sol dere forsiktig!

Solte solarium tidligere idag, og de hadde tydeligvis byttet til nye rør der ( de er mye sterkere så man brenner seg kjempelett) så jeg brente meg under føttene! :(
Soltre meg i litt over en halvtime, og de siste minuttene var det direkte ubehagelig, føltes nesten som om det brant under benene mine! Det er ikke vondt nå lengre, så jeg vet ikke helt om jeg ble solbrent, ,men de var røde rett etter jeg kom ut av solariumet og det var ikke superdeilig akkurat.

Tror ikke det finnes så mye som er verre enn å bli solbrent, som for eksempel når man er ute en varm sommerdag og blir rød som en tomat, man klarer jo knapt å ha på seg klær siden huden er så følsom..

Meg i solariumet, hyysj jeg sover :pPppP 



11 kommentarer
    1. jeg bare lurte på om du kanskje kunne skrive et innlegg om barbiedop, siden du har uttalt deg i en av videobloggene dine at du har brukt det?:) fikk du noen bivirkninger? hva kostet det og hvor fikk du tak i det? fikk du lov av foreldrene dine?

    2. e det en mulighet før at du kan ta bilde kor du har puppan ganske dekka til, med et lite plagg? sånn at vi får se kordan dem egentlig ser ut? nokka som værtfall skjule niples..?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg