Dont ask because I dont remember

kort oppsumert : formen er jævlig.
Ligger i senga med alt av klær, sminke og extensions på, er så sulten men orker ikke røyse meg for da snurrer rommet mitt superfort rundt, og det kjennes ut som om jeg skal spy.. Kvelden for meg endte før klokken 12(!!!!) og det er så sinnsykt typisk meg å ødelegge sånn for meg selv.. Åh, jaja..

Første jeg så når jeg våknet var mange “fine”settninger skrevet med sprittusj på kroppen min, husker ikke hvem, hvordan osv.. I alle fall, sånn her ligger jeg for øyeblikket, helt livløs nesten. Var så vidt jeg orket å røyse meg for å hente kameraet, som det foresten er et MIRAKEL at jeg fikk hjem i god behold! Takk gud for det!


gårdagens outfit er enda på..


Siden jeg er i så dårlig form for øyeblikket, kommer bilder fra kvelden opp senere.

11 kommentarer

Siste innlegg