ukens svar på spørsmål

Snart må jeg begynne å rydde på rommet, orker ikke få å mer kjeft hos mamma og pappa på grunn av alt rotet her, haha.. Så skal bruke hele dagen på å rydde!  Har foresten tenkt til å begynne å svare på spørsmål hver Mandag, så her kommer svar på noen komentarer! Jeg bruker også å svare dere litt i kommentarfeltet men kanskje ikke alle får det med seg.

dritt fin kjole ? hvor er den fra ? 🙂 (“kvelden igår” innlegget) 
Takk! Den kjolen er fra bikbok, og den er en vennine sin. 

kan du ikke legge ut bilde og skrive litt om kjæresten din og deg? 🙂 virker ikke som om dere er ofte sammen! 🙂
Hehe oj! Jo vi er sammen veldig ofte, men jeg har sagt før at jeg ikke vil at han skal være så mye på bloggen så derfor skriver jeg heller ikke så mye om han. Det er ikke for å være slem eller for å sjule noe for dere, men det er bare det at mange blogglesere har en tendenes til å skulle prøve å ødelegge, og det er jeg så sinnsykt redd for at dere aner ikke. Vil ikke miste han.. Men det kommer sikkert etterhvert, han er jo en del av hverdagen min så er ganske vanskelig å la være! 

Kan du ikke komme oftere med videoer?
Joo, jeg har veldig lyst til å videoblogge ofte, men nettet her er så tregt at det tar helt seriøst over et døgn å laste opp en KORT videoblogg.. Det er så masse styr og jeg må vie en hel dag til en videoblogg, er ikke så ofte jeg har tid til det, beklager!

kan du få formspringen tilbake?:D
Nei jeg tror nok at jeg holder meg til blogg, hehe! Folk har nok tilgang på mitt privatliv via her. 

når skulle du ha må gjøre videoen? 🙁
Jeg beklager så mye at det ikke har blitt noe av, men det avhenger ikke bare av meg men også den andre personen. Noen andre som melder seg frivillig til å gjøre det med meg!? Neida, men vi får se om Stine(haawt) kommer opp til Harstad, kanskje jeg og henne kan gjøre noe sammen.  

Well well, nå må jeg rydde det rotet her… Skjønner ikke hvordan det har blitt SÅ ille,huff! Kan legge ut bilde når jeg er ferdig..



11 kommentarer
    1. vokser du deg nedentil? er det veeeeldig vondt? har du noen gode råd for de som skal gjøre det hjemme for første gang, og aldri har vokset seg i det hele tatt? hvilken voks bruker du? har du en type voks å anbefale? som er lett å få tak i, i harstad, uten å kjøpe på nett.
      fikk ikke svar på det på spørsmålsrunden, så hadde vært fint om du kunne svare her 🙂

    2. Du uten navn. Det går fint ant å søke på google etter svar på voks spørsmålene dine. Du kan jo også hendvende deg til klaraklok.no eller hva den nettsiden heter.
      Sofie har tross alt sagt at hun ikke blir å svare på slike spørsmål, da du lett kan finne svaret selv etter en liten søke-runde på nettet.

    3. det er så irriterende å ha rotete rom, og det værste er når man rydder i 1 time, og rommet er like ikke 3 dager etter …
      du har bra blogg, og er kjempevakker, stå på! 🙂

    4. Haha, må le av alle dumme spørsmålene du får :-p virker som at folk tror du er en lege, ellernoe.. hehe.
      Lykke til med ryddingen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg