popcorn + film

Ettersom jeg har vært så utrolig flink å trent kjempehardt den siste uken så tenkte jeg at jeg kunne få unne meg selv noe godt idag! Haha kommer nok ikke til å slippe unna angsten med at jeg må trene senere, men det får bare være :)

Foresten, så kan dere ta litt hensyn ang. at jeg ikke har svart på spørsmålsrunden enda. Har blitt slutt mellom meg og kjærsten min, det er utrolig tungt for meg, så tenker ikke akkurat at en videoblogg er førsteprioritrert.. så dere kan fortsette å stille spørsmål, så kommer den snart! 

Jaja, nå skal jeg se filmen( inception) ferdig, så vi blogges senere!





22 kommentarer
    1. Inception er bra! Kos deg 😀
      Uff da, synd med deg og kjæresten, du trenger absolutt ikke å prioritere videoblogg når du sikkert har mye annet å tenke på nå nei.. Håper det ordner seg for deg 🙂

    2. skal selv se inception ikveld, kos deg 🙂
      uff, trist å høre ! føler med deg, ble nettop slutt mellom meg og min også..
      håper det ordner seg for deg, du fortjener kun det beste ! <3

    3. Så utrolig trist at det har blitt slutt mellom deg og kjæresten din. Skjønner godt hvorfor du ikke prioriterer videoblogg som førsteprioritet da altså. Ting tar tid å komme over, det er klart! Ta den tiden du trenger 😀

    4. Hei!
      Begynte å lese bloggen din for litt siden, og må si du er min nye favorittblogg. Vanvittig flink du er, fikk skikkelig sanser for deg jeg altså, du minner meg litt om meg selv. Også er du en utrolig pen jente, vær stolt av deg selv, det burde du være. Håper det ordner seg snart btw, hjelper og komme deg ut og finne på noe med venner, føles alltid godt! stå på videre med bloggingen vertfall <3

    5. dette er den andre kommentaren min på dette innlegget, men skal bare si ifra at jeg har blogget om bloggen din å tatt et bilde av deg om det er greit 🙂
      bare ta en titt innom å se, si ifra om du vil jeg skal slette innelegget ellernoe.
      å for 2 gang HÅPER VIRKELIG alt ordner seg! 🙂
      ha en fin dag!!

    6. ville bare si at æ digge bloggen din, les den kværdag, å flere gang om dagen <3 syns du e utruli pen å virke som en super jenta! håde det fikse seg for deg, du fortjene det beste 🙂

    7. Føler skikkelig med deg, ble slutt med meg og “kjæresten min” for under en uke siden….er helt jævlig, for å si det mildt 🙁 håper alt ordner seg for deg, det fortjener du nok! 🙂 bare prøv og ikke sitt alene hele tiden, vær med venner – kos deg, og ha det morsomt!

    8. Trist at det va slutt med dæ å simon håpe det går bra med dæ va det han som slo opp? Eller va det du?

    9. nei! stakar! det var trist å høre! dere virket jo så utrolig søte og herlige sammen! jeg så virkelig opp til dere 2 <3 menne livet går jo videre og ting forandrer seg, trist at et skulle ende slikt.. menne livet går videre <3 jeg vet hvordan det selv er.. men man må bare sette seg selv i sentrum å ta det litt osm detk ommr egentlig, å bare føle seg vell hele tiden (prøve) så går ting bedre, i hvertfall for meg <3 lykke til, duer veldig pen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg