drømmeland

Er våken en liten stund, har vært så utrolig trett den siste tiden at jeg besteme meg for å bare sove helt ut. Om det er lurt eller ikke har jeg ikke peiling på, men jeg følte jeg trengte det så fuck it. Da gjør jeg det! Jeg har ødelagt døgnrytmen min så kraftig at dere aner bare ikke, jeg sovner ikke før i 8-9 tiden på morningen og kan sove helt til i 18-tiden på kvelden..

Nå er jeg i alle fall våken for å ta etterveksten! Har aldri prøvd denne blekingen før så er litt nervøs for at det skal bli gult.. Jeg får bare vente å se! Tips; når dere tar etterveksten om dere er blondiner, sitt med blonderingen i 10 minutter lengre enn makstiden! 
 

17 kommentarer
    1. Hørtes deilig ut å sove nå, prøver og fikse døgnrytmen min så jeg har stått opp tidlig i dag, i håp om å sovne tidlig og være uthvilt til skolen i morra.. noe som ikke frister i det hele tatt.
      – Lykke til med fargingen, går nok bra 🙂

    2. Heihei 🙂
      ville bare nevne noe for deg som du sikkert ikke vet kjære lille deg!
      Når var det du tok silikon? for som jeg ser, så skiver du ” i fjord sommer” på mange bilder, men der hadde du like store pupper som nå. så da spørr jeg var du 14 når du tok silikon? FOR her skal du høre.. Alle steder hvor du tar silikon får du en bh som du MÅ bruke i litt under ett år. ikke snakk om noe under… så det må bety at du tok det når du var fjorten år eller? Hvis du svarer jeg faket legg eller jeg tok det i utlandet så er det også jug.. jeg har prøvd meg både her i Norge og i kroatia, hellas og bulgaria.. i tilleg er jeg 17 år og er 175 høy, så jeg ser eldre ut enn deg… hvis du juger om at du har tatt det får du ikke mer enn et dårlig ryktet? sletter du denne komentarern, så vet jeg at du juger.. selvom jeg vet det fra før av, men å sette det i et så dårlig lys er ikke så smart.. Unge drittunger kommer til å ønske å prøve og igjen kommer du til å bli busted.. det er heller ikke noen uprofesjonelle salonger som gjør dette 🙂 Her fikk du noe å tenke på.. OG hvis du sier at alt jeg sier nå er er feil, DU HAR SILIKON OSV! Så kan du sette deg forran kamera og vise den BH’en du fikk der hvor du tok silikon.. den må ikke leveres inn igjen, så den kan du vise.. og den vet jeg akkurat hvordan ser ut, så ikke vits å fake den 🙂 klemklem…

    3. Jeg trodde hun var sarkastisk det med silikon greiene.. Men anyway, hvem gidder å bry seg så jævlig om de er ekte eller ikke. Jeg tror de er ekte 🙂 Har liksom ikke den silikon-formen, og push-up gjør trossalt under for kløfta.
      You go sophie! 🙂

    4. Hvorfor skulle man ikke bry seg? det er jo det eneste hun er fornøyd med sier hun jo.. på den kroppen sin som hun viser 24/7 på bloggen sin..

    5. Du kan ikke meine at alle blondiner skal sitte i 10 min lenger tid enn det som står på pakken, da kan man faktisk risikere å få grønnskjer i håret lillevenn! den pakkningen der skal man faktisk ha i håret i 30-45 min meine æ.. å 45 min da e det bra lyst

    6. hvis du heng dæ så jævlig opp i det ho skriv om kroppen sin, så la nu vær å gå inn her i stede før drive å bruke energi på å skrive ned kor mye du hate å lese det ho skriv. HERRE

    7. sånn som jeg merker det er det bare dere nordlendinger som svarer frekt tilbake som mest sannsynelig er hennes venn.. og dere vet nok at hun ikke har det…
      men sophie, gleder meg til å se bhen din vetdu :d sussuss

    8. Hva med å heller droppe det å skal shoppe alt mulig skit, å heller ta deg råd til å dra til en frisør enn gang i blant å ta den etterveksten din? den der jallakjøpfargen ødelegg håret ditt, å du blir tilslutt å ha så tynnt å slitt hår, å du kan faktisk risikere å møste håret

    9. nei, æ e ikke venninna hennes. æ syns bare det e jævla unødvenig å sitte å slenge dritt om innleggan, hisse dæ opp over det ho skriv, koffer ikkje bare la VÆÆR å gå inn på bloggen?
      Når æ les sånn der som du sitt å skriv, så blir æ litt provosert! KA i HELVETE e det med moralen her i landet?????
      Føle du dæ bedre når du har skreve en laaaaaaang kommentar der du rakke ned på ho? å fortell kor mye dårlig innleggan hennes e? Føle du at du kan klappe dæ sjøl på skuldra å si ;” bra jobba”
      NEI KOMPIS, det e ikkje sånn der fungere. GJE FAN i å rakk ned på andre folk. Hold kjeft eller la vær å les bloggen hennes. HERRE
      Koffer i HELVETE e du her inne å les da???????????????????????????????????????

    10. Æ har aldri rakka ned på HO!
      seriøst… jeg bare sa at det ikke er mulig å få silikon når du er så ung…
      var ikke en dritt frekt mot henne, men det var virkeligheten…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg