Noen ting du kanskje ikke visste om meg

Siden jeg har fått en del nye lesere i det siste tenkte jeg å kjøre på med et litt annerledes innlegg en bare sånn” dette har jeg gjort idag” sånn at dere kan bli litt bedre kjent med meg :) 

♥ Jeg har en liten chihuahua som er verdens søteste!

Rigmor som hun heter, men hun har og mange andre “fine” kallenavn som Knut-Arne, Åddbjørg, Vigdis, Pågen, Ragvar og Rigdis. Vi bruker også å plage henne med å si ” kle nu på dæ rigmor, æsj e du naken!”. Den slår alltid godt an! 

♥ Jeg har egentlig så mørkt hår at det nesten er svart, så blondfargen min er langt ifra naturlig. Jeg har derfor helt svarte øyenbryn (hater det, og gjør alt for å få de til å se lysere ut) men har vært så heldig å få blå øyne!

Naturlig hårfarge på bildet under.

♥ Jeg har en sykdom som gjør at jeg ikke kan skrive med blyant, jeg har vanskelig for å spise med bestikk og alt av finmonorikk er helt umulig for meg. Til gjengjeld har jeg utrolig god kroppskontroll ellers, kan kanskje vise dere på en videoblogg en gang…?
♥  Jeg har kun vært forelsket to ganger i mitt liv, den første gangen da jeg var fjorten år. Herlig følelse! 
♥ Jeg har en uvane med at jeg plutselig snakker engelsk ” kan vi dra dit or something” er veeeldig typisk..
♥  Jeg har nesten aldri på meg sokker, og når jeg først har det så matcher de aldri med hverandre. 

♥ Jeg klarer ikke å se folk inn i øynene for mer enn et par sekunder, synes det er skikkelig ubehagelig.
♥ Da jeg var mindre hadde jeg en oter som kjæledyr en kort periode! Den bodde inne i huset og ga den kattemorsmelkerstattning på tåteflaskse, det var tider det! 
♥ Jeg er utrolig rett fram, tror det er derfor jeg går best overens med gutter. Jeg er veldig..pervers, om man kan si det sånn. Jeg sier alt jeg tenker på! 
♥  Jeg hater vind, jeg klarer både regn, snø, sol og alt sammen, men vind takler jeg ikke. Hver gang før jeg går ut av døra må jeg gjerne trippelskjekke vindstyrken først, og spør alltid” e dåkker helt sikker på at det ikke e vind ute!?” til dem jeg er sammen med
♥  Jeg blir provosert, frustrert og lei meg hver gang dere skal komentere at jeg “faktisk ikke er så pen” eller at jeg ” ikke har så store pupper”. Jeg har aldri skrevet her at jeg tror jeg er pen, eller at jeg har store pupper, jeg har faktisk sagt motsatt av begge de tingene.. Så det er dere som har fått det for dere at jeg har store pupper og alt det der, det er ikke noe jeg har prøvd å påstå. Blir så irritert hver gang det er snakk om det, det er en kroppsdel, let it go. Jeg har vært kjempestolt av puppene mine tidligere, men nå har enkelte av dere har fått det til å bli et kompleks… :( Og jeg redigerer de heller ikke større, men takk for komplimanget!

 

33 kommentarer
    1. hehe du sir aldri at du har store puppa nei.. d har æ fått med mæ.. men di siste 3-4 måndan så føle æ at du alltid prøve å vinkle ting i den retninga at folk skriv at du har store puppa. gjerne med et bilde.
      du har ikje noe kjempestore puppa nei, men dem har en fin fin størrelse som du bør være veldi glad før å ha! 🙂 dem e meire “perfekte” enn dem e “stor” 😉

    2. Følt bloggen din en god stund nå :)) Kjempe gøy å lese den! Og angående alle de negative kommentarene du får – det er bare SJALUSI. Ingen tvil om det. Du er ei flott jente! Ta til deg alle gode kommentarer du får, og overse det andre.. KEEP UP THE GOOD WORK med bloggen din :)) ! klem

    3. ikke si sånn, sofie!! du har store pupper, og du bør være stolt av det! ikke alle har naturlige, vettø. jeg har også store pupper, og har de som et kompleks.. Jeg sliter også, jeg og.. Jeg har store pupper, og det er slitsomt til tider. Men etter å ha lest bloggen din, føler jeg meg utrolig bedre 😀 du er kul, Sofie! Jeg føler meg heller stolt over å ha de store puppene 🙂 jeg ville ikke ha forandret noe på dem 😉 tusen takk <3

    4. du burde virkelig være stolt over kroppen din, og puppene dine som du nevner her! jeg er ei jente på 14 år og har ikke pupper i det hele tatt, det er ikke kult å være den eneste jenta i klassa med AA mens de andre bruker B og C.. Spesielt ikke når det er det guttene ser aller mest på, som de gjør nå i denne alderen ..

    5. Du er skikkelig søt og du var kjempe fin med mørkt hår! Kanskje du skal prøve å ha den naturlige fargen? 🙂 Det hadde værtfall kledd deg! Bruker du extensions, eller har du naturlig langt hår? 🙂

    6. sorry men jeg bare måå kommentere dette etter å ha lest feilen flere ganger; det skrives kompliment, og sies “komplimang”!! 😀

    7. Ikke bry deg om hva alle de sier! Jeg synes du er nydelig jeg 🙂 Kunne kanskje dempet sminken litt, men du er nydelig akkurat som du er, så drit lagt opp i hva alle de andre sier. De er bare misunnelige på deg, fordi du er utrolig pen! 🙂

    8. kor gammle va du da du tok silikon ? å kor mykje kosta det ?
      tenkte æ sjøl ville ha det men e bare 15, e det nåkka aldersgrense på det ?
      du har utrulig store fine puppa å æ vil åsså ha det !

    9. Håper du skjønner det er sjalue jenter med dårlig selvtillit som skriver sånn. Hvorfor skulle de ellers komentere ting som det. Stå på!

    10. Ååååå, hahahahahahhaha, jeg DÆVVET da jeg så at du hadde inkludert ‘Vigdis’ som et ‘fint’ kallenavn der, hahahahahh :D:D:D:D:D:D:D Jeg lo så jeg gråt!!!:D:D:D (Heter Vigdis :D:D) Elsker å vandre rundt med et slikt oldemornavn, hahah 😀 Elsker bloggen din!:)

    11. Selv om folk slenger dritt om deg er det mange som synes både du- og bloggen din er super! Du er deg selv, og det synes jeg er dritkult! Takket være deg gruer jeg meg ikke like mye til ungdommstiden, for du har fått meg til å forstå at det er lys i tunnelen- og så lenge du er stolt av deg selv gjør det ikke noe hva andre sier og mener. Hvis du får dårlig selvfølelse av hva folk kommenterer, får du bare snu kommentaren!: Du har ikke store pupper- jo, det er bare du som er misunnelig! Stå på, Sophie!

    12. du er pen og du har store pupper og jeg syns det er kjempefint 🙂
      skulle ønske jeg hadde kroppen din

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg