rydder for fullt..

… Nå er det snart helsefarlig på rommet mitt igjen, og om jeg ever satser på å få kjærestebesøk hit ( ♥ ) så må det jo se helt okei ut! Tenk hvor utrolig mye dritt jeg faktisk har kjøpt som jeg bare glemmer helt bort, jeg vurderer å begynne å sette opp budsjett for meg selv igjen. Når jeg finner små ting som linserenser ( til linser jeg ikke bruker ) og sesonger på sesonger av serier jeg aldri har sett og aldri kommer til å se, så begynner jeg å skjønne hvorfor kontoen alltid står på null.

 Jeg ligger i alle fall enda godt plassert i sengen og vurderer hvor jeg skal starte.. Herregud jeg har ikke plass til alle klærne. Det er faktisk verdens beste luksusproblem! :)

Hahah, verdens minste tær..



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg