14. haha sykt bra at de ikke får være med de fortjener det ikke!<3
      jeg likte den siste setningen! 🙂 haha

    15. Heij !
      du burde kjøpe iphone 4 fordi ipohone 5 har ikke blitt testet osv… og siden du er så klomsete burde du værtfall gå for iphone 4 pga det er sykt mye glass i iphone 5 ! å da blir den lettere ødelagt.

    16. Jeg har selv iPhone 4, og har hatt den siden den kom til Norge. Noe som da betyr at jeg har bare hatt den i et år. Er ikke spesielt fornøyd selv, og har hatt den inne på to reperasjoner selv. Den er jo utrolig fin, men klikker ganske fort. På denne tiden så kan du få telefoner på markede som er mye bedre, og har vunnet flere tester enn iPhone 4. Den fikk bare en toer av amobil. Ville selv anbefalt en annen mobil hvis du er like klomsete som meg, mister den i bakken hele tiden og jeg har ikke tolmodighet til å vente når den henger seg opp. 🙂

    17. Selvom iphone 5 kommer i juli elns til Norge, så vil det være fulle køøøer og lange ventetider fordi ALLE skal ha den telefonen.. Sånn var det jo med når iphonene kom til Norge også, alle ville ha de osv.. Så egentlig, hvis du vil ha iphone 5 bør du bestille så fort du kan for hvis ikke kan det helt sikkert ta opp til 3,4 mnd’er før du får den.. Trust me, I know:) Jeg ville gått for iphone 4!

    18. Hei!
      Jeg jobber i telefonbransjen og kan meddele for dere håpefulle at jeg ikke kommer en iphone 5! men derimot kommer det en billigere verson av iphone 4, som sansynligvis heter 4gs 🙂

    19. Æ snakka no me en sånn derre fyr på telekosken, å han sa d at apple va såppas hemmeli om tingan sine, at ikkje engang dæm veste kordan telefon kom t å se ut;) D man skulle tenke på va, utsende å kamera.. Han trudde d mest sansynli va samme programman, men at kamera bir enno bedre, kor stor plass d e på telefon å utsende;)

    20. You go girl! 🙂
      De som er så dumme så de kommenterer stygt, og i tillegg senere melder seg på en konkuranse som du holder, fortjener ikke å vinne. De er har jo tydeligvis ikke forstått poenget med ip-adresser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg