SUR / IRRITERT / FORBANNET / FRUSTRERT

Okei, nå må jeg bare samle meg litt.. Er så sinnsykt sur! Om det er en ting som virkelig kan gjøre meg forbannet, så er det når pcen min nekter å sammarbeide med meg på ting som egentlig burde gått helt fint – nå, liveshow. Hver gang jeg skal gå inn på siden jeg skal kjøre liveshow ifra, kommer det opp ” siden kan ikke vises”, jeg har prøvd i alle nettlesere, å når jeg spørr venner av meg kommer de seg inn med egen pc. Jævla dritt #&¤%/%&%.
Så blir ikke liveshow idag, jeg skal gå å legge meg før jeg dreper noen av frustrasjon her. Jeg beklagre jeg beklager jeg beklager, jeg vet jeg skuffer stadig ! :( 

Edit; beklager men det er virkelg ikke min feil, jeg har droppet planer idag for å kunne gjøre dette for dere så klikker dere sånn… Da får jeg faktisk ikke lyst til å gjøre noe for dere lengre. 

Jaja… Fikk dette bildet av en “fan”, synes det var utrolig søtt, kanskje det blir header om en stund? :) Hva synes dere? Har faktisk dette bildet som bakgrunn på pcen, godt å kjøre litt egotrip en gang i blandt..



33 kommentarer
    1. herregud :@ slutter å lese bloggen din. det gjør mange jeg kjenner og. du holder jo aldri det du lover lille bimbobitch

    2. Herrejesus, dere der oppe! Vis litt respekt for faen. Er jo ikke hennes feil. Ho har prøvd alt, droppet planer og det her er takken? Hadde jeg vært Sophie hadde jeg avlyst å ha live i nærmeste framtid:)
      Stå på Sophie:-)

    3. Tror det bare er positivt at du slutter å lese bloggen, Maria! Så slipper du å drite deg ut i kommentarfeltet.
      Sophie, jeg synst du er kjempe kul.

    4. HERREGUD! hun kan ikke noe får at det ikke funker! det er sykt teit og irriterende av dere som blir sure på henne!<3

    5. Herregud. Jenta sier hun ikke kan noe for det! Blir så sjokkert over å lese alle de stygge kommentarene som kommer inn her noen ganger.. Hadde jeg vært deg hadde jeg sluttet å blogge, men det at du ikke har gjort det sier mye om deg som person 🙂 Stå på! Bare sjalu tapere som kommenterer stygt anyway.

    6. Hvem har vel ikke brukt en lignende unnskylding?
      “åh internettet er fucked akkurat den dagen jeg skulle ha liveshow.. sååå sint, overdriver sinthet og legger igjenn en unnskyldning”
      Saken er at jeg er ingen fast leser fordi det er så originalt å ha en blogg om wannabe barbie, men har selvtillitproblemer og så videre.. Er så kjedelig å lese “Jeg er deprimert og sint, men jeg kan ikke si det til dere.. det er mitt privatliv”. Hvorfor i helvette skrive det da. Skal du fortelle A må du fortelle B. And by the way, I don’t give a shit about bad replys, bitches!

    7. Omg da, det er jo ikke din feil! Håper det kommer en annen dag da, glede meg 🙂 Du er forbildet ,mitt ! 🙂 <3

    8. HUFF….. blir så oppgitt over de over her ..
      Hun kan da faen ikkenoe for at nettet er klikk?! Hun hadde jo ikke lovet oss liveshow, om hun ikke mente det da.
      Ikke bry deg noe om det pisset der.. stå på 🙂

    9. Sophie kan jo ikke noe for at hun ikke kommer seg inn på den live greia. Vis litt respekt for at hun i det hele tatt prøvde .. Hun har droppet planer og alt. Dette er det hun for tilbake. Heldigvis er det også mange støttende kommentarer her også 🙂
      Jeg gleder meg skikkelig til liveshowet når det kommer, hvis du gidder da! 🙂
      Utrolig fin header, digger rosa fargen :p

    10. det er så irriterende når nettet ikke vil samarbeide!
      headern var skikkelig fin, og du er kjempe pen!

    11. dokker folk som kommenter at ho burde slutt å blogg pga nette ikke samarbeida me ho når ho ska ha liveshow, har dokker en stor trang te å rakk ned på folk elr? æ syns det e kjipt at ho ikke kan ha liveshow når ho låva dokker det, men i dette tilfelle kan ho ikke gjær no me det.
      så dokker som ska kom å slæng dritt over nett, og i værste fall vær anonym! dokker bir rett og slett bærre sett ned på, uansett om folk veit kem dokker e elr ikke…

    12. sara helen hvorfor mobber du høyden min. kanskje jeg er lav. alle ser ned på meg, du trenger ikke si det jeg vet det faktisk men det er ikke noe jeg kan gjøre for å bli høy. med mindre det blir oppfunnet en pompemaskin som bare skyter meg opp i været eller om jeg oppererer knær osv. finn opp den maskinen sara!!!! omg.

    13. maria? du skjönn no sekkert godt ka ho mein når ho sei “ser ned på dåkk”. ho mein ikke at du e lav!;-)
      heilt enig med deg sara helen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg