Bilder fra idag!

Jeg har hatt en utrolig koselig dag i byen sammen med familien min og Anne-Sofie sin familie. Var også sammen med Marco en stund! Kort oppsumert har dagen vært utrolig bra! Så vil jeg bare takke og beklage til alle blogglesere som kom bort til meg idag, jeg vet aldri helt hvordan jeg skal reagere å virker bare sur føler jeg.. Men dere er verdens beste, jeg blir så glad! 

Når jeg kom hjem begynte jeg å montere stangen, den var faktisk litt for høy for taket mitt og står litt ustødig for øyeblikket.. Men nå er jeg så sinnsykt trett at jeg orker ikke å fikse på det, tar det i morgen! Den står i alle fall plassert midt i rommet, jeg klarer å slenge meg rundt den uten problemer selv om det ikke ser sånn ut på bildet under.. Med stangen fikk jeg også lekepenger og diverse annet strippeutstyr som “strikk” man kan ha på benene å samle penger i osv, haha! Dette skal bli gøy!:) 

Her kommer noen bilder: 

hahahahah, sløveblikket!!!






13 kommentarer
    1. Bloggtips:
      -du kan blogge om marco (trenger ikke!! BARE TIPS<3<3<3)
      -spørsmålsrunde
      -et produkt som du anbefaler og skriver om produktet
      -konkuranse 😀
      -ta masse bilder en dag, å forklare hva du gjor den dagen med bare bilder i et innlegg ?^^
      Disse tipsene var bare for at jeg er fast leser, og synes du blogger så bra ! vil ha flere innlegg, og ville bare gi tips;*
      Åsså var det bare noe jeg ville avslutte med; det virker som om at du er en sinnsykt hyggelig og sterk person, og du fortjener ikke alle de stygge og frekke komentarene som hakker ned på deg og bloggen din. Det er trossalt DIN blogg og DINE meninger, å visst noen ikke liker bloggen, så fatter jeg ikke at de fortsatt leser den og komenterer fæle tingg.
      STÅ PÅ!<3 loveu;*

    2. Jeg har nettopp besynt å lese bloggen din liker den så kanskje dette er et dumt spørsmål og du har sikkert svart på det før, men jeg lurer veldig på om du har silikon eller om det er dine bryster?

    3. hvem er kjæresten din egentli?:-D
      åsså, kan du ikke skrive litt om hvordag man trener med strippestanga osv:D:D

    4. Hva med å svare leserne dine? Idiotisk å ha en blogg for så ikke å GIDDE å svare leserne. Ser du aldri har svart på en eneste komentar tragisk

    5. du som er tragisk, Dina. Virker ikke som du har følgt med på bloggen om du sier Sophie ikke svarer leserne sine, hun har mange ganger laget egne innlegg for å svare på spørsmålene og kommentarene til leserne, og forklart de ting, også har hun svart i kommentarfeltet. Så ikke kom her og si ting du tydeligvis ikke vet noe om 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg