helvette

Hele denne dagen har vært et rent helvette, jeg skal ikke lyve. Øynene renner. Jeg har tenkt på det samme i 1 mnd i strekk snart, og det gjør så uffaterlig vondt. Tenk om vi alle (innkludert meg selv) kunne stopped med alle små komentarer man absolutt må si om andre, all drittslenging, alle meninger rett og slett.. Da skulle jeg blitt så lykkelig! ♥ Jeg hater at jeg tar alt så nært meg, og at jeg er så sinnsykt lett påvirkelig.Skulle ønske jeg var sterkere..

Hele dagen har jeg vært godt plassert forann skjermen med sex & the city og en stor skål popcorn! Godt å synes litt synd i seg selv! :) 
Jeg har vært igjennom dette før, og dette går over..



 

45 kommentarer
    1. Skulle ønske du ikke hadde det sånn. Skulle ikke ønske noen hadde det sånn. Ingen fortjener det. For meg virker du som du er utrolig sterk, og at du har gått igjenom mye. Du inspirerer meg og andre også, det vet jeg. Du gir meg styrke, selv om du ikke kjenner meg eller jeg kjenner deg. Gi faen i stygge kommentarer, vet det er vanskelig, men hev deg over dem. Du er bedre enn dem!

    2. mye drittslenging kommer fra andre som er sjalue! hvertfall jenter… vet du sikkert tenker: men hvorfor skulle di ha vært sjalue på meg? du har mange guttekompiser, det er ikke alle som får til og være seg selv med gutter, hvertfall ikke jenter som er desperate og blir en helt annen person (negativt) når di er med gutter. alle vil jo egentlig at gutta skal se på dem og gi dem oppmerksomhet, å når di ikke får det, men du får det. da er vist alt uretferdig. og du har store pupper, tenk da! det er dritmange jenter som skulle ønske di hadde store pupper, derfor rakker di ned på dem som har det, bare for å syns litt synd på seg selv liksom. di skal få det til at store pupper er HELT unormalt, og det er stygt og man har antageligvis hvert gjennom 100 opperasjoner for å få fått dem. men sannheter er jo at store pupper er mye finere enn et helt flatt bryst!
      du har slank fin kropp, du har fine øyer, du har bra personlighet, sånn jeg har fått inntrykk av, å det er en grunn til at folk leser bloggen din! du er en søt, liten barbie! – with a twist hvem som helst vil innerst inne være det! har noen av di samme problemene selv, og går selv hos psykolog. jeg har det bedre nå, men det er alltid litt opp og ned. håper bare sommeren min blir bra, og håper din også blir det! PUSSPUSS 😀

    3. Du er utrolig pen, har en fin kropp og virker som ei utrolig hyggelig jente som står for meningene sine. Sophie, du er en stor inspirasjon!

    4. Er så utrolig enig!
      Men ikke ta det til deg, du er ei nydelig jente 🙂
      Sånne personer er bare sjalu, ingenting annet.

    5. de fleste som slenger dritt e nok bare sjalu skal jeg si deg, så bare gi så langt faen du klarer, og ikke bry deg om et eneste stygt ord som blir sagt!
      du e kjempeskjønn og fortjener mye bedre enn dritt slengt på bloggen hver dag!
      men god bedring da, og kos deg!

    6. Prøver å sette meg inn i din situasjon å det er virkelig helt forferdelig det du går igjennom, å du er sterk! du innrømmer at folk ser ned på deg, å oppfører seg som noen idioter, er ikke alle som tørr det fordi di tenker: hva tenker leserne om meg da?
      Jeg skal si hva jeg tenker om deg! Du er så absolutt en barbie with a twist, som er positivt, det er noe som heter at man ikke skal dømme boken etter omslaget, å det beviser du utrolig godt. Du har langt blondt hår, brun , tynn og alt det som en barbiegirl har, men du er så mye mere enn det! du er smart, sier dine meninger, du er også utrolig sterk selvom du kanskje ikke tror det. Men det er så mye du har gått igjennom, å likevel er du den du er idag. Alle må få gråte, å det er klart du gjør det når du får slengt dritt oppi trynet, får kommentarer, det er utrolig bra gjort at du faktisk driter i di kommentarene! er ikke alle som klarer det, folk sletter bloggen sin eller blir fullstendig emosjonell, men du holder deg oppe!
      Jeg, og sikkert utrolig mange flere har stor respekt for deg, du er ett klart forbilde for meg og jeg håper en dag jeg blir like sterk som deg. Du har lært meg at man skal drite i stygge kommentarer, å heller tenke at det er di som er teite!
      Og du skal åverhode ikke føle deg svak fordi du gråter, og en dag kan du bare vise fingeren og holde hodet høyt og gå fra det, jeg håper alt dette ordner seg til slutt, er utrolig stolt over deg Sofie!
      <3

    7. Ikke bry deg om hva andre skriver, de er bare sjalu! Du er en kjempe skjønn jente, og du er utrolig pen med en kjempe fin kropp 🙂 De kritiserer deg for de tingene de ikke har selv. Du fortjener så mye mer enn dette, og bare fokuser på det positive. Jeg ser at det er mange som liker deg og synes du er nydelig. Det synes jeg at du skal ta til deg. Og husk at du Er sterk, du tør å stå for meningene dine og det at du velger å skrive om personlige ting er utrolig modig av deg. Det viser enkelt og greit hvor sterk du er. Håper at du heller tar til deg de positive kommentarene enn de negative. Stå på! 🙂

    8. du er helt seriøst nydelig sophie! du fortjener ikke å bli behandlet slik. syns synd på deg jeg også. spis litt ekstra popcorn fra meg <3

    9. Oh Sophie, dette høres sikkert dumt ut, men jeg synes du har så nydelige armer! De har perfekt størrelse og ser ikke beinete ut sånn som mine:(<3

    10. Kjempe pen du er !
      Jeg fikk en kommentar tidligere idag der personen var anonym og sa at jeg ikke var noe pen . Ikke rett ut akkurat , men ja …….
      Er ikke noe gøy med frekke kommentarer ;s
      Jeg sliter med dårlig selvtillit hadde vært fint om du kunne tatt en titt på bloggen min og si hva du synes om den , og hva du synes om utsende mitt ? ;p
      ( sorry for at jeg bruker opp tiden din ) du trenger ikke gjøre det ;p
      Ha en fin dag videre 😀
      -camillaohrvik.blogg.no

    11. Du er jo perfekt, du er pen, har en personlighet som er bra, jeg digger bloggen din, ønsker at du får det bedere <3
      Jeg ønsker og håper du får det bedere 😉

    12. Har lest litt på kommentarer på noen av innleggene dine, og folk er virkelig slemme! Jeg skjønner virkelig ikke problemet til folk.. Hva er egentlig tingen med å rakke ned på personer for å få seg selv til å føle seg “bedre” ? Det tyder bare på at den personen som rakker ned virkelig har noe å ta tak i i seg selv.. Du er en pen jente, og da mener jeg pen! Ikke la de knekke deg, men la de heller bygge deg opp. Tenk på hvor stygge innvendig(og kanskje utvendig) de personene er! De er verdt null og niks når de tror de kan blabre ut med alt mulig rart og ikke tør å skrive navn eller noenting. Det er motbydelig. Rett og slett. Det er din blogg, du gjør som du vil, skriver som du vil. Og jeg synes du gjør en fin jobb! 🙂 Altfor søt til å la tårene trille pga noen tapere som ikke har det godt med seg selv! 🙂

    13. Jeg er enig! Folk med stygge kommentarer kan spare seg, eller ihvertfall skrive det med navnet sitt isteden for å gjemme seg under anonym. Jeg er ganske lik som deg, tar lett ting innpå meg. Folk som kommenterer dritt er jo egt bare sjalue! De som skriver stygge kommentarer under navnet anonoym er ihvertfall pingler, siden de ikke tørr å stå for egne meninger. Jeg digger bloggen din, den er sinsykt bra 🙂

    14. Syntes virkelig IKKE du skal ta deg mot det folkene skriver om deg. Det viser bare at du har mange stalkers, som er fryktelig missunderlig på deg. Og skal ikke si meg uenig at jeg er missundelig på deg, fordi du rett og slett kjempe nydelig. Men det er desverre noen fjordis drittunger som ikke klarer og la være og skrive dritt om andre, og gjør det kun for og føle seg selv bedre. Kan vedde mye på at de som skriver dritt om deg er 1000 ganger styggere og har et FRYKTELIG dårlig selvbilde. Folk som kommer med dritt kommentarer kan heller holde det for seg selv, herregud blir så forbanna når folk skal rakke ned på folk og bruker tiden sin på det. Viser bare hvor ”sykt” mye de har og gjøre.
      Og forresten Sophie ikke ta det til deg det som folk sier, fordi det er LANGT i fra sannheten. Og det vet nok du også om du tenker deg om! Vet at det kan være nok så tøft og ta i mot sånne dritt kommentarer som langt fra er nødvendige. Men alle hører kritikk, og spesielt bloggere. Fordi da er man liksom ”anonym’ og tror at man kan skrive alt mulig dritt på nett. Men jeg syntes du er KJEMPE tøff, og alt kritikken etter det med Heidi alexandra. Herregud, du sa jo KUN din mening. Og du må få ha din egen mening om det som du mener. Og om folk tok det så sykt ille opp, okei. Slutt og bry dere så om alt, og vrenge på ting så det blir helt omvend at det du mener.
      Og jeg syntes du bare skal være deg selv, som du er! Og en ting til føre jeg avslutter, du er ei kjempe TOPP jente, er nok MANGE jenter der ute som har deg som et stort forbilde. Og jeg er en av dem. Du er kjempe nydelig, og INGEN har grunn til og ha et dårlig selvbilde og ihvertfall ikke du, det beste man kan gjøre er og være seg selv. Så prøvd og ikke bry deg om dem som skriver dritt, og heller tenk på at du er som du er. Og det burde du fortsette meg Sophie! Elsker forresten bloggen din, og er innom 4-5 ganger om dagen, hihi. Hilsen Kamilla 🙂

    15. Du er en utrolig nydlig jente, du burde prøve og ikke ta til deg det du får! Personene hadde aldrig tørt og gått fram til deg og sagt det i virkligheten uansett! stå på, utrolig god blogger, du skulle vært på topplista!

    16. Først må jeg bare si hvor ekstremt pen jeg syns du er, du har antagelig hørt det før, men for meg er du en slik jente jeg kan se opp til. dessutten beskriver du følelsene dine på akkurat samme måte som jeg føler det selv, og på den måten er det godt å vite at noen føler det samme, for det er ikke alltid det føles sånn. så du skal vite hvor mye jeg ser opp til deg, og får motivasjon av bloggen din!

    17. utreolig teit av folk å skrive at du ikke er pen og sånn. for du er utrolig pen,misunner deg noe sykt,du er heldig med utseendet ditt! og det skal du være glad for. syntes du virker som en utrolig søt jente!
      jeg har veldig dårlig selvtillit jeg og.men bare ikke bry deg om de,de er bare misunnelige drittunger som ikke har noe annet å gjøre på. du må ikke la folk rakke ned på selvtilitten din,for du har ikke grunn en gang! du er helt sinnsykt pen,at det er sykt! du hører det sikkert hele tiden,men ville bare si min mening,og drit i de,du er deg selv,sier dine egene meninger,så de har ingen grunn til å være så frekk når du bare svarer på det de spør om!
      lykke til videre!

    18. leste bloggen din for første gang idag, og jeg ser at du tar deg fort nær av negative kommetarer. det ser jeg ingen grunn til at du skal. du er penere en de fleste og de som slenger dritt er bare misunnelige. du har over snittet fin kropp og det bør du være glad for! du vet hva som er sant, ikke tror på sjalue små drittunger! you go girl!!

    19. pretty pretty, please. don’t you ever ever feel like you’re nothing, you’re fucking perfect, to me!♥

    20. Jentene er bare sjalu, er alltid sånn! Du burde være stolt over formene dine, er ingenting feil med det 🙂 Alle har noe de burde være stolt over, og du er en utrolig pen og søt jente! Stå på videre 🙂

    21. syntes du er sterk som tørr å stå fram som den du er!
      If others are jealous you’re doing something right
      – Lauren Conrad

    22. æ beundre dæ på alle måta!
      du e så fantastisk, og du vekke virkelig alle følelsan i kroppen min.
      ett utseende som ditt trur æ man må leite lenge etter og samtidig virke du som den sykt bra jenta.
      æ kan helt ærlig innrømme at æ har sykt sterke følelsa før dæ å du har en sykt bra personlighet som virkelig lyse å tar hverdagen min til ett helt nytt nivå!
      ♥ du e fantastisk, å det finnes ikke bedre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg