videoblogg svar på spørsmål

Den ble stoppet lenge før den skulle fordi kameraet var helt mongoklikk, så her kommer et siste svar jeg føler vi kan ta med: Hvor fikk jeg tak i strippestang? Jeg søkte rundt på nettet for å finne en jeg ville ha, den er av merket xpole ( mer enn det sto det egentlig ikke på pakken) og jeg kjøpte den hos en jente som hadde fått den i gave og ikke ville ha den selv! Fant ingen nettbutikker som selger til Norge. Den kostet aaalt for mye kan man si, hehe.. Satser på at det blir verdt det! 

Og lesere, slutt å bruk meg som google! Om dere lurer på aldersgrenser på ting, priser ++, så finner dere det på google, slutt å hat meg fordi jeg ikke gidder å svare en hver person som spør når man kan finne det ut på andre måter. Takk!! :)

 Ps; Nå går det ikke å kommentere noe som har med silikon å gjøre uten at kommentaren blir sendt til godkjenning. Dette er ikke en silikonblogg. 



47 kommentarer
    1. “Tapergutta som går på jente som e 10 år yngre” alder har jo ingenting å si i følge dæ? Koffer e dem da tapera?

    2. Er det sånn at du snakker alltid så fort?
      Ikke stygt ment, men jeg fikk nesten ikke med meg hva du
      sa i begynnelsen, for eksempel om du hadde silikon eller ikke.
      Men en ting skal du ha, du er en kjempesøt jente og har en bra blogg 🙂

    3. Jeg skal være ærlig å si at jeg var nok kjapp til å dømme deg når jeg kom inn på bloggen, men når jeg så videobloggen så endra det inntrykket seg med engang så må bare si at jeg tok grundig feil der!
      Fint navn, btw 😉

    4. DIgge deg! har selv en yngre kjæreste og det var utrolig bra det du sa om forelskelse, for det er jo sant, man kan ikke bestemme hvem man liker!

    5. du viker veldig sur .. frekk..
      og du kan ikke bli sur bare fordi folk sier du har silikon! du er knøtt liten, og syltynn og likevel har du gigantiske pupper. det gir ikke mening :p
      jeg tror du har silikon uansett hva du sier

    6. Den “imitasjonen” du laget av babie-oppførsel er akkurat slik du oppfører deg selv (minus litt trutmunn her og der selvfølgelig). Typisk med jenter som har dårlig selvtillit å bruke masse sminke og vise seg halvnaken i alle bilder mulig. Er selv fra Nord og syns du er en skam for oss alle. Pipestemme, store pupper, kropp til en 10åring, oversminket.. Uff! Tror du skal google ironi forresten for du er så dårlig på å bruke det. Folk skal forstå når du mener noe ironisk, så ikke klandre andre for at DI ikke forstår, når det er tydelig du ikke forstår konseptet selv!
      Hvis du selv mener du er et forbilde for leserne dine, kanskje ta spørsmål di stiller litt mer serriøst enn å rakke ned på det og gjøre dem til skam? Snakker om puppespørsmålet. Kanskje hun ville ha litt tips eller råd? Frekke faen, legg ned bloggen, legg på deg litt, ta ut silikonene og oppfør deg som en menneske! Er så lei av slike jenter som deg.

    7. eg bare lurer på en ting 😀 ikke for å vere frekk ellernoe men eg såg på en videoblogg der du sa at du var norges yngste med silikon og nå seier du at du ikke har silikon? eller var den video bare kødd

    8. du virka grælig sure i denne videobloggen e det fordi du har hatt ein dårlige dag eller fordi du har fått spørsmålene mange ganger ?

    9. Jeg er litt redd for ågå innom bloggen din, fordi du alltid er så sur. Også sier du at du må ha bekreftelse fra oss om hvor fin kroppen din er? 😛 Æsj. Jeg er sikker på at du har silikon, og du har mange unge lesere, så pass hva du skriver.

    10. SLUTT Å KLAG, FOLKENS! aargh, jeg blir så irritert..
      Jeg synes du er et godt forbilde! Det er BRA at du synes det er viktig å se bra ut, hvem gjør vel ikke det? Jeg ser opp til deg, jeg – selv om vi er like gamle. Folk nå til dags er så stygge uansett, så de TRENGER å bry seg om utseende.. Ikke bry deg om de derre idiotiske kommentareene – husk at du har mange flere lesere, og de som kommenterer stygtr er bare noen av dem som er skikkelig sjalu! 🙂

    11. i dag va første gång ej leste bloggen din, og WOW so søt stemme du he<3
      digga bloggen din du e bedre enn dei fleste bloggane ej he lest=)

    12. Linni? Hallo?
      Noen som er litt for opptatt av utseende eller? Folk nå tildags er utrolig “flinke” til og dømme folk, det blir jeg irritert for. Noen tørr faktisk gå uten mascara og brunkrem. Så når du ser en person, tenker du da; “Herregud, ta på deg litt sminke a’, så du ser litt bedre ut?”
      Utseende betyr ikke alt vettu…
      Seriøst, skjerp deg. Jeg blir irritert av sånne som deg.

    13. hvorfor gidder dere å spør så mye ???? dere får jo svar på videoen og hvis ikke, drit i å henge dere opp i livet hennes.

    14. Jeg syns du virker som ei veldig smart jente som ikke er redd for å stå for det du mener, og jeg syns absolutt ikke at du er et dårlig forbilde. Selv syns jeg det er helt forferdelig å lese gjennom kommentarene du får, det er virkelig så mange som er skikkelig frekke og som uttaler seg om ting som de ikke har noe som helst grunnlag til å uttale seg om. Du kan ikke bestemme hvordan kroppen din er bygd opp, og når du selv sier at du ikke har silikon, da burde folk skjønne at du ikke har det.
      Stå på Sophie! 😀

    15. herregud, e jo helt sykt kor folk skal klage å sutre. Dåkker som skal slenge dritt til ho sophie, ka dåkker skal oppnå? haha, e så latterlig! Og det at ho sophie e ilag me han marco, koffer skal man bry sæ om aldern? Han e moden for aldern og de like hverandre, så koffer skal vi bry oss?
      Digge dæ sophie! Elske at vi har nån på topplista som tørr å snakke for sæ 🙂 stå på!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg