iq-filter for dere idioter

Noen ganger gruer jeg meg faktisk til å gå inn på bloggen for å se hva dere har komentert. Men noe som irriterer meg er faktisk når dere begynner å krangle å diskutere ting i kommentarfeltet, ting dere ikke har peiling på eller noe med å gjøre. Derfor har jeg nå lagt inn enkelte ord i kommentarfilteret som legges til godkjenning før de publiseres. Her har dere en kort liste slik at dere vet;

97. silikon. pupper. bh. bryn. tegneseriefigur. brunkrem. venn. vennine. vennina. the grudge. pedo. barbie. dum. flaut. flau. bimbo. stygg.feit. fæl. grusom. not. ekkel.

Kjenner jeg enkelte av dere rett klarer dere vel å snike inn noen av disse komentarene uansett – men nå har jeg i alle fall gjort det litt vanskeligere for dere, så får vi se om de blir godkjent eller om dere bare kaster bort tiden.;)

Vedder på at det klør etter å skrive noe slemt etter å ha sett disse to bildene av meg og Anne Sofie? 



HAHAHAHAHHAHAHAH. Litt selvironi må man jo ha…



56 kommentarer
    1. bra du sier ifra og ikke lar de idiotene der ute kommentere hva de vil. visse folk klarer ikke å ta hensyn til andre. STÅ PÅ!

    2. Du bruker overraskende mye tid og krefter på slike kommentarer, når det letteste er å overse dem.

    3. Det er bare idioter som gidder å skrive negative kommentarer. Folk som har fritids problemer for å være helt nøyaktig.. Leser bloggen din fast. Digger den! 🙂

    4. adfghj : Jeg gir dere ofte ros og skryt også, men er ikke rart jeg blir oppgitt når 90% er stygt.. Husk, er mye jeg sletter og ikke godkjenner også! Jeg som alle andre har rett til å forsvare meg:-)

    5. haha, stå på sophie! folk klare bare virkelig ikke å holde kjæft om visse ting. Folk har ett privatliv folkens, get over it?! ho klage ikke bare, ho skreiv jo nettopp på ett innlegg at vi var så nydlige lesere elns, så slutt dere å klag da om ho ikke skal klage. dåkkr ekke så mye bedre skjøll. Sophie e sykt søt, å ho e tøff som gidd å ta i mot nåkka av den drittn ho får. AMEN

    6. – sophie
      Jeg har nå fulgt med bloggen din i ca tre uker jeg har sett på alle video bloggene dine, og sett mye rundt på bloggen din, men dette er aller første gang jeg kommenterer. å jeg må bare si at du er helt fantastiak!! Du forklarer ting, å forteller ting på en måte som får meg til å tenke anderledes og se nye ting! Du har et langt lib forran deg, mye og oppleve, og mye kommer til å skje, men lov meg en ting, ikke slutt og blogg ok?
      Du er nydelig vet du det? så ikke bry deg om alle de stygge kommentarene du får, du fortjener det virkelig ikke!! Du er ei fantastisk jente med mye å by på, fine kvalitetet, fint yre, og fint indre. Du er ei jente som er gull verd, folk bryr seg om deg å liker deg godt! Du kan mange ting som ingen andre kan, du har mye fint ved deg å du burde være stolt !
      De som kommenterer stygt til deg, har det detsverre ikke noe bra med seg selv, derfor kommenterer dem stygt til deg for å heve seg selv og for å få det bedre med seg selv, de vill ha det gøy på din bekostning, og få andre til å le av deg for å føle seg gode selv.
      Sophie, du er bare 16 stakkars år, du har gjort upassende og dumme ting, det har jeg og det har ALLE andre også, hvis noen går igjennom hele livet sitt uten å gjøre noe upassende og dumt, kan de umulig være mennesklige, tror du?
      Jeg forstår meg virkelig ikke de som kommenterer at du er så fæl, stygg og ille, jeg tror egentlig de liker deg når de orker å bruke så mye tid på å gå igjennom alt du sier, og gjør for å finne noe dem kan pirke, de må jo interesere seg litt for deg?
      Jeg vedder på at noen av dem sitter å stirrer i flere timer på bilder av deg sånn at de kan finne noe stygt og kommentere om utseende ditt, for å finne noe stygt om ditt utseende er for meg umulig!Jeg vill tro at de fleste som kommenterer stygge ting til deg er barn, så tilgi dem, de vet ikke hva de gjør, men det vill de se når de blir større, å da vill de være skamfulle og angre, tro meg !
      Du er ei fin og nydelig jente sophie, husk det! Du kan ting som mange andre ikke kan, du har mye ved deg, som andre bare kan drømme om! Du er gull verdt og fortjener det beste.
      Jeg ser opptil deg og beundrer deg mye!! Hvis jeg kunne gjort noe for deg som kunne hjelpe deg, så ville jeg gjort det siden jeg vet det er vondt! Stå på Sophie, du er fin, og er en god blogger!!
      Hilsen Andrea 17 år
      HÅPER AT DU VILL LESE KOMMENTAREN SELV OM DEN ER LANG

    7. Jeg lurer og på det, hvorfor 97? Skrev det jeg, slik at du må se kommentaren. : )
      Liker bloggen din veldig godt, fast leser. : )

    8. Syntes virkelig du ikke skal gidde å bry deg om alle de som kommenterer stygt.. Du virker som en utrolig fin jente 🙂
      Men når du snakker de som kommenterer stygt osv, så drar du ofte alle under en kam.. men du har en fin blogg! 🙂

    9. Smart å si hvilke ord du filtrerer.. Og hvorfor b4rbie? Det har du til og med selv i headeren din.
      Få nu se puppan dine

    10. Syns det var et lite smart trekk å ramse opp alle ordene du finner irriterende, eller de ordene du kanskje tar deg litt nær av? nå vet jo haterene akkurat hva de skal bruke mot deg, og selv om kommentarene med ordene skrevet på den måten må godkjennes, finnes det alltid en måte å skrive ordene på, og lure seg unna sensureringen. Ikke bry deg så mye om stygge kommentarer, Sophie! Folk er sjalue drittsekker som gjemmer seg bak falske navn på internett, og sånn er det bare. Det er de som sliter, ikke du. Stå på, du er herlig!

    11. Helt utrolig barnslig at folk i det hele tatt gidder og bruke tid på å kommentere sånn dritt. Rett og slett helt utrolig. Ikke minst at de sitter bak et tastatur og leker seg tøffe og trur de skal overta verden med slike unødvendige slengord. En dag må de kunne forstå at alle kan ikke være lik dem! – Blogg.no har rett og slett blitt et offentlig mobbested..
      Nei Sophie, jeg synes du er kjempe flink. Ikke nok med det, du skriver utrolig bra. Jeg har ikke lest bloggen din lenge, men jeg har sett en del. Utrolig nok, er du en av de få bloggene jeg i det hele tatt gidder og titte innom. Men stå på, ikke ta deg nær av det som kommer ut av kjeften på folk, de er bare møkk sjalu for at det faktisk finnes utrolig søte jenter her i verden! 🙂

    12. Folk trenger faktisk rett og slett bare av ein eller anna teit grunn å sei stygge ting til folk, for å føle seg selv bedre, og selfølgeleg da om dei kommer over ei blond fin jente med perfekt kropp som alle jenter kunne drømt om, som faktisk er ekte, så må dei bare si noe stygt, fordi dei er så utrolig missunnlege.. Kan hende noen ser ganske lik ut som deg, men som kommenterer noe stygt fordi dei rett og slett får stygge kommentarer selv men bare skyver det over på noen anna.
      Det er ikkje rett at alle som eg blonde skal få dritt i trynet, men om ei brunette med sminke og fin kropp, så er det greit..
      Hårfarge er ein ting man bestemmer selv fordi man synst man passer best med den fargen, blond er ein like normal farge som alle andre farger man kan ha på håret.
      Det er ikkje deg det er noe galt med sophie, det er dem som gidder å sitte bak dataskjermen og være anonyme som har eit problem, de synst det er tøft, men om dem hadde møtt deg i virkelegheten hadde dei nok aldri vært så tøffe lenger 🙂
      Du er nydeleg sophie, eg er sikker på at du har ein hærlig personleghet også!:)
      bare hev deg over dei små ungene som skriver dritt, koffor skulle dei gått innpå bloggen din om dei ikkje hadde likt deg? Da har di bare virkeleg lite å gjøre på her i verden.
      Stå på !:) Eg er fast leser, og eg kommer til å forsette å lese bloggen din 🙂

    13. En start ville kanskje vært å skrive *venninne og *venninna rett? 😀 Hjelpe rikke mye med spam-filter når du legger inn ord med skrivefeil, heheh. 🙂 Sier det ikke for å være slem altså, tenkte bare at det avr til sin rett at du fikk vite det, så filteret virker med sin hensikt 😀

    14. 9 7. s i l i k o n . p u p p e r . b h. b r y n . t e g n e s e r i e f i g u r . b r u n k r e m . v e n n . v e n n i n n e . v e n n i n n a . t h e g r u d g e . p e d o . b a r b i e . d u m . f l a u t . f l a u . b i m b o . s t y g g . f e i t . f æ l . g r u s o m . n o t . e k k e l.

    15. Skrives det ikke vennine da? Har begynt å like deg mer, og bloggen din gjør meg egentlig veldig glad <3 Du er kjempe søt 🙂

    16. jajaja… Lei av at du klage over de negative kommentaran du får, og blir irritert på de kommentaran som prøve å ta dæ i forsvar.. Ta nu heller å blogg meir om klea, og de tingan som opptar dæ, mye triveliar å læs!

    17. Har du virkelig så dårlig selvtillit at du må blokkere enkelte ord slik at du bare skal få positive kommentarer tilbake? Herregud, så barnslig! Alle har ikke samme meninger og ikke ALLE syns du er så jævla fin og tynn og faenskap. Skammelig. Du får kanskje 1 til 2 negative kommentarer og du mener du får jævla mye dritt slengt til deg? Ikke tro du er på topplisten, ikke alle bryr seg om din lille b(arbie) blogg. Grow up.

    18. 1. Du er en barbidokke, du har til og med tatt barbidopet.
      2. Ser ikke grunn til at brun krem skal fjernes. Heller ikke ven, venine, venina, the grudge.
      3. nittisju og ped0 er vell på grunn av at du dater en unge.

    19. Kjære deg!
      Du må skjønne at folk reagere når du legg sånne bilda og skriv det du gjør… Ikke kom her å si at du ikke har SILIKON.. før det har du.. det e ikke så vannskelig å se vennen..
      Ei så lita jenta som dæ får ikke så store puppa i den alderen du e i..
      Jeg jobber me folk som tar silikon vær dag, så æ ser jo at du har det.. e bedre å bare være ærlig om det iste før å lyge om det!! Å prøv å skriv litt mere sakelig ting, å ikke bare skriv tull om ditt å datten… “åå æ hate rompa mi,å det ene å det andre”.. når du legg ut bilda va deg skjøll heile tida,der du står å gjør deg til..
      Skriv ikke detta før å være frekk, men før at du kanskje skal tenke litt over ka du skriv.. å bare vær ærlig å ikke nekk før at fu har silikon, å ting før å bli brun å alt.. å det der me babymaten, e lattelig, det e ikke sundt i det heile tatt, ta å les på det nste gang, så ser du kor mye karbohydrata det e i et sånt glass, å dokker drit dokker jo ut me å holde på sån der!!
      Ha en fin kveld!

    20. 9 7. sil ikon. pup per. b h. br yn. tegne seriefigur. brun krem. v enn. vennin e. vennin a. the gr udge. ped o. ba rbie. du m. f laut. fla u. bim bo. st ygg.fe it. fæ l. gru som. n ot. ekk el.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg