nye hairextensions

Nå har jeg fått nye extensions fra rapunzelofsweden, og jeg mottok de på bare to dager – de sendes helt fra Sverige om jeg forsto rett, så det var utrolig kjapp leveranse, mye bedre enn alle norske sider jeg tidligere har bestilt fra! Siden jeg bor nord i Norge venter jeg vanligvis opp mot en uke, hadde ikke forventet å se de i posten så fort. 

Positivt: Mottok håret raskt, billigere enn alle extensions-sidene jeg har besilt fra før, det er de første extensione i blond farge som passer meg helt! Pluss for utrolig langt og mykt hår! Vanligvis synes jeg blondt hår er så gult, dette var mer grå/askeblondt som passer meg perfekt. Så gjenstår det bare hvordan de viser seg å være etter en stund.. So far, so good! Jeg må nevne på forhånd at jeg er nok den hardeste kritikeren til extensions dere finner, i alle fall til blondt hår. Jeg har prøvd absolutt alt. Er riktignok vanskelig å dømme kvaliteten på hår etter kun en dag, så jeg kommer med en lengre og mer fordypende anmeldelse om.. la oss si, to uker? 

Fint, ikke sant? Jeg har dette håret, og kun en pakke. Helt sinnsykt! 





Innlegget er ikke reklamebasert eller sponset, dette er mine egne meninger. 



19 kommentarer

Siste innlegg