kom akkurat hjem fra farmor

Var akkurat hjemme hos farmor og spiste middag og litt god dessert etterpå! En av mine kjære tanter har bursdag idag og blir hele 50 år, så var der for å feire henne!  

Og i kveld skal jeg slappe av uten noen sosiale forpliktelser, og bare lade opp til en ny uke. Jeg skal også få øvd litt til naturfagsprøven vi har i morgen selv om det ikke akkurat er min sterkeste side å konsentrere seg om slikt.. Derfor legger jeg bort pcen en stund, så blogges vi når jeg føler jeg kan naturfagsstoffet!

 Hæ……



7 kommentarer
    1. du er på 49 plass på blogglisten. jeg håper du klatrer videre oppover 🙂
      monosakkarider er hardt, jeg skjønte ikke noe av det da jeg drev med det i fjor. jeg er glad for at jeg ikke har naturfag i år haha

    2. jeg kjenner igjen den boka! haha 😀
      hadde også den før, men så er jeg så heldig at jeg er ferdig med den ;P
      morsom blogg forresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg