irritert blogger

Herregud for en syk uflaks jeg har! Jeg har ikke fått blogget hele dagen noe som gjør meg sinnsykt stresset, så kommer jeg hjem – og pc’en min bestemmer seg for å helt.. Den skrur seg ikke på og reagerer på absolutt ingenting, så nå blogger jeg fra lillesøsteren min sin pc. Det suger jo, jeg har sinnsykt masse bloggmotivasjon akkurat nå! Faen da..

Men uansett! Nydelig vær ute i dag også, så skal sitte ute i solen en god stund nå. Og taco til middag idag, jippi! Får jeg mat er jeg fornøyd! :)



43 kommentarer
    1. syns du virkelig det er fint å ha en shorts langt oppi rompa ? det er bare horete/nasty.og unormalt da

    2. Vet du hva som er horete og nasty?
      Det er personer som ikke tørr å skrive navnet sitt når de skriver noe frekt,sin mening osv, og føler seg sykt mye bedre etter de har kommentert dritt på andre sine blogger.
      Voks opp drittunge!!!!

    3. hvis du meine at det e horete og nasty å ikke tørre å skrive navnet sitt kan du sjekke ut ka det betyr en gang til før du drit dæ ut. haha,latterlig bilde

    4. chill da, jeg sier ikke at sophie er nasty, hun er jo nydlig, men å vise halve rompa på bloggen er ikke så veldig kult neei

    5. anonym: ja, kanskje det er flere som skal søke opp hva hore betyr 😉 hva har sophie i det hele tatt gjort deg? haha, du er latterlig

    6. Sophie, jeg følger bloggen din og digger deg og personligheten din.. Fuck haters! Bare husk: jealousy is a bad disease, so get well soon hating bitches 😉
      og en ting til, hvis hun er så jævla horete, nasty og har shortsen i rumpa, hva faen leser du bloggen hennes for da? tidsfordriv fordi du ikke har noe bedre og bedrive tiden din med? så mye komplekser at du må trekke henne ned for å føle deg bedre? triste mennesker..

    7. Hei, dere er så søte som kommer med støttende kommentarer til meg, jeg må bli flinkere til å svare dere her i feltet!<3
      Men jeg bryr meg faktisk ikke om de som kommenterer stygt, jeg hadde på meg kort shorts fordi jeg skulle sole meg og de som ikke putter to og to sammen er dumme!:)
      - Sophie

    8. Bare drit i hva dem sier, Sofie. Du er utrolig pen, og burde være stolt av kroppen din, virkelig. Veldig mange som sikkert ønsker seg slik kropp som du har og, og ikke minst: utseende..

    9. Dere skjønner vel at hun har et stort behov for å vise kroppen sin og få anerkjennelse fra dere?? Det fins mange mennesker som har slike behov, dessverre:) Ikke nytter det å fortelle dem at det kommer en tid etter fjortisperioden heller. La disse selvdiggende menneskene få styre på, de må jo la NOE få kompansere for det som mangler mellom ørene;)
      Og til dere “fyfaensåfeigduersomkommentereranonymt”-shitkids: Folk som legger ut bilder av seg selv halvnakne på nettet, MÅ tåle kritikk!

    10. det er hennes blogg, så hun kan få lov til å legge ut hva hun vil – hvorfor bryr det dere? hvis det er så jævla ille, så ikke gå innom bloggen da? hvorfor klager dere til henne og alle andre? det er dere som går innpå bloggen hennes, hun har ikke tvingt dere 😉 det er så latterlig at det blir morsomt. klag til noen som bryr seg, aight? hennes liv, hennes blogg. tror dere bare er sjalu på kroppen hennes, i og med at det er en kropp mange drømmer om. så vær så snill; stikk et annet sted og sleng dritt, faen meg ingen her som vil høre på dere shitkids. haters are gonna make her famous :* stå på, sofie!

    11. Har hun hatt på seg bikinitruse, har rumpa vistes like mye, så dere klager egentlig på ting som ikke skal klages på 🙂 Slutt å gå med bikinitruse selv da, rumpa deres vises for mye!!! ;oo
      Haha, stå på sophie! Du er nydelig, og det er ikke noe galt å legge ut et sånt bilde 🙂

    12. Helt siden jeg trykket på bloggen din og så hvordan du blogget og hvor mye du blogget,har jeg blitt en fast leser! Og til dere som ikke skriver noe annet enn negativt på bloggen hennes,gå å diss dere selv isteden for andre om dere er så misfornøyde med dere selv:)
      Det er 100% hennes valg om hun vil legge ut dette bildet eller andre bilder,og du som sa hun var horete,har du noengang møtt henne?Nei,så du kjenner henne ikke. Da kan du dessverre ikke gå utifra hele personligheten hennes på ET JÆVLA BILDE! Hold kjeft dere som bare er ute etter å trykke andre mennesker!
      Elsker deg Sophie,stå på perfekta!

    13. Altså, jeg har sikkert skrevet det på hundre andre blogger også, men det å faktisk vise kroppen sin er det ingenting gale med. For det første, her er sophie påkledd, så hva er gale med det? hadde vært verre om hun hadde stått kliss naken. men altså, du er født naken, hva er vel mer naturlig enn å være naken?
      Dønn, folk… herre, dere er på syre. Misunnelsen er helt sykt fra noen. Disse bildene er ikke drøya og horete. åpne øynene….
      men sophie, du esså fet

    14. hehhehheehehe greier du noen gang å legge ut et bilde hvor du ikke prøver å *LEKE* deilig ? hvafaen, greit du er stolt, blablabla, har slitt med kroppen din osv, men slapp av! herregud skjønner ikke at foreldrene dine tillater deg å legge ut sånne bilder på bloggen din. Du må ikke tro at det bare er små jenter som leser den vettu. er nok noen gamle griser også. men OK du bryr deg ikke, greit ditt valg. fyfaen du bare fucker opp for deg selv og det er bare gøy å se på.
      *jeg måtte ha på kort shorts , for jeg skulle sole meg*
      så¨hvorfor i h***** har du shorts så høyt oppe da? vil du ha skille midt på ryggen da eller? hahahahah fyfaen du dreit deg selv ut så jævlig nå. gøy å se på. hahahhaah

    15. Enig med Ingvild. Hva hadde ” kjæresten ” din sagt om det liksom..
      Jeg dømmer ikke, men det finnes grenser for hva man burde legge ut.
      Det er både unge og gamle ekle kåte griser som leser bloggen din.
      Og er enig med “duden” lengre opp her, du skulle sole deg- ville du ha skille langt oppi ryggen?

    16. Synes dette her er for drøyt, lille jente…
      Og å si at du sliter med så dårlig selvtilitt, og at du misliker ræva di, det blir faktisk altfor dumt.
      Vet ikke om du merker det selv jeg, men du snakker rett som det er imot deg selv..hehe, uff.
      Men ihvertfall så kommer du til å angre på at du la ut slike bilder, når du blir litt eldre, og sannsyneligvis får bitte litt til imellom øra..
      Og nei, det her er ikke drittsnakk og jeg er ikke sjalu, folkens..så drit i å skriv det med en gang noen kommenterer negativt :-p
      Jeg vet bare hvor fryktelig dumt det er å legge ut slike bilder, når man er så ung.

    17. Selvsagt er dette en måte å få komplimenter og bekreftelser på. Sofie har jo selv sagt at hun liker å få bekreftelser på at hun er pen/delig/sexy, fordi hun egentlig ikke er førnøyd med hvordan hun ser ut. Jenter elsker komplimenter, og Sofie sparer ikke på kruttet for å sikre seg dem, det har vi alle skjønt.
      Det er veldig lett å se på Sofie at hun ikke liker hvordan hun egentlig ser ut. Hun har falskt og farget hår, falske øyenvipper, falsk hudfarge, trener for å stramme opp både det ene og det andre. Hun bruker med andre ord veldig mye tid på å forsøke å se bra ut.
      En naken kropp er det mest naturlige i hele verden, men når det er sagt synes jeg hele settingen av bildet er komisk. “Nå når jeg er ute og soler meg, kan jeg stille meg opp akkurat her, strutte litt med rumpa samt flash’e den litt. Dette blir bra. Dette er sexy”.
      Mvh Kjøtthuet.

    18. Undrer mye på hva kjæresten din og ikke minst foreldrene dine synes om at du legger ut sånne bilder.

    19. Hadde jeg vært kjæresten din akkurat nå så ville jeg tatt meg en prat ang. bilder på bloggen din i allefall! Aldri godtatt det. Flashe rumpen er vel en ganske privat ting? Om den er bra eller ikke får så være men fins grenser:) Om du skulle gjort et forsøk på flashing så ville jeg brukt bikini! For da holder folk KJEFT! 😉 bjaatch

    20. Elsker at folk driver å forsvarer bloggere hele tiden. Alle må jo få skrive hva faen de vil uten at noen skal komme å be dem om å skaffe seg et liv, gjør det selv da! Herregud.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg