en bra dag!

Nå har jeg akkurat dusjet og fikset meg, superfint vær ute, så jeg får se hva jeg skal finne på idag! Utrolig deilig å være oppe ganske tidlig også – er stolt over at jeg allere har fått mye ut av dagen min! Jeg har også bestilt nye extensions fra Rapunzelofsweden.no, noen som har erfaringer derifra? Selv har jeg hørt mye blandet, men har en vennine som har kjøpt der før, og synes det så dødsbra ut! Jeg kommer tilbake med et lengre extensionsinnlegg når jeg har fått de – er litt vanskelig å si noe nå..

Foresten, nå selger jeg et extensionssett til en verdi av 999 kr for kun 300 kr! Selger det fordi fargen ikke passet helt mitt hår. Ta kontakt på [email protected] om du er interessert! :) 



22 kommentarer
    1. extension fra rapunzel e ikke bra! dem ser skikkelig fin ut i starten, men dem røyte skikkelig mye og da blir det tynt å slitt..

    2. Extensionet fra rapunzel er veldig bra ! Men det er kun hvis du kurer det, behandler det riktig og passer godt på det. Ellers blir de som hun over her sa, slitt og tynt! De røter forferdelig hvis de ikke blir tatt godt vare på, og de blir kjempetuggete. Så lugger det som faen når man retter de. Men som sagt, kun hvis du ikke tar vare på de, og det regner jeg med at du gjør 🙂

    3. Uff, jeg syns ikke extensionet derfra var noe bra.. ;p
      – fin blogg i hvertfall! sterk jente som viser at hun tåler dritt kommentarer, det liker jeg 🙂

    4. det er ikke noe bra, etter min mening. sånnsom Mari sier: kur det, behandle det riktig osv.
      dette gjorde jeg, men fortsatt – det ble slitt, ødelagt og taggete. Vennene mine kunne se på det og spørre om hvorfor det håret var så stygt i forhold til det andre håret jeg hadde før. I tillegg spurte faktisk foreldrene mine om de var hestehår, og de mente det så ut som hestehår.
      Jeg ble så overrasket da jeg fikk det, for det var helt utrolig fint. Men etter noen dagers bruk ble det seende ut som hestehår som foreldrene mine sa.
      Så jeg vil ikke anbefale det, men du blir vel en erfaring rikere!

    5. jeg har extensions fra rapunzel of sweeden og er veldig fornøyd. Du burde behandle håret forsiktig for da holder det mye lenger! Ellers kan det bli veldig fort slitt og stygt..

    6. Synes det er kjempefint at du tar deg tid til å svare på spm. Har to spørsmål til deg fine Sophie: Er du sammen med Marco eller er det bare tull? har ingenting imot det, bare lurer. Og så nr to: Kan ikke du begynne å ha ukens spørsmål, hadde vært helt topp ! 🙂 Klem en veldig fornøyd leser 🙂

    7. Jeg har bestilt hår fra rapunzel to ganger, en gang blondt og en gang brunt, og har vært sååå missfornøyd hver gang. Håret floker seg opp av ingenting, jeg kunne ikke ha håre løst i mer enn en halv time før det var en hel eneste stor tovet knute .. Var til og med nødt til å dusje med håre i en flette, og enda ble det floker. Hah, men du får prøve og feile – er vell det man blir klok på.
      Jeg har nettopp bestilt hår fra pilus.no, håper jeg blir fornøyd derfra hvertfall. 🙂

    8. Jeg hadde clips derifra før jeg satt i extensions. Jeg kjøpte 2 pakker clips siden jeg har tykt hår. Min mening om håret er vell, 1. Om man skal ha 2 pakker som meg, er det viktig å klare å sette på alle clipsene så de ikke vises. Det er 7 i en pakke (om jeg ikke tar feil) så jeg hadde 14 stk. Det var egentlig veldig mye og det var litt vanskelig å få alle oppi. 2. Kvaliteten på håret, nja, det var vell ok, ikke my å skryte av. Når jeg først tok de ut av pakken var det kjempe mjukt og fint! men det tok ikke lang tid før det ble krusete og ikke like pent, en det var mye hår på festene, noe som var bra. 3. Hadde det fra ca fra januar til mai, det funket for meg, men de siste ukene var håret virkelig ikke pent. Hadde det i flette for det meste. Prisen er god, og det er mye hår, men ikke forvent at det holder så veldig lenge 🙂 så du skrev at du hadde hår fra Pilus før, hvorfor kjøpte du ikke der nå også? Håret de har der er jo kjempe bra! Har hår fra der selv 🙂

    9. extensions fra rapunzel er utrolig bra. jeg bruker ikke clips, men sveiser på punkt extensions og jeg har aldri vært så fornøyd med håret mitt før. en klar vinner!

    10. Hei! Jeg vil gjerne kjøpe det extensionssettet ditt hvis du ikke har solgt det 🙂 E-posten min står i epostfeltet! håper du tar kontakt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg