kvelden i går

Nå sitter jeg i badekaret faktisk, og begynner å føle meg nogenlunde menenskelig igjen. Skal få skrubbet av meg all sprittusjen på kroppen, ta ansiktsmaske osv før jeg drar på grilling med noen venner for å mimre om gårsdagen!

Vi jentene begynte kvelden hjemme hos Martine, vi laget forskjellige drinker, tok bilder og bare koset oss. 

Fine Linn ida: 

Jeg og Charlotte hadde ubevist på oss samme antrekk.. Andre helga på rad det skjer for Charlotte haha! 

Mariell: 

Haha ja og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal kalle det her.. 

Isabelle og Charlotte: 

Så dro vi videre på noe som kalles for Preteen Party. For dere som ikke vet, så er det et krav for rødrussen å ha vorsj med de som går i førsteklassen, så det var altså det vi hadde blitt invitert på. Jeg tror det var ganske gøy, jeg kan ikke si med 100% sikkerhet ettersom jeg kunne hatt det voldsomt gøy uansett hvor jeg var i går, men det ut til at det var generelt bra i følge bildene.



6 kommentarer

Siste innlegg