dårlig oppdatering

Beklager for at jeg ikke oppdaterte mer i går, men glemte helt bort bloggen ( håper dere forstår), men idag skal det bli bedre oppdatering! Jeg skal prøve i alle fall. Jeg har akkurat våknet egentlig, får se hva jeg finner på idag. Været er ikke akkuart like supert som det har vært, så jeg blir nok inne i alle fall! Jeg har vært hos Stine Mari helt fram til nå, og jeg begynner å forstå at bloggen min kan være irriterende for de jeg henger sammen med. I går for eksempel ble det så mye mas fra meg ang. at jeg måtte få blogge og måtte få ta bilder at jeg ble forvist ut på trampolinen i rundt en time – fikk heldigvis med meg dyne og pute! 

Og nå til dagens lille alvorsprat; Dette er min blogg om mitt liv, så at mange i Harstad på alt fra 12 år til 40 år skal sitte å kommentere hva jeg gjør og hvem jeg gjør det med er faktisk latterlig. Det er så utrolig kjipt at man ikke kan unne andre mennesker å være glad uten å skal begynne å pirke på små”feil”. For guess what? Puppene mine er ikke deres sak, kjæresten min er i alle fall ikke deres sak , valgene mine er mine valg – folk i denne byen takler ikke ting som er litt utenfor boksen. Tenk dere om da for helvette. Hater å dra ned stemningen her i bloggen siden så mange av dere er så utrolig snille og gode, det er for dere jeg blogger! ♥ 
Noen bilder fra igår:

haha fin sveis, piggsvin! 




20 kommentarer
    1. dåkker såm kommentert før et par innlegg sia at ho ikke e syltynn, eller tynn da kåmmer helt ann på ka ser på såm tynn. ho bestæm sjøl, så å faen i å kommenter stygt om ho, dåkk ekke beire sjøl :p

    2. Helt enig, la folk ha sine egne meninger om ting, valg og alt privatliv i fred. Skjønner hvorfor du skriver om det Sophie Elise. Fine bilder da : )

    3. Drit en lang f i ka alle andre sir du 🙂 du e hvertfall sterk som tørr å stå for det du gjør og sir 🙂 dem andre kommenter bare drit til deg, fordi de ikke tørr det samme, og fordi de er sjalu 😀 du burde på en måte ta det som et komplemang, men jeg vet akkurat selv hvordan det er … du er ei utrolig pen jente, med det meste på plass, ikke alle er fornøyde med seg selv, men vis et er noe de er førnøyde med, ville vel de alle fleste vist det frem 🙂 jeg elsker bloggen din, stå på, og bare drit i alle andre! <3

    4. Kjempe fin og bra blogg du har! de som kommenterer stygt er nok bare misunnelige på deg! 🙂 stå på videre, og med bloggen! Også er du jo så pen, og har en kjempe bra utstråling! 🙂

    5. Jeg skal være ærlig med deg nå.
      Mange i min klasse sa at du var helt blåst osv.
      Men så gikk jeg inn på bloggen og begynte å lese og fikk ett intrykk av hvordan du var og guess what jeg digger deg!
      Så fordi om du tok silikon , så er du en vanlig person som alle oss andre? 🙂
      Skjønner ikke problemene deres!
      Stå på jente!

    6. Kan ikke du ha ukens spørsmål der du svarer på noen spørsmål vi lesere spør deg om? hadde vært veldig bra!! 😀

    7. jeg digger bloggen din! ikke tenk på hva andre sier, de er bare misunlige! guess what, jeg misunner puppene dine, håret ditt og kroppen din! 🙂 og jeg tørr å innrømme det, jeg trenger ikke å skjule meg bak stygge ord som å si at du er det og det, for det er faktisk det de fleste gjør når de er såååå sykelig misunlige 🙂

    8. Heisann! Først vil jeg bare si at jeg er fast leser av bloggen din, og jeg syns du er en utrolig pen og vakker jente. Jeg har hele tiden syntes at du virker utrolig moden, men så leste jeg på et av profilbildene dine at du hadde skrevet “Big boobs doesn’t count if you’re fat”? Skjønte ikke helt hva du mente med det? Syns liksom det motsier alt du sier om å ikke rakke ned på kroppen til andre, uansett om man er tynn eller tykk =)

    9. Jeg er så glad for at jeg fant bloggen din (har lest den en stund nå) fordi du gir meg utrolig stor inspirasjon til å være meg selv! Tro det eller ei, men jeg vet alt om sjalusi..og at noen ganger er folk så dumme at de skriver dritt til den de egentlig misunner….
      Jeg er sikker på at det er mange flere enn meg som kan si at de vil se ut som deg!
      Samme hva jeg og alle andre mener om ditt liv? Du er deg og du lærer av dine feil akkurat som alle andre gjør. Du tar dine valg og jeg respekterer deg for at du gjør det.Selv om jeg ikke er enig i alt som du mener og gjør. Ikke alle er like sterk som deg, så da må de rakke ned på deg for å føle seg så sterk.
      Jeg kunne sikkert skrive en hel bok om det her, men det som er poenget mitt er Stå på, Søta!<3

    10. Du skrev på et bilde : Big boobs doesnt count if you’re fat.
      Wellwell,da sier jeg til deg: big boobs doesnt count if you have silicon !! EID

    11. folk er så sykt sjalu bare. jeg fatter det ikke, det er helt tragisk.
      jeg husker det da min søster fikk en søt, rosa scooter av pappa. hun var kjempe stolt av den og la ut bilde på facebook. hun fikk omtrent bare drittkommentarer om at den var så stygg, at hun er så bortskjemt og slikt. det er ikke akkurat noe gøy å få negative kommentarer om noe når man er stolt over det. slik som deg og bloggen din også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg