svar på kommentar – piercing

Siden jeg har piercing i navelen har en del spurt om det var vondt, når jeg tok det osv. Så tenkte jeg bare skulle gå litt kjapt igjennom det!

Jeg tok piercing da jeg var 14 år gammel, og jeg tok det i Sarpsborg utenfor Oslo. Det var 16 år på å ta der men løy og sa jeg var 15, og så var tante med som foresatt og fikk overtalt dem. Plassen jeg tok på heter Madison Piercing, og grunnen til at jeg tok akkurat der var fordi det hadde blitt kåret til beste i Norge. Jeg angrer ikke ett sekund! Jeg fikk til og med bedøvelse så jeg kjente absolutt ingenting, jeg har aldri hatt betennelse, og den er helt rett og fin. Vet mange venniner som har skjeive piercinger, det er ikke noe bra altså.. Så vet definitivt hvor jeg skal om jeg vil ta piercing igjen!



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg