må….trene….

Godmorgen! I dag starter jeg dagen med en laaaang joggetur, egentlig skulle jeg sykle men jeg er faktisk verdens dårligste til det… vil jo ikke utsette meg selv for livsfare, så da ble det jogging istedet! Jeg har treningsperiode hver sommer der jeg trener beinhardt hver eneste dag, det er så herlig å være trent og fin hver gang skolen begynner igjen! :) Anbefaler egentlig alle å gjøre det samme (istedet for å drikke seg syrefull hver dag i sommerferien og bli spritfeit til skolestart…) 


“orker ikke, gidder ikke..”



10 kommentarer
    1. hei, jeg lurte bare på om du hadde silikon eller om du har ekte. Ikke for å vere frekk eller noe sant! Lurte bare på om det går and å få så store nor du er så tynn. 🙂 Håper du orker å svare 🙂

    2. Kan du lage et inlegg om treningsmusikken du bruker for tiden, Sophie? 🙂
      Synes faktisk slikt hjelper mye på motivasjonen.

    3. Kan du ikke legge ut en video når du skriver med blyant eller prøver å spise med bestikk eller noe.. pga den sykdommen din. 🙂

    4. hahaha, hørt om restitusjon..? du kan ikke anbefale at folk skal trene hver dag i sommerferien, er ikke sunt for noen! du som trener “beinhardt” hver dag burde vite bedre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg