gjør meg en tjeneste

De aller fleste har vel prøvd diverse app’er man kan ha på telefonen sin? Vel, nå har det djuice dratt igang en konkuransse, der man kan vinne årets feteste sommerjobb, nemlig å være human-app! Altså en menneskelig applikasjon. Djuice har holdt det hemmelig så langt va oppdraget til en human-app er, ikke engang de som deltar vet det. Spennende, eller hva?

Enn venn av meg, Henrik, har meldt seg på konkuranssen, og jeg tror at både jeg og han hadde blitt kjempeglad om dere kunne brukt to sekund av dagen deres til å gå inn å stemme på han! Grunnen til at Henrik bør vinne er fordi han er nok verdens mest usjenerte sjel, han elsker oppmerksomhet, og kan nok ta alle utfordinger om han blir Human-app. Jeg vet også hvor mye rap og musikk betyr for han, som dette kan gi han noen muligheter innenfor det hadde det betydd all verden! Når jeg har møtt han ute er han alltid på dansegulvet, er snill med alle og får hver og en i godt humør. I tilegg er han veldig kjekk, og skal en human-app gå rundt i norges land må jo vi jenter ha noe fint å se på..eller? 

Henrik! ♥



For å stemme, trykk —–> her <——-. Det fungerer så enkelt som å trykke liker under videoen, det kan jo vi alle som har facebook!  Når dere har stemt kan dere skrive en komentar her i feltet med mail, så kommer jeg til å trekke ut en vinner som får et gavekort på headweb + (altså, se film gratis på nett) + en link om du har blogg, høres det bra ut? Så lykke til dere, og lykke til Henrik! 



25 kommentarer

Siste innlegg