grillkos

I dag har jeg vært og grillet sammen med noen venner, koselig å komme seg ut litt. Var også greit å få en liten update på hva som faktisk skjedde i går, i alle fall for min del. Vi var ute i hagen og grillet i ca en time før vi dro hjem og skulle se film, det ble riktignok ikke noe av det av en eller annen grunn, så ble til at guttene spilte FIFA mens vi sånn halvveis så på. 

Nå skal jeg legge på nytt trekk på sengen, før jeg legger meg. Kan mildt sagt si at jeg ikke ser fram til en lang skoleuke! 

Isabelle, Charlotte og Mariell i bilen på tur til grilling! 




5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg