bloggkongen, thats me!

Godmorgen! Jeg kom akkurat hjem fra tannlege, borret to hull og er utrolig kvalm og svimmel for øyeblikket. Skulle egentlig til kjeveortoped også, men kan trygt si at jeg var hjemme før noen rakk å si tannregulering. Jeg tør ikke, selv om jeg vet jeg må..

Foresten, takk for så mange søte komentarer på forige innlegg. Er helt sykt å tenke på at lille meg faktisk har en invirkning på folk sitt liv, at jeg er et forbilde og at jeg til og med har hjulpet noen. Det betyr så utrolig masse for meg, og når jeg ser sånt kan jeg såklart ikke slutte. You make me strong! ♥

I dag var en sånn dag der jeg ikke ble bra på noen bilder, så da må jeg bare tegne litt over, haha. Dere får i alle fall sett meg, bedre enn ingenting?
Bloggkongen is here to stay :pPpPpp



 



16 kommentarer

Siste innlegg