svar på noen spørsmål

Jeg vet jeg er alt for dårlig til “direktekontakt ” med dere lesere, så nå skal jeg ta tak å svare på litt jeg har fått inn de siste dagene!

soler du med ringene på?
Får de ikke av med mindre jeg begynner å styre med såpe og diverse, og orket ikke det akkurat da..

jeg bare lurte på om du kanskje kunne skrive et innlegg om barbiedop, siden du har uttalt deg i en av videobloggene dine at du har brukt det?:) fikk du noen bivirkninger? hva kostet det og hvor fikk du tak i det? fikk du lov av foreldrene dine?
Noe innlegg er det vel heller usansynlig at det blir, ettersom det er et ulovlig stoff. Ja jeg fikk noen føflekker men ingenting som gjør at jeg angrer. Kostet vel 600 og jeg bestilte det på internett av en som solgte det privat. Jeg fikk ikke lovt av foreldrene mine nei, og de ble kjempesure da de fant det ut.

hei. 🙂 jeg bare lurte på, hvorfor har du ikke formspring lenger?
Fordi jeg har tenkt litt og folk har ingen rettighet ( som de tror de har ) til å vite absolutt alt om meg og alt om livet mitt. Til og med jeg vil holde enkelte ting (faktisk ganske mye) privat! 

Er det slik at du får bedre selvtililit av å vise mye av deg (bl.a. hud) på bloggen?

Både og , litt kanskje. Jeg har jobbet ganske hardt for kroppen min og er fornøyd, og jeg mener at jenter bør ha like stor “rett” til å vise kroppen sin som gutter har, uten å motta så mye dritt. Men når dere komenterer stygt hjelper det jo lite på selvtilitten. 

Hvordan tror du du ville vært uten bloggen? Leste at bloggen din betydde utrolig mye for deg på formspring, at du ofret et forhold for den osv.
Jeg har jo vært uten blogg når jeg har slettet den, og jeg føler meg faktisk ganske tom. Uten å høres helt psykotisk ut så tror jeg den er en slags terapi for meg, det er sted hvor jeg kan drive på som jeg vil, hvor jeg bestemmer. Det er et tidsfordriv og jeg slipper å sitte stille og tenke så mye. Og jeg er utrolig glad jeg valgte bloggen over det forholdet.

11 kommentarer
    1. Bra svart ! 😀 du er herlig<3
      Enig i at jenter bør få vise like mye " hud " som gutter, uten at andre jenter hele tiden skal komme me negative komentarer bare fordi di er misunnelige osv 🙂

    2. Det er faktisk sant det du sier! .. Hvorfor er det ikke så “ille” når gutter står i bar overkropp og viser seg frem. Mens derimot når jenter står i bikini osv,så kan det være fryktelig galt! .. Jeg har jo visse grenser for hva jeg selv syns er greit og ikke-men det er noe i det du sier 🙂

    3. herregud, diggæ bloggen din! du ha fådt meg te og få sikkelig bra selvtilitt og verdagen min ikke så grå, fortsett sånn! elsker bloggen din! :–)

    4. Digger deg altså! 😀
      Hvor gammel var du når du tok silikon egentlig? Noe jeg har lurt på lenge nåå
      <3

    5. “sophie elise. legg meg til som venn!:-)
      04.des.2010 kl.15:34
      Hehe nå har du dratt det der å tulle LITT for langt. Selv har jeg gått på melanotan å måtte da ta sprøyter i magen. TIl og med DET er risky saker, men i ytterste hudlag av magne kan man ikke treffe så mye. Men i ansiktet/leppene kan man treffe utrolig mye rart.. Skjønner dere ikke at alle har gjennomskuet dere, når dere sier en masse dritt og så gjør dere det ALDRI?
      dere latet jo som om dere var uvenner også, for oppmerksomhet. Iidioter, du er jo jævlig stygg da så litt botox kan vel ikke gjøre det verre – du er jo tross alt så stygg som det går ant:)”
      jeg har rett og slett ikke ord, hvor dum går det ann å bli? etter jeg har lest bloggen din, har jeg trodd at du er en supersøt jente som sliter med dårlig selvtillit også videre, menhvorfor i HELVETTE rakker du ned på H.A da? Det er så barnslig og dårlig gjort av deg! Nei nå fikk jeg plutselig et helt annet syn på deg

    6. Du snakker hele tiden som om du har verdens diggeste kropp 😛 ganske rart egentlig. du har jo smålubne og korte armer, langt ifra tynne bein og flat rumpe. tror de altfor store jurene dine har gått deg til hodet. men for all del, harry mannfolk som liker FHM-chubby jenter hadde sikkert elsket deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg