never say never

Det er på dager som denne, lange Fredager der man har overhode ingenting å gjøre, at jeg virkelig savner en kjæreste. Eller, ikke en kjæreste, men en bra kjæreste. Haha, kanskje jeg skal sette opp dating-annonse her på bloggen? Jente 16 år søker kjæreste, du må være over 13 år, (hahah) spille en form for sport for eksempel håndball eller fotball, du må være litt solbrun og du må bry deg om utseendet og ikke minst ; vær snill.
Jeg skal dra til Stine Mari nå så skal vi ha en Justin Bieber kveld, vi skal se nevery say never.  Har faktisk ikke sett den enda, så jeg får satse på at den er bra :)

 

Har dere sett den, er den bra / dårlig?




13 kommentarer
    1. lover deg, du kommer til og få bieber fever, etter du har sett filmen! 🙂 likte han sånn helt greit før, sangene var ok osv, men etter jeg så filmen blir jeg nesten litt forelska, hahah! LOVE

    2. Jeg passer beskrivelsen din ganske bra, har ganske solbrun hud og spiller litt fotball. Siden du bare satte nedre grense, regner jeg med at det går bra at jeg er 16 år(?). ringer deg hvis du kommer med positivt svar. 🙂

    3. hej 🙂 du har mig på facebook men har inte addat meg som vän 🙁
      jag heter micke, är 24 och svensk 😉 bor i Norge! Spelar och dömmer fotboll på divisionsnivå. Är glad och snäll och liker söta blondiesar 🙂
      Dricker inte och röker inte.
      Adda mig på msn om du har lyst: [email protected]

    4. Kan du vise kordan du får sånne store bilda på bloggen din? Æ har prøvd 800 størrelsen, men heile bilde vises ikke på innleggan mine:( Hadde blitt kjempe gla om du hadde laga ett innlegg om det:D Elske bloggen din, fast leser før alltid<3

    5. du kommer til å elske filmen! barer lurer på hvordan hun fikk tak i den, for den kommer ikke ut på dvd i norge før 7juni eller juli 🙂 ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg