ekkelt

Jeg hater egentlig å rydde rommet, jeg er nesten aldri her og når jeg er her slenger jeg bare en masse klær rundt på rommet eller sover. Men nå nektet tydeligvis mamma å la meg gå rundt i denne svinestien her, kunne jo blitt helsefarlig etterhvert… Jeg fikk streng beskjed om å rydde, om ikke fikk jeg ikke lovt til å dra ut så da måtte jeg sette igang. Haha, noen andre som har opplevd hvor utrolig gøy alt annet enn å rydde kan virke!? Og jeg turte seriøst ikke å se under sengen, er bombesikker på at under der har det vært et eget lite bakteriesamfunn de siste årene. TAKK GUD FOR AT DET ER OVER! 

I begynnelsen gjorde jeg alt annet, som for eksempel å ta bilder av blomster… 

Og så prøvde jeg å ta bilder mens jeg sprayet parfyme, anbefales ikke. Var nesten ikke værende på rommet etter!

Så måtte jeg sortere klær, har sikkert brukt en formue på WESC og DC oppigjennom årene fant jeg ut. Fjortiss for life!

Og etterhvert begynte det endelig å bli ryddig, så her ser dere rommet mitt! Ikke noe amazing, men er helt greit:



7 kommentarer

Siste innlegg