skuffet..

Haha det er så typisk meg å få skyhøye forventinger til alt mulig, så hadde sett for meg at jeg kom til å være helt svart da jeg gikk ut av solariumet tidligere idag. Istedet var ingenting annerleds, bortsett fra at jeg nå er to fregner rikere. Jaja, bedre enn ingenting…?

Nå har jeg nettop ryddet ut av sengen min (som fungerer som klesskap på dagtid) og er klar for en times powernap. Har sovet i underkant av fem timer i natt, som er helt ekstremt til at vi har fri! Hva gjør dere idag da, lesere?  

Sovnet i solariumet idag foresten og drømte at jeg var prest i oslo domskirke! Det var faktisk en ganske pervers drøm, haha. You dont want to know! 




8 kommentarer
    1. jeg liker deg ikke sophie!!!!!!!!!!!……………………………………..Jeg elsker deg!!!!:)<3
      du er så pen å fin......du er rett og slett perfekt!!!:* .......love...you....baby<33

    2. søt blogg<3<3
      men æ lure bare på om du har en søster som heter Frida Marie Steen Isachsen ?
      blir glad hvist du vil lese min blogg og vil svare meg<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg