komplekser kommer i alle størrelser

Ærlighetens øyeblikk..

Da jeg var 13 år hadde jeg verdens dårligste selvtilitt. Hvorfor? Jeg var alt for tynn. Tror mange jenter i begynnelsen av puberteten kanskje kjenner seg igjen, jeg selv hadde minst pupper av alle jentene i klassen ( ja, faktisk) , jeg passet ingen av de kule buksene fra Levis som de andre gikk med, og ingen gutter ville jo ha lille sophie på 1.40 og 30 kg som kjæreste.  Jeg er enda tynn og sliter faktisk med det. Jeg har null hofter som mange av dere elsker å poengtere, og jeg mener selv jeg veier latterlig lite. Jeg trener ikke for å bli tynn, jeg trener for å bygge muskler i lårene mine og i armene, for gå opp i vekt? Det klarer jeg jo ikke. Jeg har prøvd alt av vektøkningsmiddler, det skjer bare ikke! Takk gud for at jeg har pupper sier jeg bare, om ikke hadde bikinisesongen vært enda mer av et helvette for meg og de hjelper meg til å se litt større ut. Men tro meg kjære søte blogglesere, de puppene kom ikke over natten og jeg hadde de ikke da jeg var tretten år, som mange av dere er. 

Jeg blir så lei meg når jenter som er litt.. større, skal sitte å poengtere gang på gang hvor stygt det er å være et beinrangel, og at gutter elsker jenter med noe ekstra å ta i, at “zero is not a size” osv. Hva med meg da? Jeg som lenge har vært en “zero” og har slitt veldig med å faktisk gå opp i vekt? For det finnes faktisk de også. Skal jeg sitte å si at det er utrolig stygt med jenter som veier over 60 kg, og at magefett kan de bare glemme at gutter finner sexy? Det er akkurat det samme! Gud vet hvor mange ganger jeg har hørt at jeg må legge på meg. Skal jeg begynne å slenge ut at folk må slanke seg? Jeg har lenge gitt inntrykk her på bloggen av at jeg elsker å være tynn og at det er livets store glede osv osv, men det er vel egentlig mer en maske. For jo, det er fint. Men jeg skulle gjerne, gjerne ha vært litt mer formfull. 

Jeg har lært meg å like den jeg er , og heller framheve det jeg har som jeg er fornøyd med, for eksempel puppene. Men da slenger jo dere fram at jeg er lett på tråden og hore, gud vet hva ellers. Jeg har lært meg å akseptere at jeg ikke er noen beyonce og at rumpa mi kommer jeg aldri til å like. Men folkens tenk dere om for guds skyld – dårlig selvtilitt kommer i alle størrelser. Også i size zero. 

 A ZERO AND A HERO! 



132 kommentarer
    1. Hvist du prøver og gå opp i vekt,hvorfor snakker du da om at du vill bli tynnere,og at du har begynt på babymat dietten???

    2. jeg synes du er kjempe fin jeg! helt siden jeg begynte å lese bloggen din har jeg misunt kroppen din! 🙂 vær glad i den, tror nok det er ganske mange som vil ha den. men tørr kanskje ikke å si det? 🙂

    3. I mine øyne er du perfekt! Alt er fint med deg, og jeg skulle gjordt mye for å få kroppen din skal jeg si deg!!

    4. jeg syns du er fin jeg<3 Uansett hvordan man ser ut, så kommer man til å misunne en annen, enten det er nesa eller rumpa til en annen.. Men i en eller annens øyne ser du helt nydelig ut! og akkurat deg tror jeg det er mange som syns ser fin ut! du har ingenting å skamme deg over, ut ifra bildene over, syns jeg du har en veldig fin kropp! aldri la noen bringe deg ned, du er topp akkurat som du er <3

    5. her om dagen sa du at du hadde jobbet for å få en sånn kropp, så det må vell være lov til å vise den? Og å veie 60 kilo er lite hvis du er høy og mye hvis du er lita 😀 så ikke gå ut med å skriv at de på 60 kilo veier mye 😀 høyden veier mer enn fett ^^

    6. jeg syns du er syyykt heldig med kroppen din! jeg er sånn litt stor, og over 60 kg liksom, og jeg vil ned i vekt og får det ikke til…men uansett, så er du utrolig fin, og jeg syns ikke at andre skal komme å kalle det stygg, horete eller for tynn eller hva faen liksom. folk sier det bare fordi di er no-lifers med null selvtillit, og er så sjalu at di er grønn liksom! stå på, du er nydelig!! ♥

    7. Hvorfor snakker du så mye om kroppen din å legger ut bilder av kroppen din? er jo ikke rart at folk reagerer å skriver diverse negative kommentarer.. de som er glad i å legge ut utfordrende bilder av sin eia kropp å skriver et stort innlegg om det, er som regel de som er horer..

    8. Jeg skjønner hva du mener, jenter og kropp er vanskelig, de fleste har komplekser for noe, men du må passe på hva du skriver du óg!
      “Skal jeg sitte å si at det er utrolig stygt med jenter som veier over 60 kg, og at magefett kan de bare glemme at gutter finner sexy? Det er akkurat det samme!” Så det du sier er at de som veier over 60 er store og har masse magefett? Det sårer andre når du skriver dette også, ikke bare deg.. Det er ikke alle som veier over 60 som har magefett og hvis man da har det, er ikke det mye i såfall (kommer selvfølgelig ann på høyden, men normalt å være 1.65 f.eks og veie rundt 60) det du sier med at det er stygt syntes jeg blir litt leit at du skriver..
      men som sagt, mange har komplekser og alle vil prøve å gjøre noe med det, men man må passe på hvordan man skriver og formulerer seg.. 🙂

    9. Når jeg gikk i 8ende klasse var jeg tynn, alt for tynn. Jeg var høy og tynn, og fikk alltid negative komentarer om at jeg var for tynn. Nå går jeg 1vgs og har fått MASSE former, masse mer fett og jeg har derfor blitt mye større. Jeg trener hele tiden men blir aldri tynnere. Dette missliker jeg!
      Men personer er forskjellige, og nesten alle jenter missliker den kroppen de har. Men hva skal vi gjøre med det? Eneste vi kan gjøre er å godta kroppen vår for den vi har! Du er perfekt!

    10. behøver ikke og være feit vis man veier over 60 kilo.. Du sårer faktisk folk! Veier selv over 60 kilo men jeg har ikke noe magefett!!

    11. Jeg er så enig i hva du skriver. Uansett hvor stor eller liten man er, kommer man aldri til å være fornøyd. Man kan heller lære seg å akseptere det faktum at de har fått den kroppen de har fått, og må bare leve med det. Synes jeg da..

    12. Jeg mente ikke at de som veier over 60 er feite fordi jeg mange venniner som veier over det å har SMASHING kropper! Jeg overdrev for å lage et poeng, og det gjorde jeg naturligvis med magefettet og

    13. Kom nettopp over bloggen og innlegget ditt, og jeg har samme problemet som deg, men har aldri hatt dårlig selvtiliit pga det. Ble så trist på dine vegne av å lese dette, for all del, ikke mislik kroppen din, og aldri ta deg nær av dritt i fra andre! Du er så absolutt kjempe lekker, kroppen din også! og det tror jeg alle syns! Stå på 🙂

    14. æ syns du har fin kropp sophie! 🙂
      vess nån kommentere negativt om den så
      e dæm nok bare sjalu,det skal du vite! 🙂

    15. Du er ikke tynn. Du er slank, og flott! Skulle gitt mye for å ha en magen som din.
      Btw. Jeg har en del venner som også sliter med å gå opp i vekt, de har begynt å spise 2ss olivenolje ved hvert måltid. Noen av dem som begynte for et par mnd siden har sett resultater allerede 🙂

    16. Jeg har hatt akkurat det samme problemet. Virkelig, jeg ble skikkelig deprimert. Var skikkelig deilig å høre at du også er en size zero, dette hjalp meg.
      Elsker bloggen din, Sophie!

    17. Jeg syns du har en nyyydelig kropp! Sånn kropp som du har, har jeg utrolig lyst på selv! Jeg har ikke så god selvtillit, jeg føler meg så stor og tjukk, føler meg som en stor fettklump. Jeg har prøvd å trene for å bli tynnere, men kommer jo aldri ned i vekt! Jeg misunner deg og kroppen din, jeg hadde gjort så utrolig mye for å se ut som deg! Du er så heldiiig!

    18. Ikke tenkt på det andre sier! Du sier jo selv at du er fornøyd med kroppen din? Og tilogmed jeg vet at di har silikon:-) ikke noe og skjule når de fleste vet det;-) men men opp til deg om du vil si det eller ikke:-) du har bra kropp og det er ikke noe og diskutere om heller :-))))

    19. du er kjempe fin som du er sophie! Tro meg 🙂 Synes det var bra med et innlegg som ikke var så ”rosa-bloggete” vis du skjønner 🙂

    20. Jeg forstår deg, bestevennina mi er slik selv bare men null pupper! Du er nydelig sophie, det er kjempe bra du tørr å skrive det og liker deg selv og bra du skriver du har prøvd å gå opp i vekt! 🙂 Stå på! 🙂

    21. Du Maja over her, det er akkuratt dette som er problemet. Hun bare sa noe, det var ikke en gang en mening, kun et eksempel. Og så blir folk helt klikk og tror at “Sophie Elise er i mot folk som veier over 60 kg :O:O” herregud.. Min tolkning er at hun selv mener 60 kg ikke er så ille samme som at en som veier 30 kg heller ikke er så ille (dette har selvfølgelig mye med høyden og si også, men det er bare noen tall..) . Det er bare det at når en på 70 kg leser om en som veier 30 kg så skal den på 70 begynne å hakke på den andre. Det er faktisk sånn det er. Det er faktisk dritteit.
      Alle er jo forskjellige så det er jo fint at noen er små mens andre er store. Jeg er selv i samme situasjon som deg Sophie, og på barneskolen så var jeg venn med ei venninne som var litt overvektig mens jeg selv undervektig. Det var aldri noen som sa at venninnen min var stor. Men til meg var det mere sånn “serr, legg på deg jente æsj” og på facebook ble jeg “Årets spinkle” da kan du jo tro det hjalp på selvtilitten.

    22. Du må’kje bry dæ om de dumme kommentarene! 😉 Jeg forstår godt at de er alt annet enn uviktige for deg, men jeg tror mange av de kommentarene du mottar er av REN sjalusi! Enkelte i min familie ser ned på meg og støter meg ut fordi jeg er tynnere enn dem. Så skjønner deg litt.. MEN! Jeg synes du ser aldeles flott ut 😀

    23. Det er bra at du sånn som tcmn bruker bloggene deres på å melde dette, er jævlig tøft gjort! Det er som du sier en del av oss “sykelig-tynne” der ute også.

    24. åh, du har så fin kropp!
      jeg syns selv at jeg er alt for tynn, er 1,70 og veier 45 kilo, og klarer ikke å gå opp i vekt. det vil også si at jeg er helt formløs, men jeg er fornøyd med den, for det er jo den kroppen jeg har?
      ikke bry deg om alle de som rakker ned på deg, du er så fin som du er!

    25. lol, om folk blir såra av at ho skriv at folk som veie 60 e litt feit eller ka nu enn det va, så må dem jo være helt fucka i hode! ho retta det jo faktisk ikke til nån spesielle! så få litt selvtilitt!
      Tru mæ sofie, du kommer til å legge på dæ etterhvert, det at du ikke gjør det nu, vær gla før det! æ va akkurat sånn som dæ, spiste alt æ vil og la ikke på mæ en dritt! men etterhvert kommer det, så det e lurt å ikke ha det som en vane å spise masse “junkfood”, å det har ikke du så det e jo bra! men vær gla før at du har en så fin kropp og puppa osv!

    26. Jeg vil bare si at jeg elsker kroppen din! Selvom du kanskje ikke har gjort kroppen din sånn med vilje. Den er så utrolig fin!!

    27. jeg vil bare svare på kommentar nr 3 oppi her;
      hun har aldri sagt at hun har begynt på babymat dietten. hun sa at hun smakte på det og syntes det var godt. kanskje på tide å lese det hun skriver, eller?

    28. Fatter ikke hva du prater om, du ser jo ikke no tynnere ut enn “normalen” du har bare litt stor rumpe. Høres ut som du tror du har et verdensproblem også er det bare i hodet ditt der er feil …

    29. Protein og carbo-shakes bruke å funke når man vil opp i vekt:) Men skjønne ka du meine, æ vil gjerne litt ned i vekt æ da. Klart, nu fødte æ førr tre-fire uke sida, men allikavel, glede mæ te å komme i gang me trening igjen, og bli litt mindre.
      Men du e flott som du e, ingen burde få dæ te å føle nokka anna:)

    30. Jeg har delvis samme problem. Jeg har “normale” lår og rumpe, men armene mine er sykt tynne, pupper eier jeg nesten ikke og midja mi er så smal at rumpa mi ser ut som… Ja, noe stort ihvertfall. :/ Kjipt er det, for jeg skulle gjort myyye for å bestemme hvor fette legger seg; men som du sier så må man bare gjøre det beste ut av det.

    31. Hva i all verden skjer? Jeg har selv før lest på bloggen din at du ville gå ned litt i vekt, og en gang så hadde du lagt ut et sånt “lykkeinnlegg” eller noe hvor du skreiv at du hadde gått ned 1 kg, noe som du virka jævla glad for. Ta deg sammen!

    32. Jeg syns du har helt perfekt kropp! Jeg sliter med det samme problemet, er 15 år og ser ut som en fyrstikk.. – digger det siste du sa der; A ZERO AND A HERO! 🙂

    33. Kaja ;
      “Jeg har lenge gitt inntrykk her på bloggen av at jeg elsker å være tynn og at det er livets store glede osv osv, men det er vel egentlig mer en maske.”
      Det jeg mente med det var – om du ikke skjønte det – er at jeg har prøvd å fremheve det jeg ser på som “feil” til noe jeg er fornøyd med slik at dere ikke skal påpeke det som noe annet 😉 slik som at litt større jenter kanskje sier at gutter liker litt ” junk in the trunk” mens de egentlig skulle ønske de var litt mindre. Skjønner du hva jeg mener? Beklager at du ikke tok det første gang, eventuelt beklager for at du ikke leste teksten!:-)

    34. Æ har akkorat samme problemet! æ e 1.70 høy, og veie 45 kg, nåkka som gjør at æ blir siiiinnsykt tynn, e til og med folk som lure på om æ har spiseforstyrrelsa osv! I tillegg så spis æ og spis, men legg aldri på mæ pga den høye forbrenninga mi, nåkka æ syns e kjempesynd! æ har 0 forme, e et “beinrangel” osv, så æ skjønne ka du snakke om! æ HATE beinan mine og “puppan” (som ikkje e der, ehe, nemlig), men æ prøve å tenke positivt og se det fra den lyse sia! det kommer 🙂 e nesten så æ ikkje tørr å dusje og å vise mæ naken fremfor folk på skoln, feks etter gymmen.. Men æ fokusere også på ting æ e fornøyd med, og prøve så godt æ kan å være positiv og ikkje legge merke til det æ e misfornøyd med! 🙂 da går det som regel bra!

    35. du har helt sykt fin kropp, og du burde være fornøyd med den. Elsker kroppen din og skulle ønske min var lik, haha 🙂

    36. Du er jo ikke sååå tynn som du eller andre skal ha det til! Syns egentlig du ser normal ut på de bildene der, bare at du har store pupper! de passer kanskje ikke til resten a kroppen

    37. Da har jeg bare et spørsmål å stille deg. Du klager på at folk kommenterer kroppen din, og at du får dårlig selvtillit av det. Hva med folk som er mindre pene da, hvorfor har akkurat du rett til å kommentere bloggen dems hvor du skriver hvor stygge de er? Du skal faen meg ikke klage på noe andre gjør, når du gjør noe like ille selv. Tror du vet veldig godt hva jeg snakker om.

    38. Ikke bry deg om disse stygge komentarene som kommer høyere opp her..
      Du er bare den du er, du er nyderlig. 2 store pupper, en tynn mage og noen tynne lår, det nydelig ansikt… det er deg.. DU er perfekt! ta det til deg! si de til deg selv.. “du er pen, fin og masse mere”. Du har gitt meg mere selvtillit, jeg er 14 år, og veier 58 kg.. magen min har fett..
      men takk <3

    39. når du skriver at du blir lei deg av jenter som sier at “zero is not a size”, hva med det innlegget der overskriften din er “fat is not a size”? da er du jo egentlig akkurat like god selv.. det kan jo da hende at disse “større jentene” som du kaller, blir lei seg og tar seg nær
      av dette.
      men for all del! du har en flott kropp og du burde være stolt av den!

    40. Jeg er helt enig. Har samme problem som deg og det er faktisk like ille å si til noen at de er for tynn som å si til noen at de er for tykk!

    41. MERKELIG AT DU SNAKKER OM AT DU ER SYLTYNN, NÅR DU IKKE ER DET I DET HELE TATT. VIRKER MER SOM AT DU VIL FRAMSTÅ SÅNN.

    42. Jeg har det akkurat likedan! Jeg er en jente på 13 år, og alt det du forteller i dette innlegget er akkurat som jeg har det nå. ikkeartig!

    43. Jeg syns du har en perfekt kropp, og mange skulle nok ha gjort mye for en slik kropp sin din! Ja, du er tynn.. men ikke noe mer enn andre. Akkurat passe er du! 🙂
      Vil også si at du blogger utrolig bra, og du er et utrolig bra forbilde for de fleste jenter! Når jeg er i et litt dårlig humør, stikker jeg som regel innom bloggen din. Du har alltid bra og interessante innlegg.
      Du har også fått meg til å reflektere over ting som jeg kanskje ikke har tenkt så veldig mye over før, og andre temaer som jeg syns er viktig at andre burde vite har du også fått frem her på bloggen din. Så fortsett med bloggingen med de supre innleggene! Du blogger virkelig bra! Innlegg med bilder av nydelig jente, innlegg som gir et smittende smil, beundringsverdige innlegg der du sier dine egne meniger, og andre innlegg om litt mer seriøse ting. Snakker om å få litt av alt! Hehe. Braa! Elsker bloggen din! 🙂 Stå på!

    44. Du er veldig fin som du er , sophie! Har litt av det samme problemet som deg, er ganske tynn, noe jeg egentlig er fornøyd med selv. Er veldig irriterende når andre komenterer at det er stygt å være helt flat, men jeg velger å tro at de bare sier det for å trøste seg selv, fordi de selv ikke har flat mage. er ikke sikkert det er sant, men det hjelper på selvfølelsen min å tenke slik:-)

    45. Jeg forstår deg så utrolig godt! Jeg har og sliter med det samme. Uansett hvor mye jeg spiser, eller trener så føler jeg ikke at jeg går noe som helst opp i vekt. Jeg er tynn, kanskje tynnere enn deg, og i tillegg til det så har jeg mindre pupper enn deg. Jeg har også blitt fortalt opp i gjennom årene at jeg er alt for tynn, og burde spise mer. Like trist og sint blir jeg hver gang. Det er minst like sårende å bli kalt spinkel som feit. Pass på hva dere sier, tenker dere om og ikke kom med noe hvis det bare er ned vergene. Det er lov til å gi kritikk, men det er en forskjell på det og dritt slenging.
      Sophie, ikke la andre trekke deg ned selvom det er vanskeligere gjort enn sagt. Du er ikke alene, noe som alle trenger en påminnelse om inne i mellom. Du er en super søt jente. Vær stolt av deg selv, og det du er fornøyd med. Ingen er perfekt. Det gjelder bare å godta det som er og heller være stolt av det positive!
      Veldig flott blogg forresten! Du er en inspirasjon for mange 🙂

    46. godt innlegg sophie, utrolig sant og! for selv om mestparten av verden vil være tynn betyr det ikke at det er greit å si at folk “må legge på seg” eller at gutte liker litt chubbye jenter.
      Og to the haters: hun fremstår ikke seg selv som syltynn, bare at hun er naturlig tynn og ikke legger på seg så lett.
      Forresten Sophie, jeg lurer på en ting: er puppene dine ekte? jeg syntes at de ser ekte ut, har også flere venninner med litt “store bryst” så jeg syntes ikke at de ser falsk ut, men begynner å lure siden så mange spørr xD

    47. Du har en super fin kropp, og jeg misunner deg. Kunne lett ha byttet. Men ikke noe negativt, men husker for en liten stund tilbake, da du ville gå ned resterende 5 kg ekstra, motsier ikke du deg selv litt der? Men ja.

    48. wow… Nå ble du akkuratt helten min! Har det akkuratt som du var da, bare jeg er 15.. Stå på, og drit i hva haterene sier, de er ikke annet enn misunnelige på den perfekte deg!

    49. Hører at jeg ikke er den eneste nei… Har i alle de år fått høre av alle at jeg er altfor tynn.. Er ganske slitsomt å få høre alle de år at du er ei flis… Har slitt med dette og har prøvd å legge på meg men ingenting har funket. selv ikke usa-turen funket. Syns du har fin kropp jeg!
      Stå på! <3

    50. det virker ikke akkurat som om du prøver å gå opp i vekt heller, hvis du virkelig sliter med å være så tynn?

    51. Synes absolutt ikke du er for tynn, i det hele tatt.. 🙂 Synes kroppen din passer perfekt til din høyde. Du ser normal, og frisk ut. Men kjempefint at du skriver et slikt innlegg, mange unge jenter som leser blogger, og som kan tenke seg om når de leser dette 🙂

    52. hei sophie! jeg har lest bloggen din siden sophy.blogg.no, og har alltid likt denkjeeempegod! etter at du fikk denne bloggen har jeg begynt å like den enda bedre, fordi du skriver kjempebra, har fine bilder i bra kvalitet, og blogger om så mye forskjellige ting at det blir akkurat perfekt. jeg liker det spesielt godt når du skriver innlegg som dette, om kropp. jeg er ei 14 år gammel jente fra harstad som har verdens værste selvtillitt, har mange ganga hat lyst til å ta selvmord og sånn, det er på grunn av kroppen min. jeg veier over 60 kg og hater det, har ganske mye fett på kroppen. er kanskje det mange ville kalt lita å feit. de gangene jeg har prøvd har jeg rett og slett ikke klaart å gå ned. jeg har heller ikke prøvd så mye, fordi jeg finner absolut ingen motivasjon. tror det har noe med å gjøre at jeg er for ung til å melde meg inn på treningsstudio, synes det virker mye lettere å tren på et studio. og selv om jeg spiser en del usunn mat og godteri, er det ikke så veldig mye mer enn den dosen alle andre spiser, det har bare noe å gjøre med at jeg har veldig, VELDIG lav forbrenning også, tror jeg.
      jeg leste dette innlegget og likte det kjempemasse, men det er noen ting jeg vil si. (dette er ikke ment som en slem kommentar, bare konstruktiv kritikk! =D) har sett dæ et par ganger i byen og synes både på grunn av det og bildene på bloggen at du har en helt perfekt kropp som mange er sjalu på deg for og som mange bare drømmer om. MEN – du sir her at man har dårlig selvtillitt uansett størrelse, og tiligere har du sagt at man er nydelig uansett hvordan man ser ut. da synes jeg det er KJEMPE SLEMT at du sier her at det er stygt med jenter som veier over 60 og som har magefett, fordi det er akkurat det jeg har. har lenge hatt deg som forbilde på grunn av det du har sagt om at man er fin uansett størrelse og sånn, og har lenge håpet at folk skal synes jeg er litt fin noen ganger selv om jeg ser på meg selv som reine fedmeklumpen. da ble jeg kjempelei meg når du som forbildet mitt sa at det er sååå stygt med jenter med magefett og som veier over 60 kg!! du sier at du synes det er kjempeslemt når folk kommentere stygt om din kropp, da e det ikke akkurat bedre når du sier sånne stygt om litt store jenter.
      for all del, elsker bloggen din, synes du er ei pen, kul og utrolig jente som jeg digger, men jeg synes du burde tenke litt mer over hva du skriver. kanskje du ikke mente det på den måten, alikevel kan det bli tolka sånn, derfor burde du tenke deg litt om. =)

    53. Jeg synes du er perfekt. Jeg er en av dem som har litt ekstra fett og jeg ville mye heller hatt kroppen din 🙂

    54. du motsier deg selv litt her, i forrige innlegg skrev du at du “var fornøyd med kroppen din og hadde jobbet hardt for å få den”, og er skriver du at du er sånn naturlig og at du ikke er fornøyd?
      Er det bare jeg som syns det virker litt merkelig?

    55. Karoline;
      ” jeg trener for å bygge muskler i lårene mine og i armene, for gå opp i vekt? Det klarer jeg jo ikke. ”
      Om du har lest en del i bloggen min så vet du at jeg trener mye, og det er derfor jeg har blitt mer fornøyd NÅ enn det jeg var som 13åring som jeg referer mer til her – dette innlegget er mer tilegnet til yngre jenter og gutter som sliter, og en liten beskjed til folk at de må passe på hva de sier!:-) Håper du forstår og beklager for missforståelsen!
      – Sophie

    56. Du har fine former og fu burde være stolt over å ha så fin kropp!
      Jeg er en jente på ca 1.65 som veier 58kg.. jeg syntes selv jeg er for tykk.. så ville heller hatt en sånn kropp som deg.
      men samtidig skjønne jeg problemet ditt! stå på!

    57. Kjempe bra innlegg!
      Du beskriver følelsene veldig godt og jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver.

    58. du er jo ikkje tynn du da.. du er normal:P desuten står du jo å drar inn magen på de bildene dine i dette innlegget… også bruker du å jukse med rumpa når du tar bile hvor du ligger i sengen/trampolinen.. anstrenger deg får å få svai i ryggen.. litt flaut egentlig:P

    59. Folk burde skjerp sæ når det gjelde ka di skriv her overnførr. Æ blir rætt å slætt overgjett av enkelte. Herregud. Som den person som skreiv nesten øverst at de som blogga om kroppen sin å legg ut bilda av sæ e som regel hore? Kanskje du e hore å føle dæ truffet?
      Skjerp dokker folkens. Sophie e ei nydelig jenta 🙂 Stå på, æ like bloggen din, og dæ 🙂

    60. er så utrolig enig! men må bare poengtere at hvor mange kilo man veier har veldig lite å si, uansett. det er my viktigere hvordan man ser ut! 🙂

    61. Jeg pleier også får kommentarer om at jeg er for tynn! Så jeg vet at det er veldig irriterende. Men jeg syntes egentlig ikke at jeg er for tynn, jeg er syntes at jeg er normal! Og det er du også, du er pen!

    62. hahaha, 60 kg er absolutt ikke mye!
      Og desutten.. tsss.. du elsker kroppen din(med god grunn, ikke missforstå), og det har du sagt før så dette blir for dumt.
      Du er heller ikke noe jeg forbinner med sykelig tynn, helt normal

    63. Sorry, men jeg tror ikkenoe på deg..hvorfor i helvete spiser du babymat om du liksom vil legge på deg?!
      Huff, du er nok kanskje litt mer overfladisk enn jeg først fikk inntrykk av…

    64. okei, hva skjer med at fok kommenterer så mye dritt? du har helt n-y-d-e-l-i-g kropp, og jeg skulle gjort så mye for den. Men jeg vet at jeg aldri kan få sånn kropp pga. jeg har ganske breie hofter, og ganske “kvinnelige” former. Jeg har helt siden jeg var 10-11 slitt med at jeg har litt mageflesk, ikke spesielt mye, men ikke flat mage liksom. Tar 120 sit-ups hver dag og spiser mye mindre enn før, og har blitt mye tynnere i det siste, noe jeg er veldig fornøyd med.
      Og folk som rager fordi hun bruker 60 kg som eksempel, hva faen? Jeg veier selv 60.5 kg (men er tross alt 1,75), og det er jo ikke noe å ta seg nær av? det er jo hele poenget. at det ikke ER mye å veie over 60, og at det IKKE er sånn at gutter aldri synes mageflesk er sexy. my god.
      Elsker bloggen din, du skriver så utrolig bra, og er veldig flink til å svare for deg 🙂

    65. så utrolig fint skrevet, Sophie! 🙂 Jeg synes seriøst du er perfekt! Jeg sliter veldig med å gå ned i vekt.. jeg er 173 lang og veier 52 kilo, og har perioder hvor jeg sulter meg for å bli tynnere.. Jeg synes kroppen din rett og slett er perfekt, drømmekroppen for å si det sånn! 🙂 Jeg sliter også med at jeg har alt for mye former rundt hoftene, de stikker alt for mye ut.. Men jeg derimot, har ikke pupper! :’)

    66. ro ned a!
      1. du er ikke sykeig tynn, mange hadde død for kroppen din..
      2. veier man 60 kilo er man ike overvektig?
      3. ZERO IS NOT A SIZE!! du er ikke en zero.
      så klapp igjen

    67. veldig bra skrevet og jeg er helt enig og tenker på det samme ofte selv. veier også ganske lite, men har pupper sånn som deg. tenker også at jeg trener ikke for å gå ned i vekt, men for å gå opp og jeg misunner de jentene som har litt mer og ta i. viktig at jenter som er litt ”overvektige” som sier at det ikke er fint å være for tynn bare for å selv føle seg bedre også tenker på at det faktisk er folk som er så tynne og ikke selv kan noe for det. komplekser kommer i alle størelser, bra sagt!

    68. HUN SIER JO IKKE AT HUN ER SYKELIG TYNN, MEN HUN SIER AT HUN VAR DET, OG AT HUN HAR JOBBET MED Å FÅ KROPPEN SIN SLIK DEN ER NÅ!
      Sophie sier heller ikke at man er overvektig når man veier 60 kg, bare at man er litt rund, hun brukte tallet 60 forr å overdrive, siden mange kommer med overdrevne kommentarer om hennes kropp.
      Sorry for caps-lock klikkinga Sophie, du er best!

    69. Du er så synnsikt<3 jeg vil gjerne være sånn som deg å ha din kropp!<3 fine ord kan si mer en alt annet i værden!<3

    70. “Hehe nå har du dratt det der å tulle LITT for langt. Selv har jeg gått på melanotan å måtte da ta sprøyter i magen. TIl og med DET er risky saker, men i ytterste hudlag av magne kan man ikke treffe så mye. Men i ansiktet/leppene kan man treffe utrolig mye rart.. Skjønner dere ikke at alle har gjennomskuet dere, når dere sier en masse dritt og så gjør dere det ALDRI?
      dere latet jo som om dere var uvenner også, for oppmerksomhet. Iidioter, du er jo jævlig stygg da så litt botox kan vel ikke gjøre det verre – du er jo tross alt så stygg som det går ant:)”
      Denne kommentaren kjenner du nok igjen Sophie.. Med mindre du har glemt det, så skrev du den til Heidi Alexandra på dette innlegget: http://heidialexandraolsen.blogg.no/1291467627_jeg_blir_lege.html
      Jeg bare lurer jeg, hvorfor klager du på at folk kommenterer stygt til deg når du kommenterer like stygt til andre? Ikke klag på noen når du er AKKURAT like ille selv

    71. Du er jo verken for tynn eller feit?:p dette blir feil sophie… folk sliter pga at de er tynne, sånn som mie.org, da har du jente med problemer. så ikke klag.

    72. Vet akkurat hvordan det er. Blir irritert over alle de som tror de kan si til en person at de ser ut som et beinrangel uten at personen blir lei seg, det er faktisk akkurat samme dritten å få slengt i trynet som å si til noen at de må slanke seg. Du er en flott jente 🙂

    73. Jeg sliter med dette selv. Folk tror jeg har anoreksi, men sannheten er at jeg går på karbo shake, spiser og har begynt og trene muskler for å gå opp i vekt. Jeg er lei av å se at folk studerer kroppen min, og får høre av alle andre at folk snakker om hvor tynn jeg er. De forteller også eksen min at han skal prøve og gjøre noe med det, men jeg klarer det fint selv, selv om han er en god støtte person.
      Jeg prøver og prøver. Nå veier jeg 53 kilo, og jeg gleder meg til jeg ser resultater av at jeg har blitt litt større og fått litt mer å ta i.

    74. “det virker ikke akkurat som om du prøver å gå opp i vekt heller, hvis du virkelig sliter med å være så tynn?”
      loool, hvordan kan du vite det bare ved å følge bloggen hennes?
      og “Hvorfor snakker du så mye om kroppen din å legger ut bilder av kroppen din? er jo ikke rart at folk reagerer å skriver diverse negative kommentarer.. de som er glad i å legge ut utfordrende bilder av sin eia kropp å skriver et stort innlegg om det, er som regel de som er horer..”
      SELVFØLGELIG legger folk som trenger bekreftelse på sitt utseende ut bilder av kroppen sin. Folk i Norge trenger litt intelligens istedenfor å bare følge janteloven, og å drives av misunnelse. Det er latterlig..

    75. “Jeg har speil hjemme, så jeg vet at jeg ikke er feit – men jeg synes det å være veldig tynn er finest. Dette er mine meninger, det er min mening som har betydning når det kommer til min kropp.”
      Dette har jo du skrevet… At du synes det å være veldig tynn er finest ? Gir liksom ikke helt mening når du skrev dette her :p

    76. Jeg vil heller ha din kropp enn den jeg har selv. Og hvorfor skulle “større” jenter si noe sånt? Det er nok en maske det også, for jeg er en av de “større” jentene og jeg hater kroppen min. _Jeg_ ville ihverfall aldri ha sagt noe sånt.

    77. Jeg håper virkelig ikke du sier at folk som veier over 60 kilo er feite, og har magefett. For alt du vet, kan dette være idrettsutøvere som veier over 60 kg, ja langt over 70 også! Jeg kan ta det på den måten her, jeg er akkurat på 60 kg, og jeg har ikke magefett. Når du skriver det på den måten fremstiller du ALLE på over 60, at de har magefett.
      Men ellers, vær fornøyd med kroppen din, jenter kunne drept for den!

    78. Jeg syns helt ærlig at folk er nødt til å slutte å bry seg med alle andre, først og fremst se på dere selv i speilet. Om Sophie vil være tynn med store bryster så la henne være! I dagens samfunn er det søt for mange overvektige, og ærlig talt, ingen gir noen rett til å kallenoen for hore. Vi har rett til å være oss selv! Stå på!:-)

    79. du er nydelig uansett hva det skal være,jeg syntes bare det er så synd at både jenter og gutter er så kroppsfikserte..det ødelegger selvtilliten for de fleste, og det kan føre til mye mer som spiseforstyrrelser og sykdommer.
      Jeg slet med anoreksia på ungdomskolen og jeg vet at det ikke er enkelt når folk slenger beinrangel etter deg og alt maset om at man må gå opp i vekt. Men jeg var heldigvis sterk nok og ved hjelp har jeg nå klart å fått en såkalt ”normal” kropp og jeg har endelig fått former.
      Av inntrykk av bloggen din virker du som en jordnær og veldig søt jente så vær så snill og ikke ta deg nær av det noen sier, det bygger seg bare på sjalusi og trangen til å rakke ned på andre.. du er nydelig uansett hva folk slenger, ikke glem det!

    80. herregud jeg misunner deg, men forstår deg godt! 1.40 og 30..?? hørtes om noe jeg kunne drømt om nå, men skjønner at du ikke var særlig glad for det! altfor tynn…
      jeg er 1.70 og 60kg..mye er muskler jeg har jobbet på meg, men uansett..hater det lille mageflesket jeg har nederst på magen..HATER DET..hater også låra mine way to big lizm! men det kommer av at jeg er hestejente da..bruker lårene så mye så..
      før nyttår drev jeg og brakk meg..startet dt i 12års aldern, men hovedgrunnen var ikke at jeg tenkte at jeg var så utrulig feit..
      men uansett, du er flott : ) super blogg du har : D

    81. Dette må være det dummeste blogginlegget noensinne !
      Du spiser fetende mat for og veie litt mer, også trener du for og bygge om fettet til muskler.. Vet ikke om du er en retard jeg men det sier seg selv.. Bein blir ikke muskler..
      DU ER 16/17 ÅR .. SLUTT OG OPPFØRE DEG SOM OM DU ER 14 DIN BARBIE

    82. skjønner ikke helt hvorfor folk kan si “spis, du er for tynn!”, men ikke “slutt å spis, du er for tykk!”. Er ikke det samme greia?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg