tidlig kveld for meg

Har akkurat lagt meg godt ned i sengen, og spiser nå min kveldsmat som består av jordbær og krem! Er litt flau for var faktisk helt sinnsykt hvor mange “blogglesere” (føler meg litt dum når jeg kaller dere for det..?) som ville si hei idag på mine få ærender i byen, jeg har nok aldri vært så sur, trøtt eller stygg før.. Så beklager om jeg virket irritert! :( 

Om jeg våkner før kvelden er omme blir jeg å dra å ta solarum! Superfint vær ute idag, bare synd jeg er så trøtt og ikke får utnyttet det ordentlig..

 



10 kommentarer
    1. Hei !
      Jeg skumleste gjennom bloggen din nå og likte den supergodt ! Den var full av liv og forskjellige interessante temaer 🙂
      Synes det er veldig bra for at du står for ditt, og hvem du er ! At du ikke endrer deg fordi at noen lesere kritiserer deg, det at de kritiserer deg viser jo bare hvor lav selvtillit de har som føler at de tjener noe på å rakke ned på andre.
      Og jeg synes du ser fantastisk ut, og virker som en herlig jente <3
      Ikke la noen misunnelige lesere med lav selvtillit ødelegge dagen din ! Du fortjener bedre enn det 🙂 Og ikke gi opp på grunn av noen tullinger som er frekke, for husk at det er hundrevis av lesere som forguder bloggen din <3
      Stor klem <3

    2. Kall meg gjerne sprø, men nå har jeg lest gjennom alle innleggene på denne bloggen! Du var favorittbloggeren min før, til du plutselig slettet bloggen, ble så utrolig glad når jeg fant denne bloggen! Den har hjulpet meg så mye at du aner ikke, Du virker som et fantastisk menneske Sofie, et sant bevis på at ikke alle blondiner er dumme. Digger deg og bloggen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg