sliten og lei

Det siste jeg vil er at dette skal bli en klageblogg, men akkurat nå er det litt vanskelig. Visste dere at om man smiler mye kan man lure hjernen til at man faktisk er glad? Skal teste det ut idag.. Uten å gå alt for intimt inn på detaljer har jeg fått UVI igjen, altså urinveisinnfeksjon. Det gjør utrolig vondt, og har hatt det så og si konstant i to år nå. Med mindre noen har hatt det kan dere ikke forestille dere hvor jævlig det faktisk er. Huff, vil på skolen!

Jeg har uansett vært våken siden i sekstiden, har ikke fått gjort så mye annet enn å gå tur med hunden min. Nå skal jeg legge meg ned, se på litt gossip girl og spise godteri for en gangs skyld. Noen som vil komme å holde meg med selskap? Trenger trøst… ♥

meg i dag, “nydelig”





18 kommentarer
    1. føler meg deg! fikk uvi hele tiden en periode, men så tok jeg masse tranebærtabletter, og det hjalp veldig! anbefales 🙂

    2. anbefaler å tisse etter man har hatt sex, høres ikke ut som om det hjelper, men det gjør faktisk det 🙂 jeg var til legen og fikk beskjed ifra han om å gjøre det. og i ettertid har jeg ikke hatt det i det hele tatt!

    3. Jeg har hatt UVI i ett år, jeg dro på sykehuset og det viste seg at jeg hadde fult av sånne betente sår i blæra. kanskje du burde gjøre det samme!

    4. Nå er dert visst lenge siden jeg har vært innom bloggen din. SINNSYKT VAKRE bilder du har lagt ut av deg selv i det siste!!!

    5. Anbefaler deg å ta tranebærtabletter 🙂 Fås kjøpt i vanlig butikk og på apotek.
      Jeg hadde UVI omtrent konstant i ett år, og ingenting hjalp – annet enn de tablettene. Har ikke hatt UVI på et halvt år nå! 😀

    6. Sist jeg hadde UVI (for jo, jeg har vært plaget med det flere ganger) holdte jeg på med en gutt, og skulle sove over hos ham. Vel… jeg var så rar og plaget nedentil at det endte opp med at jeg tisset i sengen hans. Jeg kunne ikke noe for det! Hahaha, og vi hadde jo nettopp blitt kjent, gaaaaaad. Heldigvis var han ikke i rommet da det skjedde, men FOR en panikk jeg fikk, jeg prøvde å gjøre alt jeg kunne for å skjule det. Haha, hva skulle jeg sagt? “Du, jeg tisset litt i senga di…” Herregud… i dag er det morsomt å tenke på, men det var ikke morsomt da! I dag er han kjæresten min, og det har vi vært i to år =)
      Håper du blir kvitt UVI-en din snart! Det er mildt sagt helt jævlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg