hell i uhell…?

God dag til dere, akkurat nå sitter jeg i sengen min i bare nattkjolen og planen er å sove en liten powernap som jeg virkelig trenger. Jeg må nok prøve å holde meg våken litt lengre, but what to do…? ;)

Og til dere som reagerte på at vi hadde 400 sider i prøvestoff så er det fordi det er en prøve for hele pensum i naturfag, man blir anbefalt å ta den om læreren er usikker på karakteren man skal ha. Men gjett hva!? Jeg hadde glemt at jeg skulle ta ut stingene i øret klokken halv ni i morges, så jeg rakk ikke prøven og måtte ta den muntlig etterpå, mitt værste mareritt! Men gikk heldigvis bra  :)

Ser sløv og ekkel ut, så slenger inn min favoritt av norske sanger for øyeblikket. Liker vanligvis ikke slik musikk, men denne fenger ganske bra! 

 Og så laget jeg en party-liste i natt/morges for å holde meg våken, dere finner den HER på spotify! 



5 kommentarer

Siste innlegg