the x-effect

Nå er jeg hos Isabel Mari som jeg har vært i noen timer, vi har bare vært ute i solen og slappet av før skyene kom og nå er det vel rett før regnet pøser ned. Nå sitter vi i hver vår sofa med en skål potetgull å ser på the x-effect på mtv. Sykt program er det, haha! Elsker reality der deltagerne ødelegger for seg selv, av en eller annen grunn..

Foresten så har jeg laget en videoblogg der jeg viser dere rommet mitt og svarer på noen spørsmål, håper den blir lastet opp i løpet av kvelden!




9 kommentarer
    1. hei, jeg digger bloggen din!
      men kan ikke du vise et bilde av blogg statistikken din… hadd vært så kult og få se hvor mange lesere du må ha for å ligge så høyt på blogglista somdu gjør. Jeg lurer også på om du kan blogge om sololje, eller andre ting som gjør deg fortere brun 🙂
      På forhånd takk <3 hihiih

    2. det er så utrolig kjedelig når du bare bruker 1 eller 2 bilder på innleggene dine. det gjør du ALLTID! gleder meg liksom alltid til og komme inn på bloggen og endelig få se bilder,så har du liksom bare lagt ut 1 eller 2bilder.. utrolig skuffende.. det er så kjedelig

    3. koffer i alle daga heng du sammen med 96 erA????
      trodde du hadde kulere vænne sånn at du slapp å henge sammen med dem????
      du har litt for store pupper etter min mening, men ellers har du en fin blogg!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg