svar på spørsmål

men kan ikke du vise et bilde av blogg statistikken din?
Om du går på forsiden av blogg.no kan du se statistikken min! I dag var den vel på rundt 3900 unike lesere, og sidevisningene mine bruker å være på rundt 8000 

det er så utrolig kjedelig når du bare bruker 1 eller 2 bilder på innleggene dine. det gjør du ALLTID!
Jeg beklager, men jeg gjør jo ikke alltid det.. Uansett, om jeg er med en gjeng venner er det ikke alltid alle som vil på bloggen, blir fornøyd på bilder, er ikke alltid jeg selv blir fornøyd osv osv. Men jeg gjør absolutt så godt jeg kan! 

koffer i alle daga heng du sammen med 96 erA???? trodde du hadde kulere vænne sånn at du slapp å henge sammen med dem????
Får så lyst å si “no comment” fordi det der er nok det latterligste jeg har lest på en stund. Om en person er såkalt “kul” avhenger lite av alder, er så mange jenter/gutter på min alder og eldre som er idioter. Jeg nekter og kommer aldri til å henge med noen på grunn av status eller hva andre mener – en person kan være fantastisk omså man er 14 eller 20 år, jeg gir alle en sjangse uten unntak! Har venner som er 14, 16, 18,20 +++. 

Bruker du løsvipper ?
Ja det gjør jeg, som regel hver dag. 

kan du legge ut bilde av kjæresten din? 🙂
Nei, han kommer ikke til å være noe på bloggen og det er helt enkelt fordi han er min privatsak og ikke noe dere har noe med, enda. Desverre er folk dømmende og klarer ikke å akseptere at andre er lykkelige og må pirke på såkalte “feil”. Jeg vil ikke ødelegge dette, det betyr alt for mye. 

Hvorfor har du kjøpt deg strippestang?
Synes det er utrolig sexy med kroppskontrol, har alltid misunnet jenter som er flink på stanga! Haha, uansett hvor teit det høres ut. Det er i tilegg god trening, google pole dancing for fitness så kan dere se! 




18 kommentarer
    1. “Nei, han kommer ikke til å være noe på bloggen og det er helt enkelt fordi han er min privatsak og ikke noe dere har noe med, enda. Desverre er folk dømmende og klarer ikke å akseptere at andre er lykkelige og må pirke på såkalte “feil”. Jeg vil ikke ødelegge dette, det betyr alt for mye.”
      -Hmm, er ikke rumpa/kroppen din også en privatsak ? 😉 for du legger jo ut bilde av det.

    2. Har utrolig lyst til å henge meg på den ” Sixpack på 2måneder(?) ” eller hva det var, men jeg legger ikke ut bilde av magen min på bloggen min, haha, den er for stygg for det, ehhe 🙂
      men har veldig lyst til å henge meg på!

    3. Lurer på hvor du kjøpte “strippe”stanga ? 😀 vil så begynne med poledance, pga treningen. Men lurer på hva foreldrene mine kommer til å si, jeg er jo bare 14 enda..

    4. Jeg bare lurte på siden du sa at du var ganske tynn da du var liten, hvordan du har så utrolig store pupper nå, men fortsatt ganske slank kropp? kanskje litt rart spørsmål, men:p

    5. kjempe fin blogg 🙂
      jeg syns ikke du er for tynn 😮
      altså hadde ikke gjort noe om du hadde lagt på deg litt kanskje,men jeg synes at du har en kjempe fin kropp! føttene dine er jo ikke streker akkurat. Du har jo litt form på de

    6. utrolig teit at du snakke masse om hvorfor du kjøpte stripestang osv ditt og datt, men er det så vanskelig å svare på HVOR DU KJØPTE DEN? er du redd for at andre også ska kjøpe det, eller hva er greia egentlig?:P

    7. herregud, skjønner ikke hvorfor folk MÅ vite hvor stanga er kjøpt. det kan kjøpes overalt. IDIOTER.
      ”Jeg vil ikke ødelegge dette, det betyr alt for mye.” – sykt søtt svart! 😀 hihi

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg